Қазақстан Республикасының оқу-ағарту министрлігі
№270 Ғ.Мұхамеджанов атындағы орта мектебі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тексерілді:
|
Бөлім: |
6.4А Статистика. Комбинаторика |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Оспанова Асем |
|
Күні: |
07.04.2025 ж |
|
Сыныбы: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын білу; 6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу; |
|
Құндылықтарға баулу: |
Сәуір – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді. (Леонардо да Винчи) |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Топқа бөлу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату. Күн шуағы арқылы сыныптың ахуалын жақсарту Бүгінгі сабаққа жақсы көңіл - күймен келген оқушылар оң қолын көтерсін, мемлекетімнің патриотымын дегендер сол қолын көтерсін. Екі қолды қос ұрып, бойға шабыт шақырып, сабағымызды жақсы көңіл күймен бастайық. Бағалау парағымен танысады. Үй тапсырмасын “Мен көршіме сенемін” әдісі бойынша оқушылар бірін- бірі тексереді.
|
Оқушылар ән айтады Оқушылар бірін-бірін тексеріп, көршісін бағалайды.
№ 1229 |
Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген мақтау сөздерімен бағалайды. Үй тапсырмасы толық және дұрыс болса – 1 б. |
Презентация ЖИ көмегімен жасалған суреттер https://math-gpt.org/chat ЖИ арқылы Stopwatch топқа бөлу Бағалау парағы |
|
5 минут 7 минут |
«Миға шабуыл әдісі» арқылы өткен сабақты қайталау.1. Шамалардың орташа мәнін сипаттайтын статистикалық сипаттама?2.Берілген сандар қатарының модасы;3. Берілген сандар қатарының өзгеру медианасын табу үшін:4.Өзгеру құлашы5. Арифметикалық орта дегеніміз не?6. Статистика сөзі қандай мағына береді?7. Комбинаторика сөзінің қазақша аудармасы8. Шама мәндерінің модасы қалай табылады?9.Медиана нені анықтайтын статистикалық шама?10.Халықшаруашылығында жиі қолданылатын статистикалық сипаттама?Деңгейлік тапсырмалар. Топтық жұмыс. А деңгей. «Кластер» әдісі. (постер қорғау) (Барлық топтарға арналған, әр топ арифметикалық орта, мода, медианасын анықтайды) Топтағы оқушылар аяқ киімінің өлшемінің арифметикалық ортасын, модасын, медианасын анықтаңдар. Аяқ киім дүкенінің басшысы осы өлшемдердің қайсысын жақсы білуі тиіс? |
Оқушылар топтасып отырып сұраққа жауап береді. Оқушылар топтасып отырып берілген тапсырманы орындайды. Дескриптор: Білім алушы -статистикалық мәліметтерді алады - алынған мәлімет бойынша ақпаратты анықтап, талдау жүргізеді;
|
Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген мақтау сөздерімен бағалайды және дұрыс болса – 1 б. 1) Топтық жұмыс бойынша тапсырма шартын түсініп өрнек құрастырады – 1 балл |
Презентация презентация |
|
5 минут 3 минут 5 минут |
Тест: Жұптық жұмыс. B деңгей.2-тапсырма
Дұрыс жауапты белгілеңдер: 2. Берілгендер қатарында жиі қайталанатын сан немесе шама – ол а) берілгендер қатарының ең үлкен мәні ә) берілгендер қатарының ең кіші мәні б) ауытқу в) медиана г) мода 3. Берілгендер қатарының ең үлкен саны – ол а) берілгендер қатарының ең үлкен мәні ә) берілгендер қатарының ең кіші мәні б) ауытқу в) медиана г) мода 4. . Берілгендер қатарының ең кіші саны – ол а) берілгендер қатарының ең үлкен мәні ә) берілгендер қатарының ең кіші мәні б) ауытқу в) медиана г) мода 5. Берілгендер қатарының ең үлкен және ең кіші мәндерінің айырымы ол а) берілгендер қатарының ең үлкен мәні ә) берілгендер қатарының ең кіші мәні б) ауытқу в) медиана г) мода Сергіту cәті: №3тапсырма. Жеке жұмыс. Оқулықпен жұмыс №1225 Жеке
жұмыс. |
Оқушылар жұптасып отырып берілген тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: Арифметикалық ортаны анықтайды Моданы анықтайды Медиананы анықтайды-5 балл Дескриптор: -Ең үлкен мәнінен ең кіші мәнін азайтады; -Өсу ретімен немесе кему ретімен орналастырады; -Сандар қатарының қақ ортасындағы санды жазады- 1 балл |
https://app.quizwhizzer.com/quiz/ Бағалау парағы |
|
7 мин Сабақ соңы 5 минут |
Бекіту тапсырмасы Geogebra платформасы арқылы тақтаға шығып тапсырмаларды орындайды Үй тапсырмасы №1232 есеп. Бағалау
Кері байланыс
Рефлексия |
Сұрақтарға жауап береді Өздерін бағалайды |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш
Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш
Қазақстан Республикасының оқу-ағарту министрлігі
№270 Ғ.Мұхамеджанов атындағы орта мектебі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тексерілді:
|
Бөлім: |
6.4А Статистика. Комбинаторика |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Оспанова Асем |
|
Күні: |
07.04.2025 ж |
|
Сыныбы: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын білу; 6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу; |
|
Құндылықтарға баулу: |
Сәуір – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді. (Леонардо да Винчи) |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Топқа бөлу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату. Күн шуағы арқылы сыныптың ахуалын жақсарту Бүгінгі сабаққа жақсы көңіл - күймен келген оқушылар оң қолын көтерсін, мемлекетімнің патриотымын дегендер сол қолын көтерсін. Екі қолды қос ұрып, бойға шабыт шақырып, сабағымызды жақсы көңіл күймен бастайық. Бағалау парағымен танысады. Үй тапсырмасын “Мен көршіме сенемін” әдісі бойынша оқушылар бірін- бірі тексереді.
|
Оқушылар ән айтады Оқушылар бірін-бірін тексеріп, көршісін бағалайды.
№ 1229 |
Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген мақтау сөздерімен бағалайды. Үй тапсырмасы толық және дұрыс болса – 1 б. |
Презентация ЖИ көмегімен жасалған суреттер https://math-gpt.org/chat ЖИ арқылы Stopwatch топқа бөлу Бағалау парағы |
|
5 минут 7 минут |
«Миға шабуыл әдісі» арқылы өткен сабақты қайталау.1. Шамалардың орташа мәнін сипаттайтын статистикалық сипаттама?2.Берілген сандар қатарының модасы;3. Берілген сандар қатарының өзгеру медианасын табу үшін:4.Өзгеру құлашы5. Арифметикалық орта дегеніміз не?6. Статистика сөзі қандай мағына береді?7. Комбинаторика сөзінің қазақша аудармасы8. Шама мәндерінің модасы қалай табылады?9.Медиана нені анықтайтын статистикалық шама?10.Халықшаруашылығында жиі қолданылатын статистикалық сипаттама?Деңгейлік тапсырмалар. Топтық жұмыс. А деңгей. «Кластер» әдісі. (постер қорғау) (Барлық топтарға арналған, әр топ арифметикалық орта, мода, медианасын анықтайды) Топтағы оқушылар аяқ киімінің өлшемінің арифметикалық ортасын, модасын, медианасын анықтаңдар. Аяқ киім дүкенінің басшысы осы өлшемдердің қайсысын жақсы білуі тиіс? |
Оқушылар топтасып отырып сұраққа жауап береді. Оқушылар топтасып отырып берілген тапсырманы орындайды. Дескриптор: Білім алушы -статистикалық мәліметтерді алады - алынған мәлімет бойынша ақпаратты анықтап, талдау жүргізеді;
|
Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген мақтау сөздерімен бағалайды және дұрыс болса – 1 б. 1) Топтық жұмыс бойынша тапсырма шартын түсініп өрнек құрастырады – 1 балл |
Презентация презентация |
|
5 минут 3 минут 5 минут |
Тест: Жұптық жұмыс. B деңгей.2-тапсырма
Дұрыс жауапты белгілеңдер: 2. Берілгендер қатарында жиі қайталанатын сан немесе шама – ол а) берілгендер қатарының ең үлкен мәні ә) берілгендер қатарының ең кіші мәні б) ауытқу в) медиана г) мода 3. Берілгендер қатарының ең үлкен саны – ол а) берілгендер қатарының ең үлкен мәні ә) берілгендер қатарының ең кіші мәні б) ауытқу в) медиана г) мода 4. . Берілгендер қатарының ең кіші саны – ол а) берілгендер қатарының ең үлкен мәні ә) берілгендер қатарының ең кіші мәні б) ауытқу в) медиана г) мода 5. Берілгендер қатарының ең үлкен және ең кіші мәндерінің айырымы ол а) берілгендер қатарының ең үлкен мәні ә) берілгендер қатарының ең кіші мәні б) ауытқу в) медиана г) мода Сергіту cәті: №3тапсырма. Жеке жұмыс. Оқулықпен жұмыс №1225 Жеке
жұмыс. |
Оқушылар жұптасып отырып берілген тапсырманы орындайды. |
Дескриптор: Арифметикалық ортаны анықтайды Моданы анықтайды Медиананы анықтайды-5 балл Дескриптор: -Ең үлкен мәнінен ең кіші мәнін азайтады; -Өсу ретімен немесе кему ретімен орналастырады; -Сандар қатарының қақ ортасындағы санды жазады- 1 балл |
https://app.quizwhizzer.com/quiz/ Бағалау парағы |
|
7 мин Сабақ соңы 5 минут |
Бекіту тапсырмасы Geogebra платформасы арқылы тақтаға шығып тапсырмаларды орындайды Үй тапсырмасы №1232 есеп. Бағалау
Кері байланыс
Рефлексия |
Сұрақтарға жауап береді Өздерін бағалайды |
|
|
шағым қалдыра аласыз
















