«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г.Е.Инирбекова
Күні: 25.09.18
Сыныбы: 10
Пәні:физика
|
Сабақтың аты |
§ 2,2 Статика элементтері |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
|
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс |
|
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Жұпқа бөлу
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
-
Траектория және оның түрлерін ата?
-
Траекторияның қисықтық радиусы дегеніміз не?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (5 минут)
-
Динамика бөлімі жайында не білеміз?
-
Ньютонның неше заңы бар?
-
Неге Ньютон заңдарын динамика заңдары деп атайды?
ІҮ. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі (10 минут)
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы оқушылар жаңа сабақты оқып , бір біріне үйрете отырып, топта талдау жүргізп ,өз ойларын постерге түсіреді. Постермен жұмыс. Әр жұп берілген тапсырманы постер бетіне түсіріп, сынып алдында қорғайды.
Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)
(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)
Берілген формулаларды түсіндіреді
1) 2) 3)
![]()
F1d1= F2d2
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс (10 минут)
4 жаттығу 1 және 2 есептерді шығару
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
-
Кейінгі тапсырмалар
4 жаттығу 5 есеп
Кейінгі оқу
§2,2 Статика элементтері
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Статика элементтері
Статика элементтері
«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г.Е.Инирбекова
Күні: 25.09.18
Сыныбы: 10
Пәні:физика
|
Сабақтың аты |
§ 2,2 Статика элементтері |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
|
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс |
|
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Жұпқа бөлу
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
-
Траектория және оның түрлерін ата?
-
Траекторияның қисықтық радиусы дегеніміз не?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (5 минут)
-
Динамика бөлімі жайында не білеміз?
-
Ньютонның неше заңы бар?
-
Неге Ньютон заңдарын динамика заңдары деп атайды?
ІҮ. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі (10 минут)
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы оқушылар жаңа сабақты оқып , бір біріне үйрете отырып, топта талдау жүргізп ,өз ойларын постерге түсіреді. Постермен жұмыс. Әр жұп берілген тапсырманы постер бетіне түсіріп, сынып алдында қорғайды.
Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)
(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)
Берілген формулаларды түсіндіреді
1) 2) 3)
![]()
F1d1= F2d2
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс (10 минут)
4 жаттығу 1 және 2 есептерді шығару
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
-
Кейінгі тапсырмалар
4 жаттығу 5 есеп
Кейінгі оқу
§2,2 Статика элементтері
шағым қалдыра аласыз














