Материалдар / Спорттық ойындар.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Спорттық ойындар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Спорттық ойындар.Жеңілдетілген спорттық ойындармен балаларды таныстыру ,Балалардың спортқа қызығушылығын арттыру.Алған білімдерін ойын кезінде пайдалануға, өз бетімен ойында пайдалану. Оқушылардың спортқа болған қызығушылығын, жауапкершілігін арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2021
274
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар №17


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

2. Жеңілдетілген спорттық ойындар

Мектеп: №167 жалпы білім беретін мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Алмагамбетова Б.Ж

Сынып: 4

Қатысқандар саны:22

Қатыспағандар саны: 2


Сабақ тақырыбы

Спорттық ойындар

Оқу мақсаттары

4.2.2.1 көшбасшылық рөлдерімен кезектесе алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу

Сабақ мақсаттары

Барлығы: Білім алушылар әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істеуге және өзіндік жұмыс жасауын мағынасын түсінеді.


Көбі: Білім алушылар әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істеуге және өзіндік жұмыс жасауын мағынасын түсінеді.айта алады және командалық стратегия құра алады.


Кейбірі: Білім алушылар әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істеуге және өзіндік жұмыс жасауын мағынасын түсінеді.айта алады және командалық стратегия құра алады, көшбасшылықты ауыстыру арқылы оны көрсетеді.

Жетістік критерийлері

Спорттық ойындарға белсенді қатысады, ойында әр түрлі стратегия мен тактикаларды ұстанады, дамыту жаттығуларының маңыздылығын ажыратады, кешенді орындайды, көрсетеді.

Тілдік мақсаттар


Әділ ойын, ережелер, жарыс,серіктестік, басқа адамдардың керектілігі мен қабілеттерін түсіну Рөлдер: лидер, көмекші Ойлау қабілетін қолдана отыра суретін келтіру: зигзаг, сызықтар, дөңгелек ,шабуылдау, қорғану қозғалыс қабілеттері.

Құндылықтарды дарыту

Білімалушылар бір - бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар

Өзін –өзі тану, сауат ашу, музыка

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім


Қозғалыс ойындарын ойнай алады.Рөлдерін біледі.

Сабақ барысы

Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке,

Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау.


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

12мин


Ынтымақтастық атмосферасы.

Б. Оқушыларды шеңберге тұрғызып, бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілеп, жылы лебіздерін білдіреді.

К Ж.Бой сергіту жаттығулары.

Қолға, аяққа арналған жаттығуларды білесіңдер.

- Білім алушылар өз жауаптарын айтады.

-Орындай алатын жаттығуларын көрсете алады.

Кең спорт алаң

ысқырық










Іс әркетке арналған кең алаң, ысқырық,доп




Сабақтың ортасы

25 мин

(С, Т, ҚБ) «Төрт жаққа бағытталған доп».

Ойыншылар төрт команда құрады. Әр команданың бір

ойыншысы өз ойыншыларына қарама-қарсы шеңберде тұрады.

Мұғалімнің белгісі бойынша олар өз командасының бірінші ойыншысына допты лақтырады.

Допты кері алған соң, оны екінші ойыншыға береді.

Допты алған соңғы ойыншы шеңберге келеді де, шеңбердегі ойыншы саптағы бірінші ойыншы болып тұрады.

Ойын шеңберде бірінші тұрған ойыншы қайта шеңберге келгенге дейін жалғасады.

Ойында шеңберде көп ойыншысы болған команда жеңіске жетеді.


Сабақтың соңы

8 мин

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бағдаршам арқылы бағалау.

Толықтай түсінсе, сенімді болса – жасыл түсті таңдау

Түсінуге жақын болса, аздап білсе – сары түсті таңдау

Түсінбесе, сенімді болмаса – қызыл түсті таңдау


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды мақтап, мадақдап отырдым.

Жоғары деңгейде орындаған оқушыларға арнайы жаттығуларын бердім.


Орта деңгейде орындаған оқушыларға орташа күрделенген жаттығулар бердім.


Кейбір оқушыларға жеңілдетілген түрдегі жаттығуларды бердім


«Бағдаршам» әдісі арқылы рефлексия жасалады.Кері байланыс. Әңгімелесу тәсілдерін қолдандым.

Оқушылар сабақ барысында қауіпсіздік ережесін сақтайд...Ойын ойнау кезінде бір-біріне адагершілік қабілеттерін таныта білді

Жaлпы бaғa

Caбaқтың жaқcы өткeн eкi acпeктici (oқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa oйлaныңыз)?

1:


2:

Caбaқты жaқcapтуғa нe ықпaл eтe aлaды (oқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa oйлaныңыз)?

1:


2:

Caбaқ бapыcындa cынып туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу қaжeт?

1:


2:





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!