Студенттердің басқару дағдыларын дамыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Студенттердің басқару дағдыларын дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Студенттердің басқару дағдыларын дамыту
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқушының жеке психологиялық – педагогикалық картасы


Аты-жөні _________________________________________________________________

Туған күні,айы,жылы________________________________________________________

Денсаулық жағдайы_________________________________________________________

Қызығушылық аясы _________________________________________________________

Жеке тұлғалық ерекшеліктері

  • Өзіне сенімді Өзіне сенімсіз, қобалжу басым

  • Көп салада алда болуға ұмтылады Жетістікке ұмтылмайды

  • Шыншыл Өтірік айтуға бейім

  • Қарапайым Мақтаншақ

  • Ойлағанын іске асырады Ісін соңына дейін сирек жеткізеді

Танымдық бағытының ерекшеліктері

  • Ешқашан алаңдамайды Қызықты болса ғана тыңдайды

  • Қателіктер жібермейді Жиі алаңдайды қателіктер жібереді

  • Зейінді, сирек алаңдайды Қиындықпен зейін қояды

Ес

  • Материалды оңай есте сақтайды Бірнеше рет қайталайды

  • Материалды жақсы қабылдайды Түсінгенін ғана есте сақтайды

Ойлау қабілеті

  • Есептерді тез шешеді Баяулығымен ерекшеленеді

  • Негізінде тапсырмаларды орындайды Қосымша сабақты қажет етеді

Оқуға ынтасы

  • Мықты оқушы Әлсіз оқушы

  • Жақсы оқиды Үлгерімі тұрақты емес

  • Білімге қызығушылық танытады Аз оқиды

  • Көп жағдайда жаңа білім алуға ұмтылады Білім алуға құлықсыз

Тәртібі

  • Көнгіш Қырсық

  • Тәртіпті Тәртібі нашар

  • Ісі мен әрекетін қадағалайды Өзін қадағалауы төмен

  • Мейірімді Қызба, тез қозғыш

  • Табанды, эмоциялы байсалды Агрессивті

  • Тәрбиеге тез көнеді Тәрбиеге тез көнбейді

Қоғамдық белсенділігі

  • Барлық іске белсене қатысады Белсенділік көрсетпейді, бірақ жұмысқа

қатысады

  • Жақсы ұйымдастырушы Қоғамдық жұмысқа сирек қатысады

Мектептегі қарым – қатынасы

  • Сыныпта беделді Танымал емес

  • Ашық, қатынасқа тез түседі Шектелген ортада ғана араласады, тұйық

  • Қиын жұмыстарда балаларға көмектеседі Балаларға теріс ықпал етеді

Отбасындағы қарым – қатынасы

  • Отбасында жылы, достық ахуал орнаған Кикілжіңді ахуал

  • Өзара түсінушілік Түсініспеушілік

  • Тәртібін қадағалау әлсіз Бетімен кетушілік

  • Бала дербес Жалтақ


Куратор:


Мектеп психологы:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.00.2024
208
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі