Спрайттар соқтығысуын анықтау 9-сынып қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Спрайттар соқтығысуын анықтау 9-сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Спрайттар соқтығысуын анықтау 9-сынып ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 9

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Спрайттар соқтығысуын анықтау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


9.3.3.7- кейіпкер қозғалысын программалау.

9.3.3.8 -пернетақтадан кейіпкерді басқар

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Спрайттың соқтығысу кезеңдерін анықтау.

Көптеген оқушылар:

Спрайттың соқтығысу кезеңдерін программалау.

Кейбір оқушылар:

Спрайттың соқтығысуын программалау нәтижесінде болған жобаны

түсіндір


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Жаңа тақырыпқа шолу

Ой сергіту жаттығуы: «Алып» ойыны

Екі бала қатар тұрады, біреуінің сол аяғын

екіншісінің оң аяғына байлайды, сөйтіп бір

белгіленген жерге барады. Немесе үш, төрт т.б.

балаларды бірге байлайды, сосын олар бірге жүруге

тырысады. (Бақаға ұқсап секіреді т.б.)

Үй тапсырмасы

Өткен тақырып бойынша оқулықта берілген

тапсырмалардың шешімін топта талдайды. Өзара

бағалайды

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.










Сабақтың ортасы



- Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс жасау

Компьютерлік ойындардың кейіпкерлерінде

қандай параметрлер болады? Өзің білетін

ойыннан мысалдар келтір.

Ойын алаңында кейіпкерлердің бір-біріне әсерін

(соқтығысуын) алдыңғы тақырыптардағы

білімдеріңді пайдалана отырып қалай анықтауды

ұсынған болар едің?

Оқулықпен жұмыс

Оқушылар оқулықта берілген тақырып туралы

оқиды, ортада бірлесіп талдайды, мұғалім білімдерін

толықтырады.

Компьютермен жұмыс

1-тапсырма

Robots” класын құруды компьютерде орындаңдар.

1-код (үзінді). Robots класын құру

class Robots(pygame.sprite.Sprite):

def __init__(self, image_file, location):

#Спрайтты таныстырады.

pygame.sprite.Sprite.__init__(self)

#Суретті файлдан жүктейді

self.image = pygame.image.load(image_file)

#Суреттің шекараларын анықтайтын

тіктөртбұрыш құрады


self.rect = self.image.get_rect()

#Кейіпкердің бастапқы орнын көрсетеді.

self.rect.left, self.rect.top = location

Дескриптор

- Спрайттың қасиетін анықтайды.

2-тапсырма

Роботтардың өзара әсерлесу жобасын компьютерде

орындаңдар.

Дескриптор

Роботтардың орналасуын анықтайды.

Роботтардың соқтығысуын программалайды.

3-тапсырма

Оқулық

Компьютер

«Роботтардың әсерлесу» жобасын талдаңдар. Әрбір

программа блоктарының қызметін анықтап,

жазыңдар.

Дескриптор

Спрайттардың соқтығысуын программалау

нәтижесінде болған жобаны түсіндіреді.

Оқушылардың жұмыстарын смайликтер арқылы

бағалау

Мұғалімді тыңдайды






















































































Сабақтың соңы

1. Спрайттың қандай қасиеттері бар?

2. 1-программа кодында Robots класын құру

қалай іске асады? Түсіндір.

3. Аnimate () функциясының қызметі не?

Спрайттардың соқтығысуын анықтау алгоритмі

қанша қадамнан тұрады?

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

Оқулықта берілген қосымша тапсырманы орындау


Оқушының

жұмыс дәптері




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.12.2024
255
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі