Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану:
комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп
оқу;
7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін,
тұйық етістікті тілдесім барысында
қолдану;
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: Қазақ тілі, туған тіл туралы
мәтін жазу, мәтіннен көсемшелерді
анықтау;
Көпшілігі: Оқылым және тыңдалым
материалдарынан туған жерге, тілге, дінге
байланысты жинақы мәтін жазу, көсемшелердің жасалуын ажырата білу;
ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес
жалғау, орфографиялық нормаға сай
жазу;
Кейбір
оқушылар: Бауыржан Момышұлының қазақ
тілі туралы мәтінімен танысып, көсемшелердің жасалуын ажырата білу,
үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай
жазып, орынды қолдану.
|
Сабақтың
басы
|
1. Ұйымдастыру.
Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
2. Психологиялық
ахуал. «Кімнің
дауысы?» тренингі. Көрсетілген дос туралы өлеңнің
алғашқы екі қатарын ұлдар айтса, қалған екі қатарын қыздар
айтады.
Ұлдар
дауысы: Досы үшін дос көнеді бейнетке,Дос деген сөз
ең қадірлі жер-көкте.
Қыздар
дауысы:Жақсылардың айырылмас досы көп,Қолын берер
қиыншылық сәттерде.
Мақсаты-достық және сүйіспеншілік бөлімін оқып
жатқандықтан, дос жайындағы өлең арқылы сыныпта тыныштық
орнатып, зейінді
шоғырландыру.
|
Оқушыларды достық және
сүйіспеншілік бөлімін оқып жатқандықтан, дос жайындағы өлең арқылы
сыныпта тыныштық орнатып, зейінді
шоғырландыру.
|
ҚБ
|
Сүйемелдеу
әуені
|
Сабақтың
ортасы
|
І. ТЫҢДАЛЫМ
АЛДЫ
Ой
шақыру. «Туған тіл, ана тіл» дегенді қалай
түсінесіздер?
«Күн сәулесі» кластер
жасау (графикалық
органайзер) Шашыраңқы ойларды жинақтау, танымдық
қабілетін кеңейту үшін кластер
жасату
ІІ.ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.
1-тапсырма 96-бет
Аудиомәтін. Оқушылардың есте сақтау, зейін қойып тыңдау,
байқампаздық, ойлау қабілеттерін дамыту, факт пен
көзқарасты ажырата білуге
қалыптастыру.
Тыңдалым
мәтіні. Сұлтанмахмұт Торайғыров «Сүйемін туған
тілді – анам тілін» өлеңі мен Әбділда Тәжібаев «Туған тілім
–тірлігімнің айғағы» өлеңі
-Лирикалық
кейіпкерлердің ойын қалай жалғастырар
едіңіздер?
Жетелеуші
сұрақ:
-Тіл туралы айтылған ойларыңыз бен тыңдайтын
мәтіндеріңіз сәйкес келе ме?
Тапсырма. «Маңызды конверт»
әдісі.
Бағыттаушы
сұрақ:
-Екі өлеңдегі ортақ мәселе қандай? - Өз
түсініктеріңіз бойынша
айтыңыздар.
-Бауыржан Момышұлы кім? Ол кісі туралы не
білесіңдер?
ОҚЫЛЫМ МӘТІНІМЕН
ЖҰМЫС
3-тапсырма. Мәтінді зерттеп
оқиды.
Мәтінді мұқият оқып, білмейтін, жаңа ақпарат
кездессе, белгілеп
отырыңыздар.
Дескриптор:
-
Автордың айтпақ ойын анықтайды
сақтайды
-
Автордың мәтінді жазудағы
мақсатын анықтайды
-
Мәтіннің кімдерге арналғанын
анықтайды
ӘТН
Ережені түсіндіру,
97-бет
ТОПТЫҚ
ЖҰМЫС
1-топ
5-тапсырманы
орындайды
Сөйлемдердегі көсемше тұлғаларын тауып,
қызметін анықтау
Дескриптор:
2-топ
6-тапсырманы
орындайды
Мақал-мәтелдердегі көсемше тұлғаларын тауып,
қызметін анықтау, мағынасын
түсіндіру.
Дескриптор:
3-топ
8-тапсырманы
орындайды
Жағдаяттық тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
7-тапсырма
Ана тілінің тазалығын сақтау,
оны бұрмаламауға, шұбарламауға жол бермеу жолдары мен себептерін
ашып жазып, өз көзқарастарын білдіріп, дикуссивті эссе
жазу
Дескриптор:
|
Шашыраңқы ойларды
жинақтау, танымдық қабілетін кеңейту үшін кластер
жасату.
Мәтін мазмұны арқылы
тілдің қадірі мен маңыздылығын ұқтыру Оқушылардың есте сақтау,
зейін қойып тыңдау, байқампаздық, ойлау қабілеттерін дамыту, өз
ойын, көзқарасын айта білуге
қалыптастыру.
Жетелеуші сұрақтарға
жауап беру
.
Ұсынылған
тапсырмаларды орындайды
Әр топ орындаған
тапсырмаларын қорғайды
Эсселерді бірнеше
оқушы оқиды
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
Оқулық, жұмыс дәптері
презентация
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия «Досымның
жүрегі» жүрек пішінді стикерлер таратылып, бір-біріне
ақ тілектерін жазып, жүрек тұсына
жабыстырады.
Мақсаты-оқушылардың бойында ізгілік, адалдық,
жанашырлық, шынайлылық құндылықтарын
қалыптастыру.
Кері байланыс
«Сыныптан шығу билеті» әр балаға таратып
беремін.
Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа
ризасыз?)
Ойланамын... (бүгінгі сабақ бойынша не туралы
ойланасыз?)
Түзетемін... (бүгінгі орындаған тапсырмаңыз\
сабақққа қатысыңыз бойынша нені
түзетесіз?)
Үйге
тапсырма: 98-бет,
9-тапсырма
|
|