Сабақтың кезеңдері
|
Мұғалімнің іс -
әрекеті
|
Оқушының іс -
әрекеті
|
Қолданылған
әдіс
-тәсілдер
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Сәлемдесу
Тілдік ортаға енгізу
|
Сәлемдесу
Бір –біріне тілек тілеу
|
Шаттық шеңбері әдіс-
тәсілі
|
Топқа
бөлу
|
«Жүректен-жүрекке» шаттық шеңберіне
шақырамын.
Құпия сандықтан жүректі
алып, бір тілек жазамыз.
Бір-бірімізге
сыйлаймыз. Топқа жүректің түсімен бөлінеміз.
|
Топ бойынша
отырғызу.
Колабороториялық ортаны
құру.
Оқушылар сабақ бойында оны қолдану, пайдалану
керек.
|
Оқытудағы жаңа әдіс-
тәсілдер.
Зерттеу сұрағын кіргізу, бақылау тәсілі.
|
Сабақтың
мотивациясы
|
Тақтадағы суреттерге
көңіл бөлейік.
Суық,жылы, ыстық
стратегиясын қолданамыз.
Миға
шабуыл
Қалай ойлайсыңдар
қандай тақырыпқа байланысты суреттер
бейнеленген?
|
Тақтада суреттермен
жұмыс
Диалог
арқылы оқыту;
|
Интерактивті тақтада
жұмыс.
АКТ-ны қолдану
әдіс-тәсілі
|
Сабақтың тақырыбы
мен мақсатын анықтау
|
Ендеше бүгінгі
тақырыбымыз:
Спорт –денсаулық
кепілі
Нәтиже
сабақ.
Спорт түрлерін атау,спорттың
денсаулыққа тигізетін пайдасы туралы айту, спорт тақырыбына
диалог,монолог құру
|
Тақырып пен мақсатын аңықтайды.
|
Сыни тұрғыдан ойлау әдіс- тәсілі.
|
Топтық жұмыс
|
1. топ Спорттың
түрлерін атайды
2. топ Жазғы және қысқы
спорт түрлеріне бөледі
3. топ Спорт сөзіне бес
тармақ синквейн құру
4. топ Спорттың –
денсаулыққа тигізетін пайдасы туралы қағидалар
құру.
|
Ынталандыру, жұптық
жұмыс, топтық жұмыс, дилог; мәнерлеп оқу;
|
Сыни тұрғыдан ойлау
әдіс- тәсілі, диалогтік әдіс-тәсілі.
|
2
тапсырма
Қара, оқы, аудар,
жап, айт стратегиясын
қолданып
Жұптық
жұмыс
|
2
тапсырма Қара, оқы, аудар, жап
,айт стратегиясын қолданып жұмыс жасайды. Бірін – бірі
бағалайды.
бапкер- болашақ
спортшы-
жанкүйер-
қалыптастыру-
дене тәрбиесі жаман
әдет-
сайыс- күш-
жігер-
кәсіби спортшы- әлем
чемпионы-
Бағалау
критерий
-
«5»
1-8 «
4»
1 -6 «
3»
1-4
«2»
|
АКТ-ны
пайдалану арқылы салауатты өмір салтын сақтауға
шақыру
|
Смайликпен бағаланады.
|
Сергіту
сәті
|
Қаражорға өлеңін
тыңдау
|
Оқушылар билеп
көңілдерін көтеріп, демалады.
|
Жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу әдіс -
тәсілі
|
Жұппен
жұмыс
Аквариум
стратегиясы
|
3тапсырма
Аквариум
стратегиясын қолданамыз.
.
-
Дескриптор
|
ұпай
|
|
Қыстырма сөздерін ұтымды қолданды
|
1
|
|
Сұхбатқа белсенді қатысты
|
1
|
|
Тақырыпты ашатын сұрақтар қойды
|
1
|
|
Жауаптары толық
болды
Барлығы:
|
1
4
|
|
|
Оқушылар бірін-бірін
бағалайды. Сұхбаттасамыз.
бақылаушылар баға қояды.
|
Формативтік
бағалау әдісі.
|
Бекіту
|
Делегаттар таңдап
алып, Тікелей эфир әдіс-тәсілімен сұрақ қою.10 -
сұрақ.
|
Оқушылар
жауап беріп, бағаланады.
|
Диалогтік
әңгіме әдіс – тәсілі
Формативті
бағалау әдіс-тәсілі
|
Рефлексия
|
Оқушылар тақтадағы
Жетістік баспалдығында өз білімдерін бағалайды.
|
Саған сабақ
ұнады ма?
Сабақта неге
үйрендің?
Қандай
қиыншылыққа тап болдың?
Топта жұмыс
істеу саған ұнайды ма?
Топта
білімін кім жақсы көрсетті?
|
Оқудағы жаңа
әдіс –тәсілі,стикерлер жапсырады.
|
Үйге
тапсырма
|
Спорт-
денсаулық кепілі атты эссе жазу
|
Күнделікке
жазады.
|
|