Сабақтың тақырыбы: Сүйектер,бұлшық ет, сіңірлер-тірек қимыл жүйесінің құрамдас бөліктері | Мұғалімнің аты-жөні:Утенбаева МКүні:21.11.2016 ж |
СЫНЫП: 8 «А» «В»
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:
| Сүйектер туралы нақтырақ мәлімет алу, бұлшық ет туралы білу, сіңірлер жайлы түсіну |
Сабақтан күтілетін нәтиже:1-деңгей (білу, түсіну): | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:бұлшық ет туралы білу |
2-деңгей(қолдану, талдау):
| Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Сүйектер туралы нақтырақ мәлімет алу |
3-деңгей(жинақтау, бағалау):
| Оқушылардың кейбіреулерімынаныорындайалады:сіңірлер жайлы түсіну |
Тілдік мақсат: | Ұзын,қысқа,жалпақ сүйектер, тұлға қаңқасы, омыртқа, сегізкөз |
Ресурстар: |
Маркер плакат стикерлер |
Пәнаралық байланыс: | валеология |
Алдыңғы оқу: | Есту мүшесі және есту анализаторы |
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт | Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер | Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ минут | Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.Салемдесу. Оқушыларды түгелдеу Ыстық сезім тренингі арқылы сабаққа зейіндерін аудару | Ынтымақтастық қалыптастыра білу |
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУминут1-деңгей (білу, түсіну): | (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)Есту мүшесінің маңызы қандай?Есту мүшесінің гигиенасын талдап көрсетіңдер? | Ауызша жауап беру арқылы Есту мүшесі және есту анализаторы жөнінде мәлімет беру |
2-деңгей(қолдану, талдау):
| Құлақ қанша бөлімнен тұрады,құлақ қалқаны қандай қызмет атқарады?Дабыл жарғағы қайда орналасқан? | Оқулықтан тыс басқа материялдардан мәлімет жинау |
3-деңгей (жинақтау, бағалау):
| Адам ұшақта отырғанда неге құлағы бітеліп қалады?Ұшақ қандай күйде болғанда құлақ бітеледі? | Тақырыптағы түйінді мәселелерді табу |
ЖАҢА САБАҚминут
| (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);Жаңа сабаққа ДЖИГСО әдісімен тапсырмаларды бөліп беру Тірек-қимыл жүйесінің маңызыАдам қаңқасының бөлімдеріОмыртқаның құрылысыКеуде қуысының қаңқасы | Бір бірімен байланыса отырып тақырыпты ашу |
САБАҚТЫ БЕКІТУминут1-деңгей (білу, түсіну): | (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)Топтастыру | Сұрақтарға жауап беру арқылы адам сүйектерімен танысу
|
2-деңгей (қолдану, талдау):
| ББҮ әдісі | Смайликтермен бағалау |
3-деңгей (жинақтау, бағалау):
| Бағдаршам әдісі | Бас бармақпен бағалау |
ҮЙГЕ ТАПСЫРМАминут1-деңгей (білу, түсіну):
| (Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасатуға тапсырма беру)Тірек –қимыл жүйесі деп неліктен атайды? | Тірек қимыл жүйесімен танысу |
2-деңгей (қолдану, талдау):
| Тұлға қаңқасын құрайтын сүйектерді атаңдар? | Кеуде қуысының сүйектерімен танысу |
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) | Омыртқа жотасы қанша жерден иіледі, нәрестелерде иілімдер бола ма? | Омыртқаның құрылысымен танысу |
БАҒАЛАУ
| Бағдаршам арқылы бағалау |
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС | Екі жұлдыз бір тілек арқылы кері байланыс алу |
|