Материалдар / Спорт - денсаулық кепілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Спорт - денсаулық кепілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша 5 сыныпқа арналған жаңа үлгідегі сабақ жоспары. "Бос уақыт және хобби" бөлімі бойынша "Спорт - денсаулық кепілі" тақырыбындағы ҚМЖ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2631
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5 –бөлім «Бос уақыт және хобби»


Мектеп: «Көгедай орта мектебі»КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Табысбаева Г

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Спорт - денсаулық кепілі . 8 сабақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.О7 Әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу. Энциклопедиялар,

балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу.



5.Ж5, Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін (компрессия) жазу. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

«Спорт – денсаулық кепілі» тақырыбы бойынша берілген ақпаратты түсінеді. Жинақы мәтін жаза алады..

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Қажетті ақпаратты қолдана біледі.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Оқылым стратегияларын қолдана біледі.

Бағалау критерийі

«Спорт – денсаулық кепілі тақырыбына берілген оқылым материалы бойынша мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай алады.

Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдап, жинақы мәтін жаза алады. Әртүрлі ресурс көздерінен ақпаратпен алмаса алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

мәтін мазмұнын түсініп, қосымша ақпаратты алады, жанрлық ерекшеліктерін анықтайды. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдап, жинақы мәтін жаза алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Күрес, тоғызқұмалақ,, спорт, чемпион, денсаулық, біріккен сөздер, қос сөздер, тіркескен сөздер, қысқарған сөздер.

Диалог құруға/жазуға арналған пайдалы тіркестер:


Талқылауға арналған сұрақтар:

Таңертенгілік жаттығумен күнделікті шұғылданасың ба?

Қазақстанда әлемдік деңгейде дамыған спорт түрі қандай?

Бос уақытында спортпен айналысатын кімдерді білесің?

Не себепті ... деп ойлайсыз?

Не себепті Спорт – денсаулық кепілі делінген?

Ишара

Құндылықтарға баулу

Спорт-денсаулық кепілі екенін түсінеді, спортпен айналысуға құлшынады.

Пәнаралық байланыс

әдебиет, өзін-өзі тану, дене шынықтыру

Алдыңғы оқу

Шынықсаң шымыр боласың

Жоспар


Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

8МИН












Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу.


Топтағы оқушылар алақандарын түйістіріп, біріне – бірі жақсы тілек айтады.





Топқа бөлу: Суреттер тандау арқылы спорт түрі бойынша топтастыру. 3 топқа бөлу.


С

Тыңдалым алдындағы тапсырма. «Ойшақыру»

Мұғалім оқушыларға бірнеше сұрақтар ұсынып, соның төңірегінде ой өрбітеді.


Салауатты өмір салты





Ассосация әдісі


Кері байланыс: «Смайликтер» арқылы бағалау




Суреттер










АКТ, сурет




А-2 форматында

ғы қағаз, маркер

Сабақтың ортасы

27 минут


6мин








































САБАК АЯҒЫ







Тілдік бағдар:

Күрделі сөздер туралы мағлұмат

Талдау мен қолдану, жазылым

ЖИНАҚТАУ

Сурет бойынша жұмыс. «Пазл» әдісі сурет бөліктерін құрастыру

Спортшының, нәрестенің, мектеп жасындағы семіздікке ұшыраған баланың және осы баламен қарайлас жаттығу жасап тұрған спортпен айналысатын баланың суреттері беріледі. Суреттерді бір-бірімен байланыстыра отырып, өз ойларын білдіру.



Дискриптор:

-Суреттерді бір-бірімен байланыстырады;

-Топта ақылдаса отырып, өз ойлары нақты жеткізеді.

-«Спорт-денсаулық кепілі» екенін дәлелдейді.


Кері байланыс: «Бағдаршам»арқылы бағалайды.


2-тапсырма Ж

«Спорттың адам өміріндегі маңызы» эссе жаздыру.


Дискриптор:

-Тақырыпқа сай оқиғаны сипаттап жазады.

-Эссе құрылымын сақтайды.


3-тапсырма. ТЖ

«Венн» диаграммасы

Спортпен айналысатын адам мен айналыспайтын адамды салыстыру.










4-тапсырма.Мәтінді оқи отырып, сұрақтар дайындап, жұбыңмен диалог құрастыр.


Адамдар неге спортпен айналысады? Себебі спорт адамдарға қуаныш сыйлайды. Өзің ойлашы, кез келген жарысқа қатысып, жеңіп шықсаң қандай қуаныш! Сонымен бірге спортпен айналысқан адам сымбатты, қайратты әрі денсаулығы мықты

болады.

Спорттың қанша түрі бар? Әркім өз қалаған спорт түрімен айналыса алады. Спорттың футбол, хоккей, регби, баскетбол сияқты командалық түрі бар. Сол сияқты екі не төрт адам қатысатын үстел теннисі, сквош сияқты спорттық ойындар да болады. Жеке бәсекеге түсетін спорт түрлері де көп. Айталық,

суда жүзу, жеңіл атлетика, гимнастика, садақ ату сияқты спорт түрінде спортшылар өзара сайысқа түседі.

Шындығында, спорт жарыстарына қатысу тек қана жеңіп шығу емес екенін есіңнен шығарма. Спорт бізге адамдармен жақсы танысып, достасуға да мүмкіндік береді.


Дискриптор:

-Жұп болып диалог құрастыра алады.

-Диалог кезінде күрделі сөздерді пайдаланады.

-Мәтінді оқып, сұрақтар дайындай.


Уйге тапсырма:

Суретті сюжеттің желісі бойынша әңгіме құрастыру. «Қазақстандағы асық ату спорты»
















Рефлекция: «Екі жұлдыз бір тілек»арқылы бағалайды.



















АКТ, суреттер
























«Қос жазба» күнделігі











Қосымша мәлімет: Еліміздің атақта спортшылары жайлы мәлімет жинау.

Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Оқушыларға сабақ барысында бағыт-бағдар, ғаламтор желісінен алынған ақпараттарды беру арқылы қолдау көрсетіп, мадақтап отырамын.Бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар беремін,

дәйектер ұсынып отырамын.

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Тапсырмаларды орындау барысында әр оқушының орындаған тапсырмасына қолдау көрсетіп, мадақтап отырамын.

Оқушылар өзара бақылайды. Қалыптастырушы бағалау, бағдаршам, смайлик арқылы бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау.


Пәнаралық байланыс


Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ байланыс, Құндылықтармен байланыс(тәртие элементі)


әдебиет, дене шынықтыру, өзін-өзі тану пәндерімен байланыстырамын.

Интербелсенді тақта арқылы слайд көрсету.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері / қиыншылықтары туралы нені анықтадым,

Келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!