Оқушының жеке психологиялық – педагогикалық картасы
Аты-жөні _________________________________________________________________
Туған күні,айы,жылы________________________________________________________
Денсаулық жағдайы_________________________________________________________
Қызығушылық аясы _________________________________________________________
Жеке тұлғалық ерекшеліктері
-
Өзіне сенімді Өзіне сенімсіз, қобалжу басым
-
Көп салада алда болуға ұмтылады Жетістікке ұмтылмайды
-
Шыншыл Өтірік айтуға бейім
-
Қарапайым Мақтаншақ
-
Ойлағанын іске асырады Ісін соңына дейін сирек жеткізеді
Танымдық бағытының ерекшеліктері
-
Ешқашан алаңдамайды Қызықты болса ғана тыңдайды
-
Қателіктер жібермейді Жиі алаңдайды қателіктер жібереді
-
Зейінді, сирек алаңдайды Қиындықпен зейін қояды
Ес
-
Материалды оңай есте сақтайды Бірнеше рет қайталайды
-
Материалды жақсы қабылдайды Түсінгенін ғана есте сақтайды
Ойлау қабілеті
-
Есептерді тез шешеді Баяулығымен ерекшеленеді
-
Негізінде тапсырмаларды орындайды Қосымша сабақты қажет етеді
Оқуға ынтасы
-
Мықты оқушы Әлсіз оқушы
-
Жақсы оқиды Үлгерімі тұрақты емес
-
Білімге қызығушылық танытады Аз оқиды
-
Көп жағдайда жаңа білім алуға ұмтылады Білім алуға құлықсыз
Тәртібі
-
Көнгіш Қырсық
-
Тәртіпті Тәртібі нашар
-
Ісі мен әрекетін қадағалайды Өзін қадағалауы төмен
-
Мейірімді Қызба, тез қозғыш
-
Табанды, эмоциялы байсалды Агрессивті
-
Тәрбиеге тез көнеді Тәрбиеге тез көнбейді
Қоғамдық белсенділігі
-
Барлық іске белсене қатысады Белсенділік көрсетпейді, бірақ жұмысқа
қатысады
-
Жақсы ұйымдастырушы Қоғамдық жұмысқа сирек қатысады
Мектептегі қарым – қатынасы
-
Сыныпта беделді Танымал емес
-
Ашық, қатынасқа тез түседі Шектелген ортада ғана араласады, тұйық
-
Қиын жұмыстарда балаларға көмектеседі Балаларға теріс ықпал етеді
Отбасындағы қарым – қатынасы
-
Отбасында жылы, достық ахуал орнаған Кикілжіңді ахуал
-
Өзара түсінушілік Түсініспеушілік
-
Тәртібін қадағалау әлсіз Бетімен кетушілік
-
Бала дербес Жалтақ
Куратор:
Мектеп психологы:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Студенттердің басқару дағдыларын дамыту
Студенттердің басқару дағдыларын дамыту
Оқушының жеке психологиялық – педагогикалық картасы
Аты-жөні _________________________________________________________________
Туған күні,айы,жылы________________________________________________________
Денсаулық жағдайы_________________________________________________________
Қызығушылық аясы _________________________________________________________
Жеке тұлғалық ерекшеліктері
-
Өзіне сенімді Өзіне сенімсіз, қобалжу басым
-
Көп салада алда болуға ұмтылады Жетістікке ұмтылмайды
-
Шыншыл Өтірік айтуға бейім
-
Қарапайым Мақтаншақ
-
Ойлағанын іске асырады Ісін соңына дейін сирек жеткізеді
Танымдық бағытының ерекшеліктері
-
Ешқашан алаңдамайды Қызықты болса ғана тыңдайды
-
Қателіктер жібермейді Жиі алаңдайды қателіктер жібереді
-
Зейінді, сирек алаңдайды Қиындықпен зейін қояды
Ес
-
Материалды оңай есте сақтайды Бірнеше рет қайталайды
-
Материалды жақсы қабылдайды Түсінгенін ғана есте сақтайды
Ойлау қабілеті
-
Есептерді тез шешеді Баяулығымен ерекшеленеді
-
Негізінде тапсырмаларды орындайды Қосымша сабақты қажет етеді
Оқуға ынтасы
-
Мықты оқушы Әлсіз оқушы
-
Жақсы оқиды Үлгерімі тұрақты емес
-
Білімге қызығушылық танытады Аз оқиды
-
Көп жағдайда жаңа білім алуға ұмтылады Білім алуға құлықсыз
Тәртібі
-
Көнгіш Қырсық
-
Тәртіпті Тәртібі нашар
-
Ісі мен әрекетін қадағалайды Өзін қадағалауы төмен
-
Мейірімді Қызба, тез қозғыш
-
Табанды, эмоциялы байсалды Агрессивті
-
Тәрбиеге тез көнеді Тәрбиеге тез көнбейді
Қоғамдық белсенділігі
-
Барлық іске белсене қатысады Белсенділік көрсетпейді, бірақ жұмысқа
қатысады
-
Жақсы ұйымдастырушы Қоғамдық жұмысқа сирек қатысады
Мектептегі қарым – қатынасы
-
Сыныпта беделді Танымал емес
-
Ашық, қатынасқа тез түседі Шектелген ортада ғана араласады, тұйық
-
Қиын жұмыстарда балаларға көмектеседі Балаларға теріс ықпал етеді
Отбасындағы қарым – қатынасы
-
Отбасында жылы, достық ахуал орнаған Кикілжіңді ахуал
-
Өзара түсінушілік Түсініспеушілік
-
Тәртібін қадағалау әлсіз Бетімен кетушілік
-
Бала дербес Жалтақ
Куратор:
Мектеп психологы:
шағым қалдыра аласыз













