|
«ТАРБАҒАТАЙ КОЛЛЕДЖІ» КММ Орта білімнен кейінгі, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарына арналған педагогтың сабақ жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Lesson №: 113 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Group, teach year : 1 «В» 2020-2021 year |
Prepared teacher: Кanafina Elmira |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Unit III. Additional materials- Қосымша материалдар Theme: Common types names tool -Жалпы құрал-сайман түрлерінің атаулары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Common information |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Learning outcomes: |
2.Understand implied meaning in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a growing range of unfamiliar topics. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Evaluation criteria: |
1.Read a wide range of extended fiction and non-fiction texts on a variety of more complex and abstract topic; 2.Evolve with minimal support coherent arguments supported when necessary by examples and reasons for topic; 3.Apply a wide variety of present and past forms, including a growing number of more nuanced contrasts [past and perfective aspect/simple and progressive aspect] topic. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
The type of the lesson: |
Humorous lesson |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Using methods: |
explaining, checking, repeating |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Visual aids: |
Toshiba notebook, oppo mobile telephone, copybook, sticker |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Organization moment |
a. Greetings T: Good morning boys P: Good morning teacher b. Marking absentees’ T: Who is on duty today? P: All are present. T: What day is today? P: Today is The _______of ___________ T: What date is today? P: Today is ________________ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2.Checking up the home task |
-What was your home task for today? -Our home task «Repeat new words about оccupations’ s names- |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Translate the new words in charts. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. Concluding stage |
-The lesson is over. -I am give your home task «Repeat new words about Common sport games’ s names » -Listen to you all together -Good-bye students |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Sport names
Sport names
|
«ТАРБАҒАТАЙ КОЛЛЕДЖІ» КММ Орта білімнен кейінгі, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарына арналған педагогтың сабақ жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Lesson №: 113 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Group, teach year : 1 «В» 2020-2021 year |
Prepared teacher: Кanafina Elmira |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Unit III. Additional materials- Қосымша материалдар Theme: Common types names tool -Жалпы құрал-сайман түрлерінің атаулары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Common information |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Learning outcomes: |
2.Understand implied meaning in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a growing range of unfamiliar topics. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Evaluation criteria: |
1.Read a wide range of extended fiction and non-fiction texts on a variety of more complex and abstract topic; 2.Evolve with minimal support coherent arguments supported when necessary by examples and reasons for topic; 3.Apply a wide variety of present and past forms, including a growing number of more nuanced contrasts [past and perfective aspect/simple and progressive aspect] topic. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
The type of the lesson: |
Humorous lesson |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Using methods: |
explaining, checking, repeating |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Visual aids: |
Toshiba notebook, oppo mobile telephone, copybook, sticker |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.Organization moment |
a. Greetings T: Good morning boys P: Good morning teacher b. Marking absentees’ T: Who is on duty today? P: All are present. T: What day is today? P: Today is The _______of ___________ T: What date is today? P: Today is ________________ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2.Checking up the home task |
-What was your home task for today? -Our home task «Repeat new words about оccupations’ s names- |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Translate the new words in charts. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. Concluding stage |
-The lesson is over. -I am give your home task «Repeat new words about Common sport games’ s names » -Listen to you all together -Good-bye students |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













