Материалдар / «Спорт – денсаулық кепілі» 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Спорт – денсаулық кепілі» 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары жаңартылған білім бағдарламасынынң форматына сәйкес жасалған. Сабақ жоспары арқылы мұғалім оқушыларды топтық жұмысты құра білуге, топтың ынтымақтастық атмосферада өзара байланысын орнатуға, алған білімдерін бағалауға, қорыта білуге, оқудағы сыни тұрғыдан ойлауға, диалогтік әңгімелесу шығармашылық қабілеттерін дамытуға қалыптастыру үйретеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
2530
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып 7 сынып.




Сабақтың тақырыбы


«Спорт – денсаулық кепілі» Сабақтың түрі: Нәтиже сабақ.

Сілтеме

Күнтізбелік сабақ жоспары 2014-2015оқу жылына арналған.

Қазақ тілі кітабы 7 сынып авторлары: Исаев С, Қосымова Г. Алматы «Атамұра», 2012ж.

Дидактикалық материал «Қазақ тілі » дәптері 7 сынып. Қойшыбаева М. Қадырқұлова Қ. Алматы «Атамұра», 2003).

Ресурстары

Интерактивтік тақта. Сабақтың презентациясы ; флипчартар, қима қағаздар.

Мақсаты :




Міндеттері:


Спорт - денсаулық тақырыбында әңгімелесу, спорттың адам ағзасына тигізетін қызметін ажырату.

Білімдерін пысықтау, қорыту,қайталау,жүйелеу.

  1. Оқушылардың сөздік қорына « неге олай ойлайсың?» сұрағының енгізілуі.

  2. Оқушылардың топтық жұмыста білімдерін көрсете алуын қадағалау.

Жаңа технология бойынша әдіс –тәсілдер қолдану арқылы қазақ тіліне деген қызығушылықтарын арттыру.

1. Модуль бойынша алған білімдерін пысықтау

3. Спорттың маңыздылығын түсіну

4. Спорттың түрлерін білу, тану.

5. Спорт –денсаулық кепілі екеніне көз жеткізіп, спортқа баулу.

Күтілетін нәтиже


Оқудағы жаңа әдіс – тәсілдерді қолдана отырып, белгілі оқушылардың білім үрдісінде өздігінен білім алуға,сыни тұрғыдан ойлауына, өзара қарым –қатынасқа түсе алуына, алған білімді практикада қолданып, диалогтік әңгіме кезінде шығармашылық қабілеттерін дамытуын байқау.

Басты идеясы

Мұғалімнің топтық жұмысты құра білуіне, топтың ынтымақтастық атмосферада өзара байланысын орнатуға, алған білімдерін бағалауға, қорыта білуге, оқудағы сыни тұрғыдан ойлауға, диалогтік әңгімелесу шығармашылық қабілеттерін дамытуға қалыптастыру.


Тапсырмалар

Әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар.




Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Қолданылған

әдіс -тәсілдер

Ұйымдастыру кезеңі


Сәлемдесу

Тілдік ортаға енгізу

Сәлемдесу

Бір –біріне тілек тілеу

Шаттық шеңбері әдіс- тәсілі


Топқа бөлу


«Жүректен-жүрекке» шаттық шеңберіне шақырамын.


Құпия сандықтан жүректі алып, бір тілек жазамыз.

Бір-бірімізге сыйлаймыз. Топқа жүректің түсімен бөлінеміз.


Топ бойынша отырғызу.

Колабороториялық ортаны құру.



Оқушылар сабақ бойында оны қолдану, пайдалану керек.


Оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдер.

Зерттеу сұрағын кіргізу, бақылау тәсілі.

Сабақтың мотивациясы

Тақтадағы суреттерге көңіл бөлейік.

Суық,жылы, ыстық стратегиясын қолданамыз.

Миға шабуыл

Қалай ойлайсыңдар қандай тақырыпқа байланысты суреттер бейнеленген?


Тақтада суреттермен жұмыс



Диалог арқылы оқыту;



Интерактивті тақтада жұмыс.



АКТ-ны қолдану әдіс-тәсілі






Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау






  • Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?

Ендеше бүгінгі тақырыбымыз:

Спорт –денсаулық кепілі

Нәтиже сабақ.

  • Сабақтың мақсаты қандай?

Спорт түрлерін атау,спорттың денсаулыққа тигізетін пайдасы туралы айту, спорт тақырыбына диалог,монолог құру










Тақырып пен мақсатын аңықтайды.







Сыни тұрғыдан ойлау әдіс- тәсілі.

Топтық жұмыс

1. топ Спорттың түрлерін атайды

2. топ Жазғы және қысқы спорт түрлеріне бөледі

3. топ Спорт сөзіне бес тармақ синквейн құру

4. топ Спорттың – денсаулыққа тигізетін пайдасы туралы қағидалар құру.

Ынталандыру, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, дилог; мәнерлеп оқу;


Сыни тұрғыдан ойлау әдіс- тәсілі, диалогтік әдіс-тәсілі.


2 тапсырма

Қара, оқы, аудар, жап, айт стратегиясын қолданып

Жұптық жұмыс




2 тапсырма Қара, оқы, аудар, жап ,айт стратегиясын қолданып жұмыс жасайды. Бірін – бірі бағалайды.

бапкер- болашақ спортшы-

жанкүйер- қалыптастыру-

дене тәрбиесі жаман әдет-

сайыс- күш- жігер-

кәсіби спортшы- әлем чемпионы-



Бағалау критерий

    1. «5»

1-8 « 4»

1 -6 « 3»

1-4 «2»



АКТ-ны пайдалану арқылы салауатты өмір салтын сақтауға шақыру


Смайликпен бағаланады.

Сергіту сәті


Қаражорға өлеңін тыңдау



Оқушылар билеп көңілдерін көтеріп, демалады.


Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу әдіс - тәсілі



Жұппен жұмыс

Аквариум стратегиясы

3тапсырма Аквариум стратегиясын қолданамыз.

.

Дескриптор

ұпай


Қыстырма сөздерін ұтымды қолданды

1


Сұхбатқа белсенді қатысты

1


Тақырыпты ашатын сұрақтар қойды

1


Жауаптары толық болды



Барлығы:

1



4







Оқушылар бірін-бірін бағалайды. Сұхбаттасамыз. бақылаушылар баға қояды.



Формативтік бағалау әдісі.

Бекіту


Делегаттар таңдап алып, Тікелей эфир әдіс-тәсілімен сұрақ қою.10 - сұрақ.



Оқушылар жауап беріп, бағаланады.

Диалогтік әңгіме әдіс – тәсілі

Формативті бағалау әдіс-тәсілі

Рефлексия


Оқушылар тақтадағы Жетістік баспалдығында өз білімдерін бағалайды.

Саған сабақ ұнады ма?

Сабақта неге үйрендің?

Қандай қиыншылыққа тап болдың?

Топта жұмыс істеу саған ұнайды ма?

Топта білімін кім жақсы көрсетті?

Оқудағы жаңа әдіс –тәсілі,стикерлер жапсырады.



Үйге тапсырма


Спорт- денсаулық кепілі атты эссе жазу

Күнделікке жазады.
















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!