Қазақ тілі | Мұғалім:Ильясова Э.А. | Уақыты:13.09.18 | Кабинет:№34 |
Сабақтың атауы | Сүйікті тағамым- алма |
Мақсаты | Тақырыпқа байланысты сын есім, етістіктермен сөйлем құруға үйрету. Сұрақтарға толық жауап беруді талап ету. Жақты, жайылма, толымды сөйлем құруға дағдыландыру. |
Күтілетін нәтиже | Сөздік қорларын байытады. Ұсақ моторикаларын дамытады. Көру және есту зейіндерін қалыптасады. Ұжымда өздерін еркін ұстап, жұмыс істеулерін қалыптастырады . |
Топқа бөлу | Түрлі жеміс- жидектер арқылы топтарға бөлу |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру | Балалар, бүгін біз бірінші рет шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! |
Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Үй тапсырмасын сұрауҚызығушылықты ояту | «Венн диаграммасы» және «Кластер» стратегиясы. Венн диаграммасы
КластерБізде кіші-гірім аукцион өткізіп көрейік.Олай болса бастайық. Алма сатылады. Бұл алма сұраққа толық және дұрыс жауап берген оқушыға бұйырады.(Қиықшаның сыртына өрік,шие және жүзімнің суреттері салынған. Ол қиықшаның сыртқы жағында мына тапсырмалар жазылған): Өрік- Мен туралы не білесің?Шие- Мен туралы не айтасың?Жүзім- Мен туралы қандай жаңылтпаш білесің?Өрік: Мен өрікпін,өрікпінБау-бақшаға көрікпін. Шие: Шиемін мен, шиемін Бұтақта мен отырамын Бала келсе піскенде, Ауызына асығамынЖүзім: Қызым, жүзім жеЖүзімді үзіп же!Сендер жүзім,өрік, шие туралы жақсы айттыңдар.Кеелесі сатылатын мынау әдемі ашықхат (әдемі ашықхатты таңдау керек). Ашықхат мына сұраққа жауап берген оқушыға бұйырады.Сұрақ: Ал енді алма мен алмұрт туралы не айтасыңдар? (Слайдтан алма мен алмұрттың суреті көрсетіледі.) |
Мағынаны тану | Жаңа сабақты тану: Ауызша тапсырма. 1-топ. Мәнерлеп оқу, мзмұндау. 2-топ. Мәтінге сұрақ қою. 2-жаттығу. Диалогты рөлге бөліп оқу. Орыс тіліне аудару. 3-топ (жақшадағы сөздерді аударып жазу) 4-топ. «Апорт » өлеңін оқу. –Апорттыңатасы қай қала? -Алматы қаласы. (Қаланың суреті слайдтан көрсетіледі). -Алматы қандай қала?(«Алматым жүрегімде» өлеңі тыңдалады ). |
Ой толғаныс | Екі жақты күнделікБалалар, мына үстелдің үстінде себет бар. Ал бұл себеттің ішінде не бар екен?-Әрине. Жемістер бар.-Сонымен балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Жеміс- жидек бағыПрезентация «Жеміс – жидектер»-Мынау не?Мынау--алма, алмұрт, шие, алхоры, , жүзім, лимон, шабдалы, апельсин.-Алма қандай?Алма-тәтті, домалақ, қызыл, сары, жасыл түсті болады.-Жеміс – жидек бағындағы дәрігердің кеңесіне құлақ салайық, балалар.- Бұл жемістердің құрамында А, В, С, Д, Е, Р – дәрумендері (витаминдер) бар. Бұл витаминдер сендердің ағзаларынызға өте пайдалы. Жеміс- жидектерді көбірек жесеңдер, әрқашан көңілді болып жүресіңдер. Тістерін ауырмай, берік болып өседі. Денсаулықтарын мықты болады. Тез өсесіңдер. Тамаққа тәбеттерін жақсы болады. Артикуляциялық жаттығулар (Электрондық жаттығу)-Балалар, айнаға қарап, біз қандай жаттығуларды орындайтын едік?-әрине әріптерді дұрыс айтып үйрену үшін, арналған жаттығулар.1. «Тіс тазалау» жаттығуы. Қақпа езуімізді тартып, тістерімізді көрсетейік. Енді тіліміздің ұшымен жоғары тістерімізді және төменгі тістерімізді тазалаймыз.2. «Әткеншек» жаттығуы. Аузымызды ашамыз, тіліміздің ұшымен алдымен, жоғары ерінге тигіземіз және төменгі ерінімізге тигіземіз.3.«Сырлаушы» Аузымызды кеңейтіп ашамыз, тіліміздің ұшымен таңдайымызды алға-артқа жүріп қыттықтаймыз.4.«Сағат» Аузымызды ашамыз, тілімізді алға шығарамыз және оңға-солға қозғалтамыз.Ә) Бес жолды өлең жазу (Приложение № 2)Б) Артық затты тап ойыны (Приложение № 3)В)Жұмбақ жасыру |
Бағалау | Бағалау парақшаларымен жұмыс |
Үйге тапсырма | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау | Күнделіктеріне жазады |