Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
СТО технологиялары ағылшын тіл сабағында
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орал гуманитарлық техникалық колледж
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Джаксымбетова Айгүл Нигметқызы
Баяндама: СТО технологиялары ағылшын тіл сабағында
Жоспар
I. Кіріспе
II. Негізгі бөлім. СТО технологияларын ағылшын тілі сабағында қолдану
III. Қорытынды
Қоғам өміріндегі қазіргі өзгерістер экономиканың, саясаттың, әлеуметтік-саяси саланың дамуы қоғамдағы негізгі фактор болып табылатын жеке тұлғаның жалпы дамуына байланысты болмақ. Қазіргі кезде оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын қолдануды, жеке тұлғаның жан-жақты шығармашылық тұрғыдан дамуына жол ашуды көздеп отыр.Бұл міндеттерді жүзеге асырушылар білім беру жүйесіндегі күрделі мәселелерді шешуші-кәсіби шеберлігі жоғары ұстаздар. Жоғары кәсіби педагогикалық құзіретті мұғалімдерге қойылатын талаптар қоғам қажеттілігінен туындайды. Оқыту мен тәрбиелеу үрдісінде оқу қарқынын жақсарту мақсатында жаңа педагогикалық технологияларды қолдану- заман талабы.
Ал сыни ойлау не мағына береді? «Сыни ойлау», бұл
- американдық алдыңғы қатарлы идеялары негізінде құрылған жоба.
Шығыс даналығы былай дейді; «Маған айтсаң, ұмытып қалам, көрсетсең
есімде қалар. Ал, өзім істесем, үйреніп алам». Яғни баланың ынтасын
жетелеу, қызығушылығын ояту арқылы оқыту, үйрету қажет деген
сөз.
Ол өзіне тән сабақ құрылымы жасалған, әр кезеңге сай стратегиялар,
яғни оқыту үшін мұғалімге нақты тапсырмалар берілген. Бұл
технологияны қолдану үшін мұғалімнің шеберлігі, әр стратегияны өз
орнына ұтымды қолдана білу де аса қажетті.
Сыни ойлауды дамыту технологиясяның дәстүрлі оқытудан басты айырмашылығы-білімнің дайын күйінде берілмеуі. Бұл жобаның мақсаты- демократиялық қоғамда өз көзқарасы, пайымдауы бар,өзін-өзі жетілдіріп отыратын, айналадағы үдерістерге сыни көзбен қарап, жауап бере алатын жеке тұлғаны қалыптастыру.
СТО жобасын пән ерекшелігіне қарай қолдана білу-білім беру сапасын арттырудың, оқыту мақсатына жетудің бірден-бір жолы. «Сын тұрғысынан ойлау»- сынап қарау емес, оқушының шыңдалған ойлау әрекеті.Бұл технологияның негізінде оқушылар топпен жұмыс істеу арқылы өзара пікірлесіп, ұтымды жауаптарды тауып айтуға үйренеді, іздене отырып, өз ойын айтуға, дәлелдеуге мүмкіндік алады. Топпен бірігіп жұмыс жасау тұлға бойында шыдамдылық, мейірімділік, ұжымдық жауапкершілік, бірігіп бір мәселені шешу секілді жағымды қасиеттерді дамытады.
II. «Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту»бағдарламасының барлық технологиялары үш сатылы сабақ жоспарымен жүзеге асырылдады. 1. Қызығушылықты ояту сатысында оқушыларды үйренетін, зерттелетін тақырыпқа тарта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мәселесі қарастырылуы керек.
Қызығушылықты ояту – бұрынғы білетіні мен жаңа білімді ұштастырудан тұрады. Яғни, сабақта қарастырылғалы тұрған мәселе жайлы оқушы не білетінін айқындаудан басталады. Осы кезеңде мен « Топтау» ( ассоциация) әдісін қолданамын.Топтау әдісі арқылы оқушы ойын қозғап, қызығуын арттырамын. Бұнда әр оқушы өзінің таным белсенділігін көрсете алады. Тақырып : My school
My school
Rooms Time-table
( teacher’s room,library,workshop..,) ( Monday: Russian,Maths..,)
Subjects Uniform
( Kazakh,Maths,Art, PT) ( suit,blouse,tie,skirt..,)
School objects
( pen,pencil,book,copy-book,bag..,)
2. Мағынаны тану сатысында оқушылар оқытушы басшылығымен меңгерілуі тиіс болған материалдарды жан-жақты талдауы қажет.
Бұл кезеңде оқушы ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс істейді, тапсырмалар орындайды.Оқушының өз бетімен жұмыс жасап белсенділік көтеруіне жағдай жасалады. Бұл кезеңде әр түрлі стратегияларды пайдалану мұғалім шеберлігіне байланысты.
Мысалы өз тәжірибемде « ББҰ» кестесі
a) « KWL» scheme. Тақырып “ Sightseeing”
I know |
I want to know |
I’ve learnt |
London is the capital of Great Britain |
Famous for its historic buildings St. Paul’s Cathedral, The House of Parliament, The famous clock Big Ben
|
About sightseeing of GB |
b) « Топтастыру» әдісі ағылшын тілі грамматикасын жүйелі меңгертуге тиімді әдіс.
Қ
Present Simple
олданылуы Құрылысы
I,we,you they-V1 don’t V1 do…V1
He,she,It –Vs,es doesn’t V1 does…V1
Көмекші сөздері
Yesterday, ago, last
С) “ Т- кестесі” (T –chart ) етістіктің шақтық формаларын есте сақтауға, сөйлемнің қай шақта тұрғанын ажырата алуға тиімді. Мысалы: Мәтін ішінен Present Simple, Present Continuous шағында тұрған сөйлемдерді тауып кестені толықтыр
Present Simple Present continuous |
|
1.The world is beautiful Some people are destroying the
environment
2. They dump their rubbish on the In the Amazon Rain Forest they are
planting
mountains every year
3.Do people kill the red
herring?
Т -кестесі .Осы үлгіде мәтін ішінен дұрыс және бұрыс етістіктерді тауып, кестені толықтыр
Regular verbs Irregular verbs |
|
Work swim
Close ride bike
Open go
Enjoy read
Study write
Play fly
gather spend
have / has
do
see
come
d) Matching. Сәйкестендіру әдісі дұрыс, бұрыс етістіктерді есте сақтауға қолайлы әдіс
Regular and irregular verbs
A B
To be was come came fly flew get got go went have had spend spent do did take did swim swam ride rode enjoy enjoyed play played sunbathe sunbathed gather gathered pick up picked up visit visited make made stay stayed
e) Кластер. (Cluster ) Тақырыптық мәтінді таныстырғаннан кейін мәтінді оқи отырып түсінгендері бойынша диаграмма толықтыру және диаграмма бойынша оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамытуға қолайлы әдіс
Тақырыпты жазып, сол тақырыпқа қатысты сөздермен диаграмманы толықтырып, диаграмманы таныстыру, қорғау ( жұптық, топтық жұмыс)
Schools
Education in Great Britain
Compulsory
School uniform GCSE
f) Венн диаграммасы .(Venn diagram) арқылы екі елдің білім беру жүйесі, тамақтану ,спорт, денсаулық ,салт-дәстүр т.б тақырыптарын өткен кезде әр елдің өзіне тән ерекшеліктерін және екі елге тән ұқсастықтарды салыстыра отырып түсіндіруге болдады
g) « Галерeяға саяхат» ( A Gallery tour) балалар тақырыпқа байланысты салған суреттерін ( алдыңғы сабаққа байланысты тақырып) жарға іледі, оқушылар саяхат жасай жүріп суретке қатысты сұрақты немесе пікірін қасына жапсырады. h)Оқушылардың тақырып бойынша жұмыс жүргізуіне «Джигсо» әдісі жалпы мәселені алдымен жұпта, сосын ұжымда талқылауға лайықталған. i)Грамматикалық материал болса, онда « Insert» кестесін толтыру арқылы өткен сабақты пысықтап, сол жаңа сабақта не білгісі келетінін білдіреді. Insert- оқығанын түсінуге, өз ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс.
3. Ой- толғаныс сатысы (рефлексия). Бұл саты өте маңызды саты болып саналады. Меңгерілген тақырып бойынша әрбір оқушы өзіндік қорытынды жасай алуы тиіс. Ойлану, пікірлесу арқылы тақырып төңірегінде алынған білімдерін пысықтайды, әрі өзіндік ұғым ретінде білім қоры кеңейеді. Әр сабақтың ерекшелігіне байланысты ой толғаныс кезеңінде « Венн диаграммасы», « Семантикалық карта», « Синквейн», « Кубизм» әдісін қолдануға болады. Жаңа сабақты бекітуде « Кубизм » әдісінің орны ерекше. Алты жағына алты сұрақ немесе тапсырма жазылады. Оқушы жауап береді, тапсырманы орындайды. « Семантикалық карта » тақырыптық сөздерді меңгертуге тиімді әдіс « Кілт сөздерге негізделген әңгіме » әдісі арқылы мәтінді түсінгенін тексеруге болады.( A story based on key words)
III. СТО технологиясы-білім берудің сапасын арттырудағы тиімді жоба. Ол үшін оқытушы сабақтың мақсатын нақтылап, оған шығармашылық тұрғыдан келіп, оқушының білімділік, тәрбиелік жағынан қызығуын арттырып,оныңой-өрісін дамытуда аянбай еңбектенуі қажет. Неміс педагогі А Дистервергтің «Жаман мұғалім ақиқатты өзі айтып береді, жақсы мұғалім оқушының өзін ізденуге жетелейді, ойға үйретеді » дегені мәлім .Осы тәжірибені СТО технологиясы да ұстанады. СТО мұғалім мен оқушының арасындағы қарым-қатынас. Мұғалім бұл жағдайда танымдық іс-әрекетті ұйымдастыратын ұжымдық істердің ұйтқысы болғандықтан, оқушылардың шығармашылығы мен танымдық белсенділігін арттырады. Сын тұрғысынан ойлау негізінде құрылған сабақта тек жақсы оқитын оқушылар ғана белсенді жұмыс істеп қана қоймай, барлық баланың дамуы үшін қолайлы жағдай туғызып, қабілеті жеткен жерге дейін еңбек етуі ойластырылса, әр оқушының оқуға деген қызығушылығы артатыны даусыз. Сондай ақ «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясына негізделген сабақ оқушының ой-өрісін дамытып, жан-жақты, терең білім алуына жағдай жасап қана қоймай, оқушы бірде басқаға көмектессе,бірде басқаның көмегін өзі алады. Оқушы білімді өз ізденісімен, өз біліктілігімен алады, іскерлік дағдылары қалыптасып, артады.СТО бағдарламасы негізінде өткізілген сабақтар оқушының тақырыпты толық меңгеруіне, өз бетінше жұмыс жасауына және уақыт үнемдеге өте ыңғайлы. Бұл технологияны пайдалану жеке тұлғаның ойлау қабілетін дамытуға, эстетикалық тәрбие, коммуникативтік қабілеттерін шыңдауға, қолайлы шешім қабылдай алуға, ең бастысы, білім сапасын арттыруға негіз болады.
Нәтижесінде:
- оқушы еркін сөйлеп, өз ойын жасқанбай айтуға үйренеді;
- жұппен, топпен жұмыс істей отырып, бірін-бірі сыйлауға, шешімі табылмай жатқан мәселені ақылдасып шешуге ұмтылады;
- бірін-бірі оқытуға және дамытуға үйренеді;
- жағымды қарым-қатынасқа бейімделеді;
- ойы сараланған, дарынды, шығармашыл тұлға қалыптасады
Төменде СТО технологиясы негізінде құрылған сабақ жоспарымды ұсынып отырмын. 1курс. Шетел тілі пәні
The theme: Schools in Kazakhstan
The aims: 1.Educational: to enlarge pupils’ knowledge about educational system in Kazakhstan. To practice talking on the theme, working in pairs and translating the sentences 2.Developing: to develop the students’ skills in speaking, writing and reading. 3.Briging up; to bring up interest in learning English Type of the lesson: Mixed lesson using the games Methods of the lesson: Group work, question- answer, matching, semantic map Visual aids: interactive board, cards, slides, pictures
The procedure of the lesson. I.Organization moment II. Evocation. Poem: The School.
2. “Assossiation” . Teacher: During the several lessons we are learning the theme school. Last lesson we have learnt about the educational system in Kazakhstan. Today we’ll revise the theme and we’ll speak on the theme “Schools in Kazakhstan”.Let’s remember the words on the theme
Education in Kazakhstan
III. Check up h/t. Your hometask was to draw picture and describe it or speak on the theme. First remember the words. A) Let’s remember the words on the theme. (« Өрмекші » әдісі арқылы тақырыптық сөздерді тексеру ) For example: What is the English for……? What is the Kazakh for ….. ? education-білім Kindergarten- балалар бақшасы nursery school - балабақша primary school-бастауыш мектеп secondary school- орта мектеп state school- мемлекеттік мектеп private school– жекеменшік мектеп comprehensive school- - кең ауқымды мектеп core subjects-негізгі пәндер compulsory- міндетті boarding school- мектеп жатақхана Curriculum –оқу жоспары Ordinary -қарапайым
2) “ Gallery walk” ( Children speak on the topic using their pictures)
IV. New lesson. A) The new words
Specialized college academy vocational schools technical schools gymnasiums lyceums linguistic schools entrance testing Common National Testing gifted children Nazarbayev Intellectual Schools modern scientific laboratory interactive multimedia equipment.
b) Read the text and do the tasks. Schools in Kazakhstan
There are a lot of different schools in Kazakhstan.
There are specialized secondary schools such as gymnasiums, lyceums, linguistic and technical schools , vocational schools, colleges .
There are also specialized art, music, ballet and sport schools for gifted children
Nazarbayev Intellectual Schools enroll children for learning from the 1st to 11th grades. Training is delivered in three languages - Kazakh, Russian and English. The school has two main directions: from physics, mathematics to chemistry and biology Gymnasium is a place where we can take secondary education. It studies children by their abilities and gives deep knowledge. Lyceum realizes core and optional programmes and gives vocational direction for the children of the senior classes. College is a place which gives higher or special education. Linguistic schools learn two or three foreign languages vocational schools -boys and girls are interested in working with their hands. They learn some trade at these schools technical schools school that trains students in a variety of skills, especially in the manual trades, health care, and computer technology. Task 1. Game : “Hot chair” True or False
1. Children start school at the age of 6 and finish at 17
2.Compulsory education begins at the age of four when children go to primary school 3.Primary education lasts for seven years. 4. Secondary education consists of three main educational phases
5. The school curriculum included such subjects as Kazakh, Math, Russian, English, Drawing, Music, Biology, Geography, History,Physics, Chemistry, Labour training, Physical Training 6.Boys and girls study at primary school for six years. 7. Our school year begins on the first of September and ends in June. It lasts 10 months
8.Schoolchildren have to wear school uniform 9. Today the educational system in Kazakhstan is presented by two languages: Kazakh and Russian 10.Comprehensive schools want to develop the talents of each individual child
Task 2. “ A story based on key words” Education in Kazakhstan(compulsory, primary, autumn, winter,spring,summer, gifted, curriculum, specialized)
Children start school at the age of 6 and finish at 17. As a rule a child attends the school, located in the neighborhood. After four years of ……….school they go to secondary school. ………….and secondary schools together comprise eleven years of classes are ……… in our republic.
School year begins on the first of September and ends in May. It lasts 9 months. They have four holidays a year: …….. , ………and …… .
School ………….. included such as subjects Kazakh, Russian, English, Maths, Drawing, Chemistry, Physics, Music, Biology, Geography, History, Labour training, Physical Education.
There are ……….secondary
schools such as magnet schools, gymnasiums, lyceums, linguistic and
technical schools , vocational schools, colleges .
There are also specialized art, music, ballet and sport schools for
….. children
Game “ Snow ”
Reflection. A) “ Cubism”
Answer the questions
1. Is the education in Kazakhstan compulsory? 2. How many years of study do primary and secondary schools comprise? 3.How many years of study are compulsory in our country? 3. When do school- leavers receive a Certificate of Secondary Education? 4. What school subjects have you got at your school? 5. What holiday do you have every year?
6.What kind of schools are there in Kazakhstan ? 7. How long does every lesson last? 8.How many lessons do you have every day ?
b) Matching What kind of school is it?
1.college a) The school has two main directions: from physics, mathematics to chemistry and biology 2.vocational schools is a place where we can take secondary education. It studies children by their abilities and gives deep knowledge 3.technical schools learn two or three foreign languages 4.gymnasiums is a place which gives special education 5.lyceums ·Boys and girls are interested in working with their hands. They learn some trade at these schools 6.linguistic schools 7.Nazarbayev Intellectual Schools
c) Matching . Activities and subjects
1) read stories and
poems English
2) make different things Physical Education
3) draw pictures Literature
4) speak English Labour Training
5) run, jump and ski Maths
6) learn things about nature Kazakh
7) sing songs Drawing
8) learn Kazakh and write exercises Nature Study
9) study numbers, count Music
d) Task 4. Act the diаlogue.
T: Read the phrases you have chosen. Read the whole dialogue.
Kate: Hello, Tom! Do you like your new school?
Tom: Oh, yes, I do. It’s very interesting to go to my school.
Kate: How many subjects are there on your timetable?
Tom: Nine.
Kate: What about English lessons?
Tom: I’ve got English two times a week.
Kate: What is your favourite subject?
Tom: My favourite subject is Maths because I am good at it.
Kate: But I have some problems with Maths. Can you help me?
Tom: Of course, I can. See you later.
Kate: Bye and thanks a lot.
e) School rules
Today we are going to discuss school rules. Look at the sentences and name the school rules using the modal verb must/ mustn’t. The 1st group will use we must, the 2nd group will use we mustn’t Complete the T- chart.
-
Do your homework on time, 2.Bring the mobile telephone 3.Come to school in time 4.Be late for the lessons 5. Wear a uniform 6.Leave chewing gums under the table 7.Keep your classroom tidy 8.Stand up when a teacher comes into the classroom 9. Run in the corridor 10. Be active at the lessons 11. Never throw litter 12. Be polite 13. Don’t listen to the music
Must mustn’t |
||
|
|
|
f) Complete the semantic map
|
Schools |
Subjects |
Preposition |
Uniform |
Age |
Primary |
+ |
|
|
|
|
History |
|
+ |
|
|
|
Infant |
+ |
|
|
|
|
Between |
|
|
+ |
|
|
Secondary |
+ |
|
|
|
|
English |
|
+ |
|
|
|
Maths |
|
+ |
|
|
|
On |
|
|
+ |
|
|
Private |
+ |
|
|
|
|
5-7 |
|
|
|
|
+ |
Grammar |
+ |
|
|
|
|
11-16 |
|
|
|
|
+ |
School cap |
|
|
|
+ |
|
Blazer |
|
|
|
+ |
|
Foreign languages |
|
+ |
|
|
|
Comprehensive |
+ |
|
|
|
|
a hat, a coat, a skirt, a blouse |
|
|
|
+ |
|
at |
|
|
+ |
|
|
H/t .Talking about schools in Kazakhstan.