«Статистика элементтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
1-нұсқа
-
Жыл бойы оқылған кітаптар саны кестеде келтірілген:
![]()
А) 5 қадаммен интервалдық кестені құрыңыз
Б) гистограмма салыңыз.
-
Супермаркетте 65 клиенттің кезекте тұрып күту ұзақтықтары зерттелді. Төмендегі күту ұзақтықтары кестесін толтырыңыз:
|
Күту ұзақтығы (t) секунд |
Жиілік |
Жинақталған жиілік |
|
|
|
2 |
|
|
9 |
|
|
|
|
21 |
|
|
|
39 |
|
|
26 |
|
|
Келмеген оқушылардың саны |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Күндерінің саны |
3 |
5 |
5 |
4 |
2 |
1 |
Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады.
Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:
а) дисперсияны;
b) стандартты ауытқуды;
с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма?
«Статистика элементтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
2-нұсқа
-
Жыл бойы оқылған кітаптар саны кестеде келтірілген:
![]()
А) 5 қадаммен интервалдық кестені құрыңыз
Б) гистограмма салыңыз.
-
Супермаркетте 65 клиенттің кезекте тұрып күту ұзақтықтары зерттелді. Төмендегі күту ұзақтықтары кестесін толтырыңыз:
|
Күту ұзақтығы (t) секунд |
Жиілік |
Жинақталған жиілік |
|
|
|
4 |
|
|
7 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
37 |
|
|
28 |
|
-
Кестеде 20 күнде сабаққа келмеген оқушылардың саны көрсетілген.
|
Келмеген оқушылардың саны |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Күндерінің саны |
4 |
5 |
3 |
5 |
1 |
2 |
Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады.
Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:
а) дисперсияны;
b) стандартты ауытқуды;
с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма?
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады |
1 |
Интервалдық кестені құрады |
1 |
|
Жиіліктерін табады |
1 |
||
|
кестені пайдаланып, гистограмма салады |
1 |
||
|
Жинақталған жиіліктің анықтамасын қолданады |
2 |
алғашқы үш интервалда ізделінді мәндерді табады |
1 |
|
төртінші және бесінші интервалдан ізделінді мәндерді табады |
1 |
||
|
Дисперсия мен стандартты ауытқуды есептейді |
3 |
арифметикалық ортаны табу өрнегін жазады |
1 |
|
арифметикалық ортаны табады |
1 |
||
|
дисперсияны табу формуласын қолданады |
1 |
||
|
қажетті есептеулерді жүргізеді |
1 |
||
|
дисперсиясын табады |
1 |
||
|
стандартты ауытқуды есептейді |
1 |
||
|
берілген жағдайды бағалайды |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
12 |
||
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады |
1 |
Интервалдық кестені құрады |
1 |
|
Жиіліктерін табады |
1 |
||
|
кестені пайдаланып, гистограмма салады |
1 |
||
|
Жинақталған жиіліктің анықтамасын қолданады |
2 |
алғашқы үш интервалда ізделінді мәндерді табады |
1 |
|
төртінші және бесінші интервалдан ізделінді мәндерді табады |
1 |
||
|
Дисперсия мен стандартты ауытқуды есептейді |
3 |
арифметикалық ортаны табу өрнегін жазады |
1 |
|
арифметикалық ортаны табады |
1 |
||
|
дисперсияны табу формуласын қолданады |
1 |
||
|
қажетті есептеулерді жүргізеді |
1 |
||
|
дисперсиясын табады |
1 |
||
|
стандартты ауытқуды есептейді |
1 |
||
|
берілген жағдайды бағалайды |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
12 |
||
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білім алушы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады |
1 |
Интервалдық кестені құрады |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жиіліктерін табады |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
кестені пайдаланып, гистограмма салады |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жинақталған жиіліктің анықтамасын қолданады |
2 |
алғашқы үш интервалда ізделінді мәндерді табады |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
төртінші және бесінші интервалдан ізделінді мәндерді табады |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дисперсия мен стандартты ауытқуды есептейді |
3 |
арифметикалық ортаны табу өрнегін жазады |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
арифметикалық ортаны табады |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Айнур КанаткызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз «Статистика элементтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. 8 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
«Статистика элементтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. 8 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
«Статистика элементтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау. 8 сынып. 2 нұсқа
Материалдың қысқаша нұсқасы «Статистика элементтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 1-нұсқа
А) 5 қадаммен интервалдық кестені құрыңыз Б) гистограмма салыңыз.
Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады. Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз: а) дисперсияны; b) стандартты ауытқуды; с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? «Статистика элементтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 2-нұсқа
А) 5 қадаммен интервалдық кестені құрыңыз Б) гистограмма салыңыз.
Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады. Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз: а) дисперсияны; b) стандартты ауытқуды; с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма?
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















