Материалдар / "Спорттың адам өміріне пайдасы" 10-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Спорттың адам өміріне пайдасы" 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Спорттың адам өміріне пайдасы" тақырыбындағы сабақ жоспары. Мақсаты: 10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, нұсқаулық жазу; 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2024
587
18 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Адам өмірін сақтау. Тілдік жүйе және норма

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 10

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Спорттың адам өміріне пайдасы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, нұсқаулық жазу;

10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Мәтінді оқып, мәтіндік зерттеу жүргізу, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу;

Көпшілігі: ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, нұсқаулық жазу, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу.

Кейбір оқушылар: ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, нұсқаулық жазу, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




















Сабақтың ортасы












































І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларыңмен бөлісіңдер.

1. «Спорт көңіл күйді көтеріп, өз-өзіңді көңілді сезінуге

көмектеседі» деген пікірмен келісесіңдер ме?

2. Күйзелісті жоюға әсер ететін қарапайым жаттығулар бар

екенін білесіңдер ме?

5-тапсырма. Дендерің сау болу үшін күнделікті спортпен шұғылдану міндетті ме? Жұптасып, сұхбат құрыңдар.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

1-тапсырма. Мәтінді оқып, мәтіндік зерттеу жүргізіңдер.

Дескриптор:

  • Мәтіннен негізгі ойды табады;

  • Мәтіндегі өмірлік қағиданы табады;

  • Бұрыннан таныс және таныс емес ақпаратты анықтайды.

ҚБ

4-тапсырма. Ғылыми-көпшілік стильдің тілдік құралдарын орынды қолданып, жасөспірімдердің спортпен айналысу тәртібі туралы нұсқаулық жазыңдар.

Теория

Нұсқаулық -

1. Әлденені орындау, жүзеге асыру тәсілі мен тәртібін бекітетін тәртіптер жинағы.

2. Жалпы алғанда нұсқау.

3. Жоғарғы басшылықтың бұйрықтары немесе басқа мемлекеттік органның заңнамалық, актінің қолдану тәртібін анықтау және түсіндіру мақсатында шығарылатын заңдық күші бар кұқықтык акт.

Дескриптор:

  • Ғылыми-көпшілік стильдің тілдік құралдарын орынды қолданады;

  • жасөспірімдердің спортпен айналысу тәртібі туралы нұсқаулық жазады.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

3-тапсырма. Синтаксистік норманы сақтай отырып, мәтінді редакциялаңдар. Сөйлемдердің орындарын ауыстырып жазыңдар.

Дескриптор:

  • Синтаксистік норманы сақтайды;

  • мәтінді редакциялайды;

  • Сөйлемдердің орындарын ауыстырып жазады.

ҚБ

6-тапсырма. Жағдаяттық тапсырманы орындаңдар.

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.


Оқушылар тақырыпқа алып келу мақсатында сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпқа байланысты сұхбат құрады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.


Мәтіннен негізгі ойды табады;

Мәтіндегі өмірлік қағиданы табады;

Бұрыннан таныс және таныс емес ақпаратты анықтайды.







Ғылыми-көпшілік стильдің тілдік құралдарын орынды қолданады;

Жасөспірімдердің спортпен айналысу тәртібі туралы нұсқаулық жазады.






Грамматикалық тақырыпты меңгереді.








Синтаксистік норманы сақтай отырып, мәтінді редакциялаңдар. Сөйлемдердің орындарын ауыстырып жазыңдар.









Жағдаяттық тапсырманы орындайды.









ҚБ «Жүрек»










ҚБ «Жүрек»







ҚБ «Жүрек»
















ҚБ «Жүрек»


10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы























10-сынып «Қазақ тілі» оқулығы


































Рефлексия






Үй тапсырмасы: 5-тапсырма.






























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!