Материалдар / "Сүйемін туған тілді – анам тілін" 7-сынып Қазақ тілі 2-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Сүйемін туған тілді – анам тілін" 7-сынып Қазақ тілі 2-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа оқулық бойынша (Арман -ПВ 2024) "Сүйемін туған тілді – анам тілін" 7-сынып Қазақ тілі 2-тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2024
122
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: № 27

Мектеп: «№5 ЖББ мектебі» КММ

Күні: 12.11.2024.

Мұғалім: Адамбаева Б.Т.

Сынып: 7-cынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сүйемін туған тілді – анам тілін

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу;

7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Қазақ тілі, туған тіл туралы мәтін жазу, мәтіннен көсемшелерді анықтау;

Көпшілігі: Оқылым және тыңдалым материалдарынан туған жерге, тілге, дінге байланысты жинақы мәтін жазу, көсемшелердің жасалуын ажырата білу; ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес жалғау, орфографиялық нормаға сай жазу;

Кейбір оқушылар: Бауыржан Момышұлының қазақ тілі туралы мәтінімен танысып, көсемшелердің жасалуын ажырата білу, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазып, орынды қолдану.

Бағалау критерийлері

  • Мәтіннің мазмұнын есте сақтайды

  • Ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажыратады

  • Мәтін бойынша проблеманы анықтай алады

  • Проблемалық сұрақтарды құрастырады

Осыған дейін меңгерілген білім

Сүйіспеншілік - сағыныш

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы










1. Ұйымдастыру. Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.

2. Психологиялық ахуал. «Кімнің дауысы?» тренингі. Көрсетілген дос туралы өлеңнің алғашқы екі қатарын ұлдар айтса, қалған екі қатарын қыздар айтады.

Ұлдар дауысы: Досы үшін дос көнеді бейнетке,Дос деген сөз ең қадірлі жер-көкте.

Қыздар дауысы:Жақсылардың айырылмас досы көп,Қолын берер қиыншылық сәттерде.

Мақсаты-достық және сүйіспеншілік бөлімін оқып жатқандықтан, дос жайындағы өлең арқылы сыныпта тыныштық орнатып, зейінді шоғырландыру.


Оқушыларды достық және сүйіспеншілік бөлімін оқып жатқандықтан, дос жайындағы өлең арқылы сыныпта тыныштық орнатып, зейінді шоғырландыру.








ҚБ


Сүйемелдеу әуені

Сабақтың ортасы

































І. ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ

Ой шақыру. «Туған тіл, ана тіл» дегенді қалай түсінесіздер?

«Күн сәулесі» кластер жасау (графикалық органайзер) Шашыраңқы ойларды жинақтау, танымдық қабілетін кеңейту үшін кластер жасату

Shape1




ІІ.ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. 1-тапсырма 96-бет

Аудиомәтін. Оқушылардың есте сақтау, зейін қойып тыңдау, байқампаздық, ойлау қабілеттерін дамыту, факт пен көзқарасты ажырата білуге қалыптастыру.

Тыңдалым мәтіні. Сұлтанмахмұт Торайғыров «Сүйемін туған тілді – анам тілін» өлеңі мен Әбділда Тәжібаев «Туған тілім –тірлігімнің айғағы» өлеңі

-Лирикалық кейіпкерлердің ойын қалай жалғастырар едіңіздер?

Жетелеуші сұрақ:

-Тіл туралы айтылған ойларыңыз бен тыңдайтын мәтіндеріңіз сәйкес келе ме?

Тапсырма. «Маңызды конверт» әдісі.

Бағыттаушы сұрақ:

-Екі өлеңдегі ортақ мәселе қандай?  - Өз түсініктеріңіз бойынша айтыңыздар.

-Бауыржан Момышұлы кім? Ол кісі туралы не білесіңдер?

  ОҚЫЛЫМ МӘТІНІМЕН ЖҰМЫС

3-тапсырма. Мәтінді зерттеп оқиды.

Мәтінді мұқият оқып, білмейтін, жаңа ақпарат кездессе, белгілеп отырыңыздар.

Дескриптор:

  • Автордың айтпақ ойын анықтайды сақтайды

  • Автордың мәтінді жазудағы мақсатын анықтайды

  • Мәтіннің кімдерге арналғанын анықтайды

ӘТН

Ережені түсіндіру, 97-бет

Shape2

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

1-топ

5-тапсырманы орындайды

Сөйлемдердегі көсемше тұлғаларын тауып, қызметін анықтау

Дескриптор:

  • көсемше тұлғаларын табады

  • қызметін анықтайды

  • түсіндіре алады

2-топ

6-тапсырманы орындайды

Мақал-мәтелдердегі көсемше тұлғаларын тауып, қызметін анықтау, мағынасын түсіндіру.

Дескриптор:

  • мақал-мәтелдерден өсемше тұлғаларын табады

  • қызметін анықтайды

  • мағынасын ашады


3-топ

8-тапсырманы орындайды

Жағдаяттық тапсырманы орындайды

Дескриптор:

  • дұрыс нұсқасын айтады

  • ой ұшқырлығын көрсетеді

  • өз ойын толық жеткізе алады


7-тапсырма

Ана тілінің тазалығын сақтау, оны бұрмаламауға, шұбарламауға жол бермеу жолдары мен себептерін ашып жазып, өз көзқарастарын білдіріп, дикуссивті эссе жазу

Дескриптор:

  • эссе құрылымын сақтайды

  • мақал-мәтелдер қолданады

  • өз көзқарастарын білдіреді

Шашыраңқы ойларды жинақтау, танымдық қабілетін кеңейту үшін кластер жасату.




Мәтін мазмұны арқылы тілдің қадірі мен маңыздылығын ұқтыру Оқушылардың есте сақтау, зейін қойып тыңдау, байқампаздық, ойлау қабілеттерін дамыту, өз ойын, көзқарасын айта білуге қалыптастыру.



Жетелеуші сұрақтарға жауап беру





















.




Ұсынылған тапсырмаларды орындайды



Әр топ орындаған тапсырмаларын қорғайды















Эсселерді бірнеше оқушы оқиды






















ҚБ










ҚБ





















ҚБ


ҚБ

ҚБ





Оқулық, жұмыс дәптері































презентация

Сабақтың соңы


Рефлексия «Досымның жүрегі» жүрек пішінді стикерлер таратылып, бір-біріне ақ тілектерін жазып, жүрек тұсына жабыстырады.

Мақсаты-оқушылардың бойында ізгілік, адалдық, жанашырлық, шынайлылық құндылықтарын қалыптастыру.


Кері байланыс «Сыныптан шығу билеті» әр балаға таратып беремін.

Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа ризасыз?)

Ойланамын... (бүгінгі сабақ бойынша не туралы ойланасыз?)

Түзетемін... (бүгінгі орындаған тапсырмаңыз\ сабақққа қатысыңыз бойынша нені түзетесіз?)

Үйге тапсырма: 98-бет, 9-тапсырма












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!