Оқушының жеке психологиялық – педагогикалық
картасы
Аты-жөні
_________________________________________________________________
Туған
күні,айы,жылы________________________________________________________
Денсаулық
жағдайы_________________________________________________________
Қызығушылық аясы
_________________________________________________________
Жеке тұлғалық
ерекшеліктері
-
Өзіне сенімді Өзіне сенімсіз,
қобалжу басым
-
Көп салада алда болуға
ұмтылады Жетістікке
ұмтылмайды
-
Шыншыл Өтірік айтуға
бейім
-
Қарапайым
Мақтаншақ
-
Ойлағанын іске асырады Ісін соңына дейін сирек
жеткізеді
Танымдық бағытының
ерекшеліктері
-
Ешқашан алаңдамайды Қызықты болса ғана
тыңдайды
-
Қателіктер жібермейді Жиі алаңдайды қателіктер
жібереді
-
Зейінді, сирек алаңдайды
Қиындықпен зейін
қояды
Ес
Ойлау
қабілеті
Оқуға ынтасы
-
Мықты оқушы Әлсіз
оқушы
-
Жақсы оқиды Үлгерімі тұрақты
емес
-
Білімге қызығушылық танытады
Аз
оқиды
-
Көп жағдайда жаңа білім алуға
ұмтылады Білім алуға
құлықсыз
Тәртібі
-
Көнгіш Қырсық
-
Тәртіпті Тәртібі
нашар
-
Ісі мен әрекетін қадағалайды
Өзін
қадағалауы төмен
-
Мейірімді Қызба, тез
қозғыш
-
Табанды, эмоциялы байсалды
Агрессивті
-
Тәрбиеге тез көнеді Тәрбиеге тез
көнбейді
Қоғамдық
белсенділігі
қатысады
Мектептегі қарым –
қатынасы
-
Сыныпта беделді Танымал
емес
-
Ашық, қатынасқа тез түседі
Шектелген ортада ғана араласады,
тұйық
-
Қиын жұмыстарда балаларға
көмектеседі Балаларға теріс ықпал
етеді
Отбасындағы қарым –
қатынасы
-
Отбасында жылы, достық ахуал
орнаған Кикілжіңді ахуал
-
Өзара түсінушілік Түсініспеушілік
-
Тәртібін қадағалау әлсіз
Бетімен кетушілік
-
Бала дербес Жалтақ
Куратор:
Мектеп психологы: