Материалдар / Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш

Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш

Материал туралы қысқаша түсінік
Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш. 6 сынып. Ашық сабақ
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақстан Республикасының оқу-ағарту министрлігі

270 Ғ.Мұхамеджанов атындағы орта мектебі

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Тексерілді:

Бөлім:

6.4А Статистика. Комбинаторика


Педагогтің аты-жөні:

Оспанова Асем

Күні:

07.04.2025 ж

Сыныбы: 6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің құлашы, медианасы, модасының анықтамаларын білу;

6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу;

Құндылықтарға баулу:

Сәуір – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы

Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді. (Леонардо да Винчи)


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

8 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Топқа бөлу.

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату.

Күн шуағы арқылы сыныптың ахуалын жақсарту Бүгінгі сабаққа жақсы көңіл - күймен келген оқушылар оң қолын көтерсін, мемлекетімнің патриотымын дегендер сол қолын көтерсін. Екі қолды қос ұрып, бойға шабыт шақырып, сабағымызды жақсы көңіл күймен бастайық.


Бағалау парағымен танысады.

Үй тапсырмасын “Мен көршіме сенемін” әдісі бойынша оқушылар бірін- бірі тексереді.





Оқушылар ән айтады


Оқушылар бірін-бірін тексеріп, көршісін бағалайды.


1229

Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген мақтау сөздерімен бағалайды.

Үй тапсырмасы толық және дұрыс болса – 1 б.

Презентация

ЖИ көмегімен жасалған суреттер

https://math-gpt.org/chat ЖИ арқылы

Stopwatch топқа бөлу


Бағалау парағы

5 минут













7 минут


«Миға шабуыл әдісі» арқылы өткен сабақты қайталау.

1. Шамалардың орташа мәнін сипаттайтын статистикалық сипаттама?

2.Берілген сандар қатарының модасы;

3. Берілген сандар қатарының өзгеру медианасын табу үшін:

4.Өзгеру құлашы

5. Арифметикалық орта дегеніміз не?

6. Статистика сөзі қандай мағына береді?

7. Комбинаторика сөзінің қазақша аудармасы

8. Шама мәндерінің модасы қалай табылады?

9.Медиана нені анықтайтын статистикалық шама?

10.Халықшаруашылығында жиі қолданылатын статистикалық сипаттама?

Деңгейлік тапсырмалар. Топтық жұмыс. А деңгей.

«Кластер» әдісі. (постер қорғау)

(Барлық топтарға арналған, әр топ арифметикалық орта, мода, медианасын анықтайды) Топтағы  оқушылар  аяқ  киімінің  өлшемінің арифметикалық  ортасын, модасын, медианасын анықтаңдар. Аяқ киім дүкенінің  басшысы осы өлшемдердің  қайсысын   жақсы білуі  тиіс?




Оқушылар топтасып отырып сұраққа жауап береді.









Оқушылар топтасып отырып берілген тапсырманы орындайды.

Дескриптор: Білім алушы

-статистикалық мәліметтерді алады

- алынған мәлімет бойынша ақпаратты анықтап, талдау жүргізеді;



Оқушылардың белсенділігі үшін


«Жарайсың!», «Керемет!» деген мақтау сөздерімен бағалайды және дұрыс болса – 1 б.


1) Топтық жұмыс бойынша тапсырма шартын түсініп өрнек құрастырады – 1 балл



Презентация








презентация


5 минут

































3 минут


5 минут



Тест: Жұптық жұмыс. B деңгей.2-тапсырма

  1. Бірнеше санның қосындысының мәнін олардың санына бөлгенде бөліндінің мәні ______________________ деп аталады.

Дұрыс жауапты белгілеңдер:

2. Берілгендер қатарында жиі қайталанатын сан немесе шама – ол

а) берілгендер қатарының ең үлкен мәні

ә) берілгендер қатарының ең кіші мәні

б) ауытқу

в) медиана

г) мода

3. Берілгендер қатарының ең үлкен саны – ол

а) берілгендер қатарының ең үлкен мәні

ә) берілгендер қатарының ең кіші мәні

б) ауытқу

в) медиана

г) мода

4. . Берілгендер қатарының ең кіші саны – ол

а) берілгендер қатарының ең үлкен мәні

ә) берілгендер қатарының ең кіші мәні

б) ауытқу

в) медиана

г) мода

5. Берілгендер қатарының ең үлкен және ең кіші мәндерінің айырымы ол

а) берілгендер қатарының ең үлкен мәні

ә) берілгендер қатарының ең кіші мәні

б) ауытқу

в) медиана

г) мода


Сергіту cәті:


3тапсырма. Жеке жұмыс. Оқулықпен жұмыс №1225

Жеке жұмыс.


Оқушылар жұптасып отырып берілген тапсырманы орындайды.


Дескриптор:

Арифметикалық ортаны анықтайды

Моданы анықтайды

Медиананы анықтайды-5 балл






























Дескриптор:

-Ең үлкен мәнінен ең кіші мәнін азайтады;

-Өсу ретімен немесе кему ретімен орналастырады;

-Сандар қатарының қақ ортасындағы санды жазады- 1 балл


https://app.quizwhizzer.com/quiz/


Бағалау парағы












7 мин




Сабақ соңы

5 минут

Бекіту тапсырмасы

Geogebra платформасы арқылы тақтаға шығып тапсырмаларды орындайды

Үй тапсырмасы №1232 есеп. Бағалау

Кері байланысShape1

Shape2

Рефлексия

Сұрақтарға жауап береді


Өздерін бағалайды






ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Оспанова Асем
10 Сәуір 2025
224
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі