Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектебі:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сыныбы: 9

    Сабақ тақырыбы: Шұға мен Әбдірахманның армандары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    Эпикалық , лирикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амлдарды талдау



    Сабақ мақсаттары:


    Эпикалық , лирикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амлдарды талдайды.

    Бағалау критерийлері:



    Эпикалық , лирикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басы.


    1.Оқушылармен сәлемдесу

    Жағымды психологиялық тапсырма.

    «Жүректен жүрекке»

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіреді


    Тірек сөздер арқылы 3 топқа бөлінеді.

     «Сөздер сөйлейді» әдісі

    « Шұғаның белгісі» хикаятының әр бөліміне аттарына байланысты сөздермен байланыстыру
    1.Қос жолаушы
    2.Сұлу қыз – Шұға
    3.Кездесу
    4.Учитель Әбдірахман
    5.Ғашық жүректер
    6.Хат.
    7.Жабылған жала

    8.Қоштасу
    9.Айықпас дерт
    10.Соңғы хат
    11.Белгі.

    Үй тапсырмасын сұрау.

    «Шұғаның белгісі» шығармасындағы басты кейіпкерлерге «Салыстырма кестесі » әдісі арқылы мінездеме жазу.

    Дескриптор:

    • 1.Шұғаға тән қасиеттерді жаза отырып,мінездеме береді; 1 балл

    • 2.Әбдрахманға тән қасиеттерді жаза отырып,мінездеме беруеді; 1 балл

    • 3.Шұға мен Әбдрахманның бойындағы қасиеттерді қазіргі заман жастарымен салыстырады. 1 балл



    Өзіңізді тексеріп көріңіз!






    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыру.


    Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

    Тірек сөздер арқылы

    3 топқа бөлінеді.










    Шұғаның белгісі» хикаятының әр бөліміне аттарына байланысты сөздермен байланыстырып айтады.









    Үй тапсырмасына жауап береді.


    «Шұғаның белгісі» шығармасындағы басты кейіпкерлерге «Салыстырма кестесі » әдісі арқылы мінездеме жазады.




    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыру.

































    Бағалау критерийлері бойынша бағалау

    9-сынып

    Қазақ әдебиет

    оқулығы





























    кесте

    Сабақтың ортасы.

    Жаңа сабақ:


    1-тапсырма Топтық жұмыс

    «Оқырман» стратегиясы

    «Графиктегі стикерлер әдісі арқылы шығарма мазмұнынан бір оқиғаны жазыңыз. Жазғандарын ретіне қарай қойып шығады. Дұрыс деп есептеген жауабын таныстырады.


    Инклюзитив тапсырма.

    Шұғаға мінездеме беру


    2-тапсырма « 5 неліктен» әдісі Жұптық жұмыс

    Шығарманың құрылымына, әңгімешінің бейнесіне, шығармадағы адамдар тағдырына, кейіпкерлердің қабылдаған шешіміне, жазушының көзқарасына байланысты 5 проблемалық сұрақтар құрастырыңыз.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Оқушы


    ұпайы

    Эпикалық , лирикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды.

    Шығарманың құрылымына сұрақ құрастырады.



    1


    Әңгімешінің бейнесіне

    сұрақ құрастырады

    Шығармадағы адамдар тағдырына сұрақ құрастырады Кейіпкерлердің қабылдаған шешімінесұрақ құрастырады


    1





    1









    1


    Жазушының көзқарасына байланысты сұрақ құрастырады

    1



    3-тапсырма Жеке жұмыс «Пікіріңді дәлелде» әдісі

    Сұрақтарға жауап береді.

    Дескриптор

    Балл

    Оқушы


    ұпайы

    1.Өз ойларын айтады.



    1


    2.Себебін айтады.


    Мысалдармен дәлелдейді.



    1


    Саралау тапсырмасы

    1 -деңгей Кейіпкерге сипаттама бер



    2-деңгей

    Берілген үзіндіден оқиғаға тірек болған сөзді тауып түсіндіріңіз. Әбдірахманның сол кездегі беделі, абыройы, қызметі туралы автор қалай суреттеген? Дәлел келтіріңіз.

    Мынау аттан түсіп жатқан кім?- деді Шұға.

    Әбдірахман ғой.

    Әбдірахманың кім?

    Қазақбайдың баласы.

    Ия, әлгі учитель баласы ма?

    Ия

    Жап-жас жігіт екен ғой,- деп бірер қарайды да, Шұға отауға кіріп кетеді.

    3-деңгей

    Шығармадан түсінігімізді қалыптастырып, 5 жолды өлең әдісін пайдаланып тапсырманы орындаңыз.



    1. Тақырыпқа қатысты бір зат есім (кім? не?):
    2. Бірінші зат есімге қатысты екі сын есім (қандай?).
    3. Бірінші зат есімге қатысты үш етістік (не істеді/iстейді?),
    4. Бірінші зат есіммен төрт сөзден тұратын сөйлем.
    5. Ол - кім?





    Жауабы:

    1. Зат есім (Әбдірахман)

      2. Сын есім (Зерек, әділ)

      3. Етістік ( бала оқытты, талаптанды, үйретті)

      4.
      Сөйлем құрау (Әбдірахман – білімге құштар жан.)

      5. (Ұстаз)



    «Графиктегі стикерлер әдісі арқылы шығарма мазмұнынан бір оқиғаны жазады. Жазғандарын ретіне қарай қойып шығады. Дұрыс деп есептеген жауабын таныстырады.






    Шығарманың құрылымына, әңгімешінің бейнесіне, шығармадағы адамдар тағдырына, кейіпкерлердің қабылдаған шешіміне, жазушының көзқарасына байланысты 5 проблемалық сұрақтар құрастырады.











































    Сұрақтарға жауап береді.












    Саралау тапсырмасын орындайды



    Берілген үзіндіден оқиғаға тірек болған сөзді тауып түсіндіреді.

    Әбдірахманның сол кездегі беделі, абыройы, қызметі туралы автор қалай суреттеген? Дәлел келтіреді.

    Шығармадан түсінігімізді қалыптастырып, 5 жолды өлең әдісін пайдаланып тапсырманы орындайды,



    Бағалау критерийлері бойынша бағалау













    Бағалау критерийлері бойынша бағалау

















    топтық бағалау



    Бағалау критерийлері бойынша бағалау


    Оқулық
















    дәптер













































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шалдарбекова Молдир
    31 Наурыз 2023
    1128
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Шұға мен Әбдірахманның армандары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Шұға мен Әбдірахманның армандары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ЖАҚСЫ ЖАСАЛҒАН ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектебі:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сыныбы: 9

    Сабақ тақырыбы: Шұға мен Әбдірахманның армандары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    Эпикалық , лирикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амлдарды талдау



    Сабақ мақсаттары:


    Эпикалық , лирикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амлдарды талдайды.

    Бағалау критерийлері:



    Эпикалық , лирикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау


    Ресурстар

    Басы.


    1.Оқушылармен сәлемдесу

    Жағымды психологиялық тапсырма.

    «Жүректен жүрекке»

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіреді


    Тірек сөздер арқылы 3 топқа бөлінеді.

     «Сөздер сөйлейді» әдісі

    « Шұғаның белгісі» хикаятының әр бөліміне аттарына байланысты сөздермен байланыстыру
    1.Қос жолаушы
    2.Сұлу қыз – Шұға
    3.Кездесу
    4.Учитель Әбдірахман
    5.Ғашық жүректер
    6.Хат.
    7.Жабылған жала

    8.Қоштасу
    9.Айықпас дерт
    10.Соңғы хат
    11.Белгі.

    Үй тапсырмасын сұрау.

    «Шұғаның белгісі» шығармасындағы басты кейіпкерлерге «Салыстырма кестесі » әдісі арқылы мінездеме жазу.

    Дескриптор:

    • 1.Шұғаға тән қасиеттерді жаза отырып,мінездеме береді; 1 балл

    • 2.Әбдрахманға тән қасиеттерді жаза отырып,мінездеме беруеді; 1 балл

    • 3.Шұға мен Әбдрахманның бойындағы қасиеттерді қазіргі заман жастарымен салыстырады. 1 балл



    Өзіңізді тексеріп көріңіз!






    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыру.


    Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

    Тірек сөздер арқылы

    3 топқа бөлінеді.










    Шұғаның белгісі» хикаятының әр бөліміне аттарына байланысты сөздермен байланыстырып айтады.









    Үй тапсырмасына жауап береді.


    «Шұғаның белгісі» шығармасындағы басты кейіпкерлерге «Салыстырма кестесі » әдісі арқылы мінездеме жазады.




    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыру.

































    Бағалау критерийлері бойынша бағалау

    9-сынып

    Қазақ әдебиет

    оқулығы





























    кесте

    Сабақтың ортасы.

    Жаңа сабақ:


    1-тапсырма Топтық жұмыс

    «Оқырман» стратегиясы

    «Графиктегі стикерлер әдісі арқылы шығарма мазмұнынан бір оқиғаны жазыңыз. Жазғандарын ретіне қарай қойып шығады. Дұрыс деп есептеген жауабын таныстырады.


    Инклюзитив тапсырма.

    Шұғаға мінездеме беру


    2-тапсырма « 5 неліктен» әдісі Жұптық жұмыс

    Шығарманың құрылымына, әңгімешінің бейнесіне, шығармадағы адамдар тағдырына, кейіпкерлердің қабылдаған шешіміне, жазушының көзқарасына байланысты 5 проблемалық сұрақтар құрастырыңыз.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Оқушы


    ұпайы

    Эпикалық , лирикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды.

    Шығарманың құрылымына сұрақ құрастырады.



    1


    Әңгімешінің бейнесіне

    сұрақ құрастырады

    Шығармадағы адамдар тағдырына сұрақ құрастырады Кейіпкерлердің қабылдаған шешімінесұрақ құрастырады


    1





    1









    1


    Жазушының көзқарасына байланысты сұрақ құрастырады

    1



    3-тапсырма Жеке жұмыс «Пікіріңді дәлелде» әдісі

    Сұрақтарға жауап береді.

    Дескриптор

    Балл

    Оқушы


    ұпайы

    1.Өз ойларын айтады.



    1


    2.Себебін айтады.


    Мысалдармен дәлелдейді.



    1


    Саралау тапсырмасы

    1 -деңгей Кейіпкерге сипаттама бер



    2-деңгей

    Берілген үзіндіден оқиғаға тірек болған сөзді тауып түсіндіріңіз. Әбдірахманның сол кездегі беделі, абыройы, қызметі туралы автор қалай суреттеген? Дәлел келтіріңіз.

    Мынау аттан түсіп жатқан кім?- деді Шұға.

    Әбдірахман ғой.

    Әбдірахманың кім?

    Қазақбайдың баласы.

    Ия, әлгі учитель баласы ма?

    Ия

    Жап-жас жігіт екен ғой,- деп бірер қарайды да, Шұға отауға кіріп кетеді.

    3-деңгей

    Шығармадан түсінігімізді қалыптастырып, 5 жолды өлең әдісін пайдаланып тапсырманы орындаңыз.



    1. Тақырыпқа қатысты бір зат есім (кім? не?):
    2. Бірінші зат есімге қатысты екі сын есім (қандай?).
    3. Бірінші зат есімге қатысты үш етістік (не істеді/iстейді?),
    4. Бірінші зат есіммен төрт сөзден тұратын сөйлем.
    5. Ол - кім?





    Жауабы:

    1. Зат есім (Әбдірахман)

      2. Сын есім (Зерек, әділ)

      3. Етістік ( бала оқытты, талаптанды, үйретті)

      4.
      Сөйлем құрау (Әбдірахман – білімге құштар жан.)

      5. (Ұстаз)



    «Графиктегі стикерлер әдісі арқылы шығарма мазмұнынан бір оқиғаны жазады. Жазғандарын ретіне қарай қойып шығады. Дұрыс деп есептеген жауабын таныстырады.






    Шығарманың құрылымына, әңгімешінің бейнесіне, шығармадағы адамдар тағдырына, кейіпкерлердің қабылдаған шешіміне, жазушының көзқарасына байланысты 5 проблемалық сұрақтар құрастырады.











































    Сұрақтарға жауап береді.












    Саралау тапсырмасын орындайды



    Берілген үзіндіден оқиғаға тірек болған сөзді тауып түсіндіреді.

    Әбдірахманның сол кездегі беделі, абыройы, қызметі туралы автор қалай суреттеген? Дәлел келтіреді.

    Шығармадан түсінігімізді қалыптастырып, 5 жолды өлең әдісін пайдаланып тапсырманы орындайды,



    Бағалау критерийлері бойынша бағалау













    Бағалау критерийлері бойынша бағалау

















    топтық бағалау



    Бағалау критерийлері бойынша бағалау


    Оқулық
















    дәптер













































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 10 сынып
    31.03.2023
    1128
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шалдарбекова Молдир
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации