Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Күні: Бекітемін:
Білім беру саласы:«Әлеуметтік орта»Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:Қоршаған ортаТақырыбы: «Сүйікті отбасым»Мақсаты: Балаларды «туыстық» түсінігімен таныстыру, туыстарын еске түсіру, оларды отбасындағы ролдері қызметтері туралы білімдерін бекіту, туыстарға құрметпен қарауға, оларға сыпайы сөйлеуді дағдыландыру. «туыс, туысқан» сөздерін пайдаланып, дұрыс сөйлем құрай білу дағдыларын арттыру.Қажетті құралдар көрнекіліктер: Дидактикалық ойындар, отбасылық суреттер.Билингвалды компонент:туысқан – родственник, сары – желтый, қызыл – красный.
Әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Баланың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
-Балалар бүгінгі біздің оқу іс-әрекетіміздің тақырыбы ең маңызды өзіміздің отбасымыз жайында әңгімелейтін боламыз.-Балалар отбасымызда ең жанымызға жақын сендерді дүниеге алып келген жанкім екен білесіңдер ме?-Дұрыс айтасыңдар-Ендеше «Менің анам» ойынын ойнайық-Балалар сендерді аналарың қалай еркелетеді сол сөздерді естеріңе түсіріп жеке-жеке айтып шығасыңдар.
-Балалар қалай ойлайсыңдар олар, неге сендерді олай айтайды.«Интервью» дидактикалық ойыны-Балалар енді сендер өз әке-шешелерің, ата-әжелерің, қарындас-інілерің туралы (аты кім) қайда тұрады әңгімелеу.
Сергіту:Бала бала баламызБақшаға біз барамызКүні бойы қызыққаБатамыз да қаламыз.
«Менің отбасым қандай?» дидактикалық ойынБалаларға сенің отбасың қандай сұрағына өз отбасы қалай бағалайтынын әңгімелеу.-Балалар мен сендерге қағаз таратып беремін сол қағазды маған қарап отырып, бүктеу арқылы ұшақ жасайтын боласыңдар. Жылы сөздерді айтып ұшырып жібересіңдер.-Жарайсыңдар балалар! Өте тамаша!-Балалар сендерге бүгінгі оқу іс-әрекетімізді толықтыру үшін белсенді орталықтармен жұмыс жасаймыз
Өнер орталығыОтбасымызбен отырып, шай ішетін кесенің суретін салып, оны бояйық.Мақсаты: ұқыптылыққа үйрету.
Құрылыс орталығыОтбасымен бірге тұратын үйді геометриялық пішіндерден құрастыру.Мақсаты: ойлау қабілетін арттыру.
-Балалар сендерге бүгінгі оқу іс-әрекеті ұнады ма?Сендер қай орталықтармен жұмыс жасадыңдар?
Қай орталықта, қандай жұмыс жасадыңдар?
-жарайсыңдар қандай тамаша. Жасаған жұмыстарың өте керемет болыпты.
Балалар мұқият тыңдайды
-дүниеге әкелген анасын айтады
-балалар өз ойларын айтады.-мені балапаным-мені тәттім-мені жаным дейді
Балалар бірге жасайды
-балалар бүктеу арқылы ұшақ жасап, жылы сөздерін айтып ұшырады.
-балалар кесенің суретін салып бояйды
Балалар отбасына үй құрастырды
Ұнағанын айтады.
-өнер, құрылыс деп жауап береді.
Өнер орталығында кесенің суретін салдық –деп жауап бередіҚұрылыс орталығында үй құрастырғанын айтады.
Күтілетін нәтиже:
Нені білуі керек: «Туыс, туысқан» сөздерінің мағынасын.Нені игерді: Туыстық атауларды дұрыс атауды.Нені біледі: Туыстық қатынастарды дұрыс атап қолдануды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз