|
Білім беру ұйымының атауы |
№58 мектеп-гимназия |
|
|||||||||||||||||||
|
Пәні |
Дүниежүзі тарихы |
|
|||||||||||||||||||
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
6-бөлім. Еуропа елдеріндегі Тоталитарлық режимдер |
|
|||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Дүйсенбай А.С. |
|
|||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 «Г» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сталиннің билігі тұсында КСРО қалай дамыды? |
|
|||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.1.2 социалистік қоғамның дамуына байланысты әлеуметтік топтардың (жұмысшы табы, шаруалар, зиялылар) мәртебесіндегі өзгерісті талдау; 8.4.2.1 «жоспарлы экономика», «нарықтық экономика» ұғымдарын қолдана отырып, XX ғасыр бірінші жартысындағы капитализм мен социализмнің экономикалық жүйелерін салыстыру; 8.3.1.2 тоталитаризм, әміршіл-әкімшіл жүйе сияқты саяси режимдердің қалыптасу алғышарттары мен тарихын түсіндіру. |
|
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру 2 мин. Миға шабуыл 3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі:
Жаңа сабақ. Зерттеу және талдау. Жаңа білімге ізденіс БЫМ/Б «Тұлғаны таны» әдісі
Сұрақтар -Суреттегі тұлға кім? Келесі сұрақтар төңірегінде ойлануды сұраймын: - КСРО-дағы мемлекетті басқару түрі? - Тоталитаризмнің қандай белгілері бар? М. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырылады. |
Дескриптор: - Тұлғаларды анықтайды; - Тоталитаризмнің белгілерін сипаттайды; - Оқушылардың жауаптары арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылады. |
1-3 слайд |
||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ Топтық жұмыс 25 мин. Жұптық жұмыс 5 мин. Жеке жұмыс 5 мин. |
Жаңа тақырыпты меңгеру «Үштік» (Ойлан, топтас, бөліс) әдісі бойынша -оқушылар тақырыпты жеке оқып ойланады, жұппен жұптасады, топпен пікірлесіп «Постер» қорғайды. 1 топ. Индустриаландыру 2 топ. Ұжымдастыру 3 топ. ГУЛАГ жүйесі 4 топ. Жаппай қуғын-сүргін «Мәтін туралы үш сұрақ» әдісі. Тарихи оқиғалардың қай әлеуметтік топ мәртебесіне өзгеріс әкелгендігін анықтаңыз.
«Сәйкестендіру». Екі идеалогияны талдап, экономикаға тән сөз тіркестерін табыңыз. Теңдік идеалы, еркіндік, бәсекелестік, ұжымдық, тұрмыстық қажеттіліктер, материалдық емес құндылықтар, жоспарлылық, индивидуализм.
|
Дескриптор: - КСРО билігі жүргізген саясаттың мақсатын анықтайды. - Тарихи оқиғаның барысын, салдарын және нәтижесін сипаттайды. - Топтар жұмыстарын қорғайды, берілген тақырыпты ашады.
Дескриптор: - Сұрақтарға жауап береді; - Әлеуметтік топқа әкелген өзгерісті анықтайды.
Дескриптор: - Идеалогияға тән экономиканы анықтайды; - Экономикаға тән сөз тіркесін табады. |
4 - 10 слайд
11 слайд
|
||||||||||||||||||
|
Сабақты қорытындылау 3 мин. |
Қорытынды сұрақтар:
|
Дескриптор: Тақырыпқа байланысты қорытынды сұрақтарға жауап береді. |
12 слайд |
||||||||||||||||||
|
Кері байланыс: 2 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Сабақтың қызық, қажет, құнды тұстарын айтады. |
Дескриптор: Сабаққа кері байланыс береді
|
13 слайд |
||||||||||||||||||
|
Үй жұмысы |
ПТМС формуласы талдау «Тоталитарлық жүйе – жарқын болашаққа жетудің бірденөбір жолы» |
ПТМС талдау жасау |
|
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сталиннің тұсында КСРО қалай дамыды?
Сталиннің тұсында КСРО қалай дамыды?
|
Білім беру ұйымының атауы |
№58 мектеп-гимназия |
|
|||||||||||||||||||
|
Пәні |
Дүниежүзі тарихы |
|
|||||||||||||||||||
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
6-бөлім. Еуропа елдеріндегі Тоталитарлық режимдер |
|
|||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Дүйсенбай А.С. |
|
|||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 «Г» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сталиннің билігі тұсында КСРО қалай дамыды? |
|
|||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.1.2 социалистік қоғамның дамуына байланысты әлеуметтік топтардың (жұмысшы табы, шаруалар, зиялылар) мәртебесіндегі өзгерісті талдау; 8.4.2.1 «жоспарлы экономика», «нарықтық экономика» ұғымдарын қолдана отырып, XX ғасыр бірінші жартысындағы капитализм мен социализмнің экономикалық жүйелерін салыстыру; 8.3.1.2 тоталитаризм, әміршіл-әкімшіл жүйе сияқты саяси режимдердің қалыптасу алғышарттары мен тарихын түсіндіру. |
|
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру 2 мин. Миға шабуыл 3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі:
Жаңа сабақ. Зерттеу және талдау. Жаңа білімге ізденіс БЫМ/Б «Тұлғаны таны» әдісі
Сұрақтар -Суреттегі тұлға кім? Келесі сұрақтар төңірегінде ойлануды сұраймын: - КСРО-дағы мемлекетті басқару түрі? - Тоталитаризмнің қандай белгілері бар? М. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырылады. |
Дескриптор: - Тұлғаларды анықтайды; - Тоталитаризмнің белгілерін сипаттайды; - Оқушылардың жауаптары арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылады. |
1-3 слайд |
||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ Топтық жұмыс 25 мин. Жұптық жұмыс 5 мин. Жеке жұмыс 5 мин. |
Жаңа тақырыпты меңгеру «Үштік» (Ойлан, топтас, бөліс) әдісі бойынша -оқушылар тақырыпты жеке оқып ойланады, жұппен жұптасады, топпен пікірлесіп «Постер» қорғайды. 1 топ. Индустриаландыру 2 топ. Ұжымдастыру 3 топ. ГУЛАГ жүйесі 4 топ. Жаппай қуғын-сүргін «Мәтін туралы үш сұрақ» әдісі. Тарихи оқиғалардың қай әлеуметтік топ мәртебесіне өзгеріс әкелгендігін анықтаңыз.
«Сәйкестендіру». Екі идеалогияны талдап, экономикаға тән сөз тіркестерін табыңыз. Теңдік идеалы, еркіндік, бәсекелестік, ұжымдық, тұрмыстық қажеттіліктер, материалдық емес құндылықтар, жоспарлылық, индивидуализм.
|
Дескриптор: - КСРО билігі жүргізген саясаттың мақсатын анықтайды. - Тарихи оқиғаның барысын, салдарын және нәтижесін сипаттайды. - Топтар жұмыстарын қорғайды, берілген тақырыпты ашады.
Дескриптор: - Сұрақтарға жауап береді; - Әлеуметтік топқа әкелген өзгерісті анықтайды.
Дескриптор: - Идеалогияға тән экономиканы анықтайды; - Экономикаға тән сөз тіркесін табады. |
4 - 10 слайд
11 слайд
|
||||||||||||||||||
|
Сабақты қорытындылау 3 мин. |
Қорытынды сұрақтар:
|
Дескриптор: Тақырыпқа байланысты қорытынды сұрақтарға жауап береді. |
12 слайд |
||||||||||||||||||
|
Кері байланыс: 2 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Сабақтың қызық, қажет, құнды тұстарын айтады. |
Дескриптор: Сабаққа кері байланыс береді
|
13 слайд |
||||||||||||||||||
|
Үй жұмысы |
ПТМС формуласы талдау «Тоталитарлық жүйе – жарқын болашаққа жетудің бірденөбір жолы» |
ПТМС талдау жасау |
|
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















