Сүйір бұрыштарының тригогнометриялық функцияларының қасиеттері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сүйір бұрыштарының тригогнометриялық функцияларының қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сүйір бұрыштарының тригогнометриялық функцияларының қасиеттері тақырыбындағы қысқа серзімді сабақ жоспары 8-сыныпқа алгебра пәнінен жасалған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бекітілді____________
Сабақтың тақырыбы:Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Бөлім
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
Күні: 07.12.2021ж
Сынып:8 «д»
Сабақтың тақырыбы:

Мұғалімнің аты-жөні:Шәріп А.Е.
Қатысқандар саны:
қатыспағандар саны:
Сүйір бұрыштарының тригонометриялық функцияларының қасиеттері.

Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақтың мақсаттары

8.1.3.24 sin  , cos  , tg және ctg мәндерін олардың біреуінің мәні бойынша
табу.

Құндылықтар

жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу;
Cабақ барысы

Тікбұрыштыүшбұрыштынқабырғалары мен
бұрыштарыныңқатынастарыарқылыберілетін синус, косинус, тангенс
,котангенс
функцияларыныңанықтамаларынбілужәнеформулаларын(белгіленулерін)жаз
аалу және
sin  , cos  , tg және ctg мәндерін олардың біреуінің мәні бойынша табу.

Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Ұйымдастыру
кезеңі
(5-минут)

Педагогтің әрекеті

Оқушының
әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Амандасу.
Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Сабаққа дайындау.
-алдыңғы тақырыптардың негізгі бөлімін еске түсіру
Қайталау сұрақтары:
1) Негізгі тригонометриялық атаулар?
2) Синус

???

- тың мәні нешеге тең?

Білу, түсіну,
қолдану

Слайд
№1

3) Кез-келген сүйір бұрыштың синусы мен косинусы
қандай болады?
4) Тангенс ??? нешеге тең?

Жаңа сабақ:
Негізгі тригонометриялық
тепе-теңдік:

Сабақ басы
(12- минут)

1. Дәлелдеу керек:

tg A=

????
????

Дәлелдеу үшін:
sinA=

CB
AB

sinA

tgAcosA=

Тапсырмаларды
орындайды

AC

; cosA=

AB

CB
AB
AC
AB

??

= ?? .

??

Ал, ?? -ға қатынасы сол А бұрыштың тангенсін береді.
2. Дәлелдеу керек:
Дәлелдеу үшін:
CB

AC

sinA= AB ; cosA=AB

сtg A=

????
????

Мұғалім
нің
бағалауы
10
баллдық
жүйесіме
н бағалау
1-3

нашар
4-5қағанат
6-7жақсы
8-10-өте
жақсы

сtgA =

cosA
sinA

=

AC
AB
CB
AB

AC

= CB.

AC

Ал, CB-ға қатынасы солА бұрыштың котангенсін береді.

Слайд
№2-5

3.Дәлелдеу керек: tg A * сtg A= 1
Дәлелдеу үшін:
tg A=

????
????

; сtg A=

tg A * сtg A=

????

????

*

????
????

????
????

= 1

4. Th1: Кез-келген А сүйір бұрышы үшін
???? ?+???? A =1 теңдігі орындалады.
Дәлелдеу үшін:
Сабақтың
ортасы
(11 минут)
(оқу
тапсырмалары
н орындау)

??

??

sinA= ??; cosA=??
??

??

???

???

???? ?+???? A =(??)? +(??)? = ??? + ??? =

??? +???
???

=

???

= ??? = 1 , Теорема дәлелденді.

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер:
????

1) tgA=????
2) сtgA =

????
????

3) tg A * сtg A= 1
4) ???? ?+??? ?A =1
?

5) 1+??? A= ???? ?
6) 1+???? A=

3- минут

?
???? ?

Жаңа тақырыпқа арналған тапсырмалар:
?
5) 1+??? A= ???? ?
?
6) 1+???? A= ???? ?
5 және 6 тепе-теңдікті дәлелдеңіздер
Дескриптор:
• Негізгі тригонометриялық тепе-теңдікті біледі;
• Түрлендіре біледі;
• Формуланы дәделдейді.

Слайд
№9-10

«Домино» ойыны
(Жұптық жұмыс)

7-минут

Домино ойыны жұпқа арналған , әрбір жұп (отырған
орны бойынша) домино ойынының жүрісімен бос қалып
қойған орындарды толықтырады.
Барлық жұп дұрыс толтырған жағдайда , нақты дұрыс
жауапқа қол жеткіземіз.
Бір жұп қате жіберетін болса , қалған жұптардың
жұмысында қатеге айналдырады.

Дұрыс :1 балл
Бұрыс : 0 балл
Әр қатарға тапсырмалар беріледі,бос орындарды жұбымен
ақылдасып толтырады.Аяқтағаннан кейін өзінен кейінгі
жұпқа береді.
Рефлекция:
«Формула тізбегі» ойыны:
(Топтық жұмыс)

Соңы
7-минут

Формуланың құрамындағы амалдармен
тригонометриялық атаулардың санына байланысты
кез-келген оқушыларды тақтаға шығарамын.
Тапсырманы алып , негізгі тригонометриялық тепетеңдіктерді оқушылар құрастырады.
Дұрыс :1 балл
Бұрыс : 0 балл
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер:
????

1) tgA= ????
2) сtgA =

????
????

3) tg A * сtg A= 1
4) ???? ?+??? ?A =1
?

5) 1+??? A= ???? ?
?

6) 1+???? A= ???? ?
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары болса, ауызша
түрде қорытындылауға баяндауға болады.
(ауызша, еркін сөйлеуге мүмкүндік беремін)

«Астроматик» күн жүйесінде оқушылар :
«Домино» ойыны, «Формула тізбегі» ойынынан алған
бағаларының қосындысынан тұратын бағаға байланысты
өз-өздерін планеталарда орналастырады.
(Бұл жұмыс арқылы оқушылар бір-бірінің қанша балл
жинағанын біле алады)

Қорытындылау:
Үйге тапсырма: №185 есеп
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
15.01.2022
381
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі