Материалдар / Сүйектер,бұлшық ет, сіңірлер-тірек қимыл жүйесінің құрамдас бөліктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сүйектер,бұлшық ет, сіңірлер-тірек қимыл жүйесінің құрамдас бөліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сүйектер,бұлшық ет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
463
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Биология


Сабақтың тақырыбы: Сүйектер,бұлшық ет, сіңірлер-тірек қимыл жүйесінің құрамдас бөліктері

Мұғалімнің аты-жөні:Утенбаева М

Күні:21.11.2016 ж

СЫНЫП: 8 «А» «В»


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:


Сүйектер туралы нақтырақ мәлімет алу, бұлшық ет туралы білу, сіңірлер жайлы түсіну

Сабақтан күтілетін нәтиже:

1-деңгей (білу, түсіну):

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

бұлшық ет туралы білу

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Сүйектер туралы нақтырақ мәлімет алу

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Оқушылардың кейбіреулерімынаныорындайалады:

сіңірлер жайлы түсіну

Тілдік мақсат:

Ұзын,қысқа,жалпақ сүйектер, тұлға қаңқасы, омыртқа, сегізкөз

Ресурстар:


Маркер плакат стикерлер

Пәнаралық байланыс:

валеология

Алдыңғы оқу:

Есту мүшесі және есту анализаторы

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы және

жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

минут

Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.

Салемдесу. Оқушыларды түгелдеу Ыстық сезім тренингі арқылы сабаққа зейіндерін аудару

Ынтымақтастық қалыптастыра білу

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

минут

1-деңгей (білу, түсіну):

(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

Есту мүшесінің маңызы қандай?

Есту мүшесінің гигиенасын талдап көрсетіңдер?

Ауызша жауап беру арқылы Есту мүшесі және есту анализаторы жөнінде мәлімет беру

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Құлақ қанша бөлімнен тұрады,құлақ қалқаны қандай қызмет атқарады?

Дабыл жарғағы қайда орналасқан?

Оқулықтан тыс басқа материялдардан мәлімет жинау

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Адам ұшақта отырғанда неге құлағы бітеліп қалады?

Ұшақ қандай күйде болғанда құлақ бітеледі?

Тақырыптағы түйінді мәселелерді табу

ЖАҢА САБАҚ

минут




(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

(Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);

Жаңа сабаққа ДЖИГСО әдісімен тапсырмаларды бөліп беру

Тірек-қимыл жүйесінің маңызы

Адам қаңқасының бөлімдері

Омыртқаның құрылысы

Кеуде қуысының қаңқасы

Бір бірімен байланыса отырып тақырыпты ашу

САБАҚТЫ БЕКІТУ

минут

1-деңгей (білу, түсіну):

(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

ТShape1

Адам сүйектері

оптастыру

Сұрақтарға жауап беру арқылы адам сүйектерімен танысу


2-деңгей

(қолдану, талдау):


ББҮ әдісі

Смайликтермен бағалау

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Бағдаршам әдісі

Бас бармақпен бағалау

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

минут

1-деңгей (білу, түсіну):


(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасатуға тапсырма беру)

Тірек –қимыл жүйесі деп неліктен атайды?

Тірек қимыл жүйесімен танысу

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Тұлға қаңқасын құрайтын сүйектерді атаңдар?

Кеуде қуысының сүйектерімен танысу

3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар)

Омыртқа жотасы қанша жерден иіледі, нәрестелерде иілімдер бола ма?

Омыртқаның құрылысымен танысу

БАҒАЛАУ


Бағдаршам арқылы бағалау


КЕРІ БАЙЛАНЫС

Екі жұлдыз бір тілек арқылы кері байланыс алу




Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?




Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?






Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!