Сабақтың
ортасы.
Жаңа
сабақ:
|
1-тапсырма Топтық
жұмыс
«Оқырман»
стратегиясы
«Графиктегі стикерлер әдісі
арқылы шығарма мазмұнынан бір оқиғаны жазыңыз. Жазғандарын ретіне
қарай қойып шығады. Дұрыс деп есептеген жауабын
таныстырады.
Инклюзитив
тапсырма.
Шұғаға мінездеме
беру
2-тапсырма « 5 неліктен»
әдісі Жұптық жұмыс
Шығарманың құрылымына, әңгімешінің бейнесіне,
шығармадағы адамдар тағдырына, кейіпкерлердің қабылдаған шешіміне,
жазушының көзқарасына байланысты 5 проблемалық сұрақтар
құрастырыңыз.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Оқушы
ұпайы
|
Эпикалық , лирикалық, драмалық мәтіндердегі
композициялық амалдарды
талдайды.
|
Шығарманың құрылымына сұрақ
құрастырады.
|
1
|
|
Әңгімешінің
бейнесіне
сұрақ
құрастырады
Шығармадағы адамдар тағдырына сұрақ
құрастырады Кейіпкерлердің қабылдаған шешімінесұрақ
құрастырады
|
1
1
1
|
|
Жазушының көзқарасына байланысты сұрақ
құрастырады
|
1
|
|
3-тапсырма Жеке жұмыс
«Пікіріңді дәлелде» әдісі
Сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор
|
Балл
|
Оқушы
ұпайы
|
1.Өз ойларын
айтады.
|
1
|
|
2.Себебін
айтады.
Мысалдармен
дәлелдейді.
|
1
|
|
Саралау
тапсырмасы
1 -деңгей
Кейіпкерге сипаттама
бер
2-деңгей
Берілген үзіндіден оқиғаға тірек болған сөзді
тауып түсіндіріңіз. Әбдірахманның сол кездегі беделі, абыройы,
қызметі туралы автор қалай суреттеген? Дәлел
келтіріңіз.
Мынау аттан түсіп жатқан кім?- деді
Шұға.
Әбдірахман
ғой.
Әбдірахманың
кім?
Қазақбайдың
баласы.
Ия, әлгі учитель баласы
ма?
Ия
Жап-жас жігіт екен ғой,- деп бірер қарайды
да, Шұға отауға кіріп
кетеді.
3-деңгей
Шығармадан түсінігімізді қалыптастырып, 5
жолды өлең әдісін пайдаланып тапсырманы
орындаңыз.
1. Тақырыпқа қатысты бір зат есім (кім?
не?):
2. Бірінші зат есімге қатысты екі сын есім (қандай?).
3. Бірінші зат есімге қатысты үш етістік (не істеді/iстейді?),
4. Бірінші зат есіммен төрт сөзден тұратын сөйлем.
5. Ол - кім?
Жауабы:
-
Зат есім (Әбдірахман)
2. Сын есім (Зерек, әділ)
3. Етістік ( бала оқытты, талаптанды, үйретті)
4. Сөйлем құрау (Әбдірахман – білімге құштар
жан.)
5. (Ұстаз)
|
«Графиктегі стикерлер әдісі
арқылы шығарма мазмұнынан бір оқиғаны жазады. Жазғандарын ретіне
қарай қойып шығады. Дұрыс деп есептеген жауабын
таныстырады.
Шығарманың құрылымына, әңгімешінің бейнесіне,
шығармадағы адамдар тағдырына, кейіпкерлердің қабылдаған шешіміне,
жазушының көзқарасына байланысты 5 проблемалық сұрақтар
құрастырады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Саралау тапсырмасын
орындайды
Берілген
үзіндіден оқиғаға тірек болған сөзді тауып
түсіндіреді.
Әбдірахманның сол кездегі беделі, абыройы,
қызметі туралы автор қалай суреттеген? Дәлел
келтіреді.
Шығармадан
түсінігімізді қалыптастырып, 5 жолды өлең әдісін пайдаланып
тапсырманы
орындайды,
|
Бағалау критерийлері бойынша
бағалау
Бағалау критерийлері бойынша
бағалау
топтық
бағалау
Бағалау критерийлері бойынша
бағалау
|
Оқулық
дәптер
|