Материалдар / С.Торайғыров "Алаш ұраны"

С.Торайғыров "Алаш ұраны"

Материал туралы қысқаша түсінік
С.Торайғыров "Алаш ұраны"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
1778
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Тарихи тұлғаларМектеп: Ақтөбе қаласы, ФМБ Назарбаев Зияткерлік мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Оракова М.С.
Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыҰлы Әмір Темірдің басты туындысы
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары6.1.5.1 Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.
Сабақтың мақсатыМәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере отырып, оқушылардың Ахмет Яссауи кесенесінің тарихы туралы білімдерін кеңейте түсу.
Бағалау критерийлері

Тілдік дағдыларАқсақ Темірдің беделі, ұлы қолбасшы, мемориалдық кешен, Түркістанға ат басын тіреген саяхатшы.
Құндылықтарды дарытуСабақ оқушылардың бойына топтық, жұптық жұмыс жасау барысында бірін-бірі тыңдай білу, өзгенің пікіріне құрметпен қарау құндылықтарын дарыту, бірін-бірі бағалауы кезінде академиялық әділдік саясатын ұстануға үйретуге бағытталған.
Пәнаралық байланыс Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы, география
Бастапқы білімОқушылар алдыңғы сабақта алған білімдеріне сүйенеді, тарихи тұлға туралы білімдерін толықтырады.
Сабақ барысы
Жоспарланған сабақ кезеңдеріСабаққа жоспарланған іс-әрекеттерДереккөздері
Сабақтың басы 10 минут



















Оқушылардың қызығушылықтарын ояту мақсатында алдымен мұғалім мынадай тапсырманы орындауға шақырады:
  • Орта ғасырдағы сәулет өнерінің көрнекті ескерткіші Қожа Ахмет Яссауи кесенесі туралы не білесіңдер?
  • Өзің білетін ақпаратыңмен топта бөліс.
  • Қалай ойлайсыздар, мұндай ескерткіштер, кесенелер рухани орталық бола ала ма?
  • Қазақ жеріндегі сәулет өнері жайында түсірілген қандай бағдарламаларды білесіңдер?




  • Слайд





    Сабақтың ортасы

    5 минут



















    5 минут

















    10 минут























    7 минут
    Мұғалім оқушыларды мәтінге зейін қоя отырып тыңдауға шақырады. Тыңдалымды бастамас бұрын мұғалім мәтіндегі ақпараттарға байланысты сұрақтар қойылатындығын айтып, мұқият назар аударуларын сұрайды. Оқушылар мәтінді екі қайтара тыңдайды.Тыңдалым мәтіні «Сәулет өнері №2 ҰлыӘмір Темірдің басты туындысы» бағдарламасынан алынды. Сілтемесі: https://www.youtube.com/watch?v=Bp2xCRT8IcM, 0,43-2,43 мин.)

    Мәтінді түсініп тыңдағаннан кейінгі тапсырма ретінде мынадай тапсырма ұсынылады:а) Мәтін мазмұны бойынша қойылатын жалпы сұрақтар:
  • Мәтін мазмұны кім/не туралы?
  • Кесененің сәулет өнері тарихындағы алатын орны қандай?
  • Түркістан жеріне ат басын тіреушілердің мақсаттары қандай?
  • ә) Мәтін мазмұны бойынша қойылатын нақты сұрақтар:
  • Түркістан қаласының ежелгі атауы?
  • Қожа Ахмет Яссауи кешенінде қандай қосалқы орындар бар?
  • Қожа Ахмет Яссауи кім болған?
  • Аустралияның солтүстігінде орналасқан Кэрнс қаласынан келген туристің есімі кім?
  • Гарридің Қазақстанға келгеніне қанша уақыт болды?
  • Аңыз бойынша, қай жылы Әмір Темір мемориалдық кешен салмақшы болады?
  • Ақсақ Темірдің сәулетті ғимаратты салудағы басты мақсаты не?
  • Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру үшін берілетін сұрақтар:
  • ЮНЕСКО-ның шешімімен дүниежүзілік мәдени мұралар тізіміне енгізілген қандай ескерткіштерді білесіздер?
  • Қожа Ахмет Яссауи кешені не себепті осы тізімге енгізілген?
  • Түркістан, Қожа Ахмет Яссауи туралы жазылған қандай көркем шығармаларды, аңыз әңгімелерді, өнер туындыларын білесіңдер?
  • Жолың түсіп Түркістанға бара қалсаң, не істер едің?
  • Түркістан, Қожа Ахмет Яссауи туралы бағдарлама түсірушілерге қандай кеңес айтар едің?


  • ДЕСКРИПТОРЛАР
  • тыңдалым тақырыбына қатысты ақпараттарды есіне түсіреді;
  • мәтін мазмұны бойынша қойылатын жалпы сұрақтарға жауап береді;
  • мәтін мазмұны бойынша қойылатын нақты сұрақтарға жауап береді;
  • мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады.












  • Сабақтың соңы3 мин









    РефлексияМұғалім сабақ соңында оқу мақсатына қайта оралып, оған қаншалықты жеткендіктерін талқылап, мынадай үлгіде оқушылардың ойын тыңдайды.

    Мені ойландырғаны...Менің пікірім...Мұғалім рефлексияны ауызша немесе жазбаша алуына болады.
    Түрлі түсті қағаздар





    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтау

















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ