|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар) Күні: Сынып: 9 |
Мектеп: Астана қаласы «І. Жансүгіров атындағы» № 58 мектеп-гимназиясы КММ Мұғалімнің аты-жөні: Дүйсенбай Асқар Серікұлы Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сталиндік идеологияның Қазақстандағы қоғамдық-саяси өмірге әсері Зерттеу сұрағы: Неліктен тарихшы Ермұхан Бекмаханов 25 жылға бас бостандығынан айырылды? |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқыту мақсаттары |
9.2.3.1 Ермұхан Бекмахановтың Қазақстан тарихы ғылымына қосқан үлесін бағалау; 9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау. |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары |
|
|||||
|
Ойлау деңгейлері |
Талдау, жинақтау, бағалау |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Бекмаханов ісінің қозғалу себебін, нітижесін және қорытындысын біледі. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Жазылым – мәтінмен байланысты сұрақтарға жауап жазады; Айтылым - оқушылар сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады; Тындалым – оқушылар бір-бірінің пікірін тыңдайды; Оқылым - оқушылар тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқиды. |
|||||
|
Ермахан Бекмаханов секілді ғалымдардың: - зерттеген тақырыптары және олардың ғылым мен білімге қосқан үлестері................. - еңбектерінің кеңестік идеологияға қайшы келуі.......... - тағылған айыптары......... Мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын.... Айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын... |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Мәңгілік елдің алтыншы құндылығы: Оқушылардың бойына ұлтжандылық, сүйіспеншілік, отансүйгішікті қасиеттерді қалыптастыру. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, құқық негіздері |
|||||
|
Алдыңғы білім |
Қазақстандағы әскери-өнеркәсіп кешені |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
5- минут
|
Оқушылармен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу БЫМ «Суреттер сөйлейді» әдісімен тақырыпқа шығу
Сабақ тақырыбын анықтау Оқу мақсатын таныстыру |
|
||||
|
Ортасы 20-минут 10 мин
|
Жаңа тақырып бойынша оқушылар оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасайды:
Тапсырма. «Тарихшы Ермұхан Бекмаханов неліктен 25 жылға бас бостандығынан айырылды?» деген тақырыпта ізденіп, нақты тарихи деректерге кішігірім зерттеу жұмысын жүргіз. Істің себебін анықтап, немен аяқталғанын жаз. Неліктен тарихшы Ермұхан Бекмаханов 25 жылға бас бостандығынан айырылды? ________________________________________________________________________________________________________________ Себептері:_______________________________________________________________________________________________________ Нəтижесі:________________________________________________________________________________________________________ Қорытынды:_____________________________________________________________________________________________________ Тапсырма. ПТМС талдау. Неліктен тарихшы Ермұхан Бекмаханов 25 жылға бас бостандығынан айырылды? Позиция (мен солай санаймын....) Түсіндіру (себебі......) Мысал (мен мұны мынадай мысалдар арқылы дәлелдей аламын....) Салдар (айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын....) Дескриптор: Оқушы өз позициясын анықтай алады; Оқушы өз позициясының себебін түсіндіруде кем дегенде 1 аргумент келтіреді; Оқушы өз позициясын дәлелдеуде кем дегенде 2 аргумент келтіреді; Оқушы мәселе аясында қорытынды жасайды. |
|
||||
|
Соңы 5 мин. |
Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі Үй тапсырмасы: 2 тақырыпты оқу. |
Стикерлер |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сталиндік идеологияның Қазақстандағы қоғамдық-саяси өмірге әсері ҚМЖ
Сталиндік идеологияның Қазақстандағы қоғамдық-саяси өмірге әсері ҚМЖ
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар) Күні: Сынып: 9 |
Мектеп: Астана қаласы «І. Жансүгіров атындағы» № 58 мектеп-гимназиясы КММ Мұғалімнің аты-жөні: Дүйсенбай Асқар Серікұлы Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сталиндік идеологияның Қазақстандағы қоғамдық-саяси өмірге әсері Зерттеу сұрағы: Неліктен тарихшы Ермұхан Бекмаханов 25 жылға бас бостандығынан айырылды? |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқыту мақсаттары |
9.2.3.1 Ермұхан Бекмахановтың Қазақстан тарихы ғылымына қосқан үлесін бағалау; 9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау. |
|||||
|
Сабақтың мақсаттары |
|
|||||
|
Ойлау деңгейлері |
Талдау, жинақтау, бағалау |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Бекмаханов ісінің қозғалу себебін, нітижесін және қорытындысын біледі. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Жазылым – мәтінмен байланысты сұрақтарға жауап жазады; Айтылым - оқушылар сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады; Тындалым – оқушылар бір-бірінің пікірін тыңдайды; Оқылым - оқушылар тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқиды. |
|||||
|
Ермахан Бекмаханов секілді ғалымдардың: - зерттеген тақырыптары және олардың ғылым мен білімге қосқан үлестері................. - еңбектерінің кеңестік идеологияға қайшы келуі.......... - тағылған айыптары......... Мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын.... Айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын... |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Мәңгілік елдің алтыншы құндылығы: Оқушылардың бойына ұлтжандылық, сүйіспеншілік, отансүйгішікті қасиеттерді қалыптастыру. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, құқық негіздері |
|||||
|
Алдыңғы білім |
Қазақстандағы әскери-өнеркәсіп кешені |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
5- минут
|
Оқушылармен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу БЫМ «Суреттер сөйлейді» әдісімен тақырыпқа шығу
Сабақ тақырыбын анықтау Оқу мақсатын таныстыру |
|
||||
|
Ортасы 20-минут 10 мин
|
Жаңа тақырып бойынша оқушылар оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасайды:
Тапсырма. «Тарихшы Ермұхан Бекмаханов неліктен 25 жылға бас бостандығынан айырылды?» деген тақырыпта ізденіп, нақты тарихи деректерге кішігірім зерттеу жұмысын жүргіз. Істің себебін анықтап, немен аяқталғанын жаз. Неліктен тарихшы Ермұхан Бекмаханов 25 жылға бас бостандығынан айырылды? ________________________________________________________________________________________________________________ Себептері:_______________________________________________________________________________________________________ Нəтижесі:________________________________________________________________________________________________________ Қорытынды:_____________________________________________________________________________________________________ Тапсырма. ПТМС талдау. Неліктен тарихшы Ермұхан Бекмаханов 25 жылға бас бостандығынан айырылды? Позиция (мен солай санаймын....) Түсіндіру (себебі......) Мысал (мен мұны мынадай мысалдар арқылы дәлелдей аламын....) Салдар (айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын....) Дескриптор: Оқушы өз позициясын анықтай алады; Оқушы өз позициясының себебін түсіндіруде кем дегенде 1 аргумент келтіреді; Оқушы өз позициясын дәлелдеуде кем дегенде 2 аргумент келтіреді; Оқушы мәселе аясында қорытынды жасайды. |
|
||||
|
Соңы 5 мин. |
Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі Үй тапсырмасы: 2 тақырыпты оқу. |
Стикерлер |
||||
шағым қалдыра аласыз














