Сүйікті тағамым- алма

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сүйікті тағамым- алма

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыпқа байланысты сын есім, етістіктермен сөйлем құруға үйрету. Сұрақтарға толық жауап беруді талап ету. Жақты, жайылма, толымды сөйлем құруға дағдыландыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ тілі

Мұғалім:Ильясова Э.А.

Уақыты:13.09.18

Кабинет:№34

Сабақтың атауы

Сүйікті тағамым- алма   

 

Мақсаты

Тақырыпқа байланысты сын есім, етістіктермен сөйлем құруға үйрету.  Сұрақтарға толық жауап беруді талап ету. Жақты, жайылма, толымды сөйлем құруға дағдыландыру.

Күтілетін нәтиже

Сөздік қорларын  байытады.  Ұсақ моторикаларын дамытады. Көру және есту зейіндерін қалыптасады. Ұжымда өздерін еркін ұстап, жұмыс істеулерін қалыптастырады  .

Топқа бөлу

Түрлі  жеміс- жидектер арқылы топтарға бөлу

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Балалар, бүгін біз бірінші рет шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық!

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Үй тапсырмасын сұрау

Қызығушылықты ояту

«Венн диаграммасы»  және «Кластер» стратегиясы.

                                 Венн диаграммасы

Алма

Жеміс-жидек

Кластер

Алма

Бізде кіші-гірім аукцион өткізіп көрейік.

Олай болса бастайық. Алма сатылады. Бұл алма сұраққа толық және дұрыс жауап берген оқушыға бұйырады.(Қиықшаның сыртына өрік,шие және жүзімнің суреттері салынған. Ол қиықшаның сыртқы жағында мына тапсырмалар жазылған): Өрік- Мен туралы не білесің?

Шие- Мен туралы не айтасың?

Жүзім- Мен туралы қандай жаңылтпаш білесің?

Өрік:   Мен өрікпін,өрікпін

Бау-бақшаға көрікпін.

 Шие:   Шиемін мен, шиемін

 Бұтақта мен отырамын

 Бала келсе піскенде,

 Ауызына асығамын

Жүзім: Қызым, жүзім же

Жүзімді үзіп же!

Сендер жүзім,өрік, шие туралы жақсы айттыңдар.

Кеелесі сатылатын мынау әдемі ашықхат (әдемі ашықхатты таңдау керек). Ашықхат мына сұраққа жауап берген оқушыға бұйырады.

Сұрақ: Ал енді алма мен алмұрт туралы не айтасыңдар? (Слайдтан алма мен алмұрттың суреті көрсетіледі.)

Мағынаны тану

Жаңа сабақты тану: Ауызша тапсырма. 

 1-топ. Мәнерлеп оқу, мзмұндау.

 2-топ. Мәтінге сұрақ қою. 2-жаттығу. Диалогты рөлге бөліп оқу. Орыс тіліне аудару.

 3-топ (жақшадағы сөздерді аударып жазу)

 4-топ. «Апорт » өлеңін оқу. –Апорттыңатасы қай қала?

 -Алматы қаласы. (Қаланың суреті слайдтан көрсетіледі).

 -Алматы қандай қала?(«Алматым жүрегімде» өлеңі тыңдалады ).

Ой толғаныс

Екі жақты күнделік

Кітаптағы ой

Менің қосарым


 

 

 

 

 

 

 

Балалар, мына үстелдің үстінде себет бар. Ал бұл себеттің ішінде не бар екен?

-Әрине. Жемістер бар.

-Сонымен балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Жеміс- жидек бағы

Презентация «Жеміс – жидектер»

-Мынау не?

Мынау-

-алма, алмұрт, шие, алхоры, , жүзім, лимон, шабдалы, апельсин.

-Алма қандай?

Алма-тәтті, домалақ, қызыл, сары, жасыл түсті болады.

-Жеміс – жидек бағындағы дәрігердің кеңесіне құлақ салайық, балалар.

- Бұл жемістердің құрамында А, В, С, Д, Е, Р – дәрумендері (витаминдер)  бар. Бұл витаминдер сендердің ағзаларынызға өте пайдалы. Жеміс- жидектерді көбірек жесеңдер, әрқашан көңілді болып жүресіңдер.   Тістерін ауырмай,  берік болып өседі. Денсаулықтарын мықты болады. Тез өсесіңдер. Тамаққа тәбеттерін жақсы болады.

 

 Артикуляциялық жаттығулар (Электрондық жаттығу)

-Балалар, айнаға қарап, біз қандай жаттығуларды орындайтын едік?

-әрине әріптерді дұрыс айтып үйрену үшін, арналған жаттығулар.

1. «Тіс тазалау» жаттығуы. Қақпа езуімізді тартып, тістерімізді көрсетейік.  Енді тіліміздің ұшымен жоғары тістерімізді және төменгі тістерімізді тазалаймыз.

2. «Әткеншек» жаттығуы.  Аузымызды ашамыз, тіліміздің ұшымен алдымен, жоғары ерінге тигіземіз және төменгі ерінімізге тигіземіз.

3.«Сырлаушы» Аузымызды кеңейтіп ашамыз, тіліміздің ұшымен таңдайымызды алға-артқа жүріп қыттықтаймыз.

4.«Сағат» Аузымызды ашамыз, тілімізді алға шығарамыз және оңға-солға қозғалтамыз.

Ә) Бес жолды өлең жазу (Приложение № 2)

Б) Артық затты тап ойыны (Приложение № 3)

В)Жұмбақ жасыру

Бағалау

Бағалау парақшаларымен жұмыс

Үйге тапсырма

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Күнделіктеріне жазады



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
615
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі