Статистика элементтері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Статистика элементтері

Материал туралы қысқаша түсінік
Статистика элементтері тақырыбына есептер шығару.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Оқу ісі жөніндегі орынбасары Кадирбаева З.



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Статистикалық элементтері

Мектеп: А.Өтепбергенов атындағы жббм КММ

Педагогтің аты-жөні:

Тажадин А.А.

Күні:

19.03.25ж.

Сыныбы: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Статистика элементтері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.3.3 жинақталған жиілік анықтамасын білу;

8.3.3.4 статистикалық кестемен, алқаппен, гистограммамен берілген ақпаратты талдау;

8.3.3.5 дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу; 6/5 сабақ

Сабақтың мақсаты:

Берілген таңдалымның жинақталған жиілік анықтамасын біледі, есептер шығаруда қолданады.Кесвтемен және гистограммамен жұмыс жасап үйренеді.

Бағалау критерийлері

1.Абсалюттік жиілік кестесі бойынша жинақталған жиілік кестесін толтырады.

2.Гистограммамен берілген ақпаратты талдайды және кестемен жұмыс

Оқу дағдыларының деңгейі

Қолдану















Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

5 мин.


Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сабақты жағымды ахуалдан бастау.

Сынып Flippity.net: Random Name Picker платформасы арқылы 3 топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.


Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады

Оқушылар үш топқа бөлінеді.





Үй тапсырмасына

1 балл




Оқулық, жұмыс дәптері

8 сынып алгебра

оқулығы

«Мектеп баспасы. Авторы А.Е.Әбілқасымова»

Flippity.net: Random Name Picker






Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.

Жеке жұмыс.



10 мин.




Қайталау – оқу анасы жеке жұмыс

  1. Таңдалым құлашы дегеніміз не?

Таңдалым нұсқалығы элементтерінің ішінде ең үлкені мен ең кішісінің айырмасын таңдалым құлашы деп атайды және R әріпімен белгілейді.



  1. Таңдалым модасы дегеніміз не?

Таңдалым элементтерінің ішінде ең жиі кездесетін элементті таңдалым модасы деп атайды. Моданы Мо арқылы белгілейді.

  1. Таңдалымның арифметикалық ортасы?

Таңдалым элементтерінің арифметикалық ортасын таңдылымның орта мәні деп атайды .

  1. Интервалдық кесте дегеніміз не? Әр интервалға бақыланған фактілердің жиілігі көрсетілген бақылау нәтижелері жазылған кесте.

  2. Гистограмма дегеніміз не?

  3. Жинақталған жиілік дегеніміз не?Берілген варианталар жиіліктері мен оларға сәйкес алдыңғы варианталардың жиілігі қосындысының мәнін айтады.

  4. Кездейсоқ шамалар дегеніміз не? Санды мәндер қабылдайтын қабылдайтын кездейсоқ оқиғалар.

  5. Басты жиынтық дегеніміз не? Кездейсоқ шаманың қабылдайтын барлық мәндер жиынтығы.

  6. Таңдаудың көлемі дегеніміз не? Таңдау элементтерінің саны.

  7. Орта мәннің ауытқуы дегеніміз не? Кездейсоқ шама мен оның орта мәні айырымының мәнін айтады.

  8. Дисперсия? Кездейсоқ шаманың орта мәннен ауыьтқуын айтады.

  9. Орташа квадраттық ауытқу ? Дисперсиядан алынған квадрат түбірді айтады?

Мақсаты: сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты қайталайды.

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға қолдау көрсету.

Оқушылар сұраққа жеке-жеке жауап береді.

Дескриптор:

-формуланы тұжырымдайды;

-түрлендіреді

-ыкшамдайды.



Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады







Алгебра: Жалпы білім беретін мектептің 8- сыныбына арналған оқулық.

Сабақтың ортасы



5 мин.



Жұптық

жұмыс.





2-тапсырма (Жұптық жұмыс)


Қазақстан2024 жылғы 26 шілдеден 11 тамызға дейін Парижде өткен 2024 жылғы Жазғы Олимпиада ойындарына қатысты.

Суретте Қакзақстан жеңімпаздары туралы ақпарат берілген.

Сұрақ:

1.Берілген деректерге сүйене отырып алған орындардың арифметикалық ортасын табыңыз?

2. Медальдардың модасын табыңыз?

3. Медалдардың медианасын табыңыз?

4. Абсолюттік жиілік кестесін құрыңдар.

5. Гистограммасын салыңдар.

Екі оқушы жұптаса отырып тапсырманы орындайды. Арифметикалық ортасын, модасын, медианасын табады.

Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды;

Сандар қатарының медианасын, модасын,табады


Әрбір тапсырма 1 балл


Оқулық пен оқу құрал жабдықтары

Топтық жұмыс.

10 мин.




3-тапсырма (топтық жұмыс)

Функционалдық сауаттылық бойынша тапсырма.

Оқушылар топ болып бойларын, салмақтарының вариациялық қатарын жазады.

Сұрақ:

1.Берілген деректерге сүйене отырып алған орындардың арифметикалық ортасын табыңыз?

2. Медальдардың модасын табыңыз?

3. Медалдардың медианасын табыңыз?

4. Абсолюттік жиілік кестесін құрыңдар.

5.Дисперсиясын есептеңіз.

6.Орташа мәнінің ауытқуын табыңыз.


Оқушылар топ болып бойларын, салмақтарының вариациялық қатарын жазады. Өсу ретімен орналастырады. Сұрақтарға жауап береді.

Оқушылардың белсенділігіне қарай бағаланады

Әрбір тапсырма 1балл

Оқулық, жұмыс дәптері








Бекіту

Тапсырмасы

7мин

Тест тапсырмасы

Zip Grade бағдарламасы арқылы тексереді

Тестті өз беттерінше орындайды

Әрбір дұрыс жауап 1балл



Сабақтың соңы.



Ой толғаныс.

Рефлексия





3 мин.

рефлексия: «Жеміс ағашы » әдісі бойынша белгілейді

Үйге тапсырма:№427,№431

Кері «Жеміс ағашы »әдісі” бойынша

Мақсаты: Өз ойын білдіріп, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.




ДК экраны












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.03.2025
201
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі