0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бекітілді____________
Сабақтың тақырыбы:Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Бөлім
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
Күні: 07.12.2021ж
Сынып:8 «д»
Сабақтың тақырыбы:
Мұғалімнің аты-жөні:Шәріп А.Е.
Қатысқандар саны:
қатыспағандар саны:
Сүйір бұрыштарының тригонометриялық функцияларының қасиеттері.
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақтың мақсаттары
8.1.3.24 sin , cos , tg және ctg мәндерін олардың біреуінің мәні бойынша
табу.
Құндылықтар
жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу;
Cабақ барысы
Тікбұрыштыүшбұрыштынқабырғалары мен
бұрыштарыныңқатынастарыарқылыберілетін синус, косинус, тангенс
,котангенс
функцияларыныңанықтамаларынбілужәнеформулаларын(белгіленулерін)жаз
аалу және
sin , cos , tg және ctg мәндерін олардың біреуінің мәні бойынша табу.
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Ұйымдастыру
кезеңі
(5-минут)
Педагогтің әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Амандасу.
Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Сабаққа дайындау.
-алдыңғы тақырыптардың негізгі бөлімін еске түсіру
Қайталау сұрақтары:
1) Негізгі тригонометриялық атаулар?
2) Синус
???
- тың мәні нешеге тең?
Білу, түсіну,
қолдану
Слайд
№1
3) Кез-келген сүйір бұрыштың синусы мен косинусы
қандай болады?
4) Тангенс ??? нешеге тең?
Жаңа сабақ:
Негізгі тригонометриялық
тепе-теңдік:
Сабақ басы
(12- минут)
1. Дәлелдеу керек:
tg A=
????
????
Дәлелдеу үшін:
sinA=
CB
AB
sinA
tgAcosA=
Тапсырмаларды
орындайды
AC
; cosA=
AB
CB
AB
AC
AB
??
= ?? .
??
Ал, ?? -ға қатынасы сол А бұрыштың тангенсін береді.
2. Дәлелдеу керек:
Дәлелдеу үшін:
CB
AC
sinA= AB ; cosA=AB
сtg A=
????
????
Мұғалім
нің
бағалауы
10
баллдық
жүйесіме
н бағалау
1-3
–
нашар
4-5қағанат
6-7жақсы
8-10-өте
жақсы
сtgA =
cosA
sinA
=
AC
AB
CB
AB
AC
= CB.
AC
Ал, CB-ға қатынасы солА бұрыштың котангенсін береді.
Слайд
№2-5
3.Дәлелдеу керек: tg A * сtg A= 1
Дәлелдеу үшін:
tg A=
????
????
; сtg A=
tg A * сtg A=
????
????
*
????
????
????
????
= 1
4. Th1: Кез-келген А сүйір бұрышы үшін
???? ?+???? A =1 теңдігі орындалады.
Дәлелдеу үшін:
Сабақтың
ортасы
(11 минут)
(оқу
тапсырмалары
н орындау)
??
??
sinA= ??; cosA=??
??
??
???
???
???? ?+???? A =(??)? +(??)? = ??? + ??? =
??? +???
???
=
???
= ??? = 1 , Теорема дәлелденді.
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер:
????
1) tgA=????
2) сtgA =
????
????
3) tg A * сtg A= 1
4) ???? ?+??? ?A =1
?
5) 1+??? A= ???? ?
6) 1+???? A=
3- минут
?
???? ?
Жаңа тақырыпқа арналған тапсырмалар:
?
5) 1+??? A= ???? ?
?
6) 1+???? A= ???? ?
5 және 6 тепе-теңдікті дәлелдеңіздер
Дескриптор:
• Негізгі тригонометриялық тепе-теңдікті біледі;
• Түрлендіре біледі;
• Формуланы дәделдейді.
Слайд
№9-10
«Домино» ойыны
(Жұптық жұмыс)
7-минут
Домино ойыны жұпқа арналған , әрбір жұп (отырған
орны бойынша) домино ойынының жүрісімен бос қалып
қойған орындарды толықтырады.
Барлық жұп дұрыс толтырған жағдайда , нақты дұрыс
жауапқа қол жеткіземіз.
Бір жұп қате жіберетін болса , қалған жұптардың
жұмысында қатеге айналдырады.
Дұрыс :1 балл
Бұрыс : 0 балл
Әр қатарға тапсырмалар беріледі,бос орындарды жұбымен
ақылдасып толтырады.Аяқтағаннан кейін өзінен кейінгі
жұпқа береді.
Рефлекция:
«Формула тізбегі» ойыны:
(Топтық жұмыс)
Соңы
7-минут
Формуланың құрамындағы амалдармен
тригонометриялық атаулардың санына байланысты
кез-келген оқушыларды тақтаға шығарамын.
Тапсырманы алып , негізгі тригонометриялық тепетеңдіктерді оқушылар құрастырады.
Дұрыс :1 балл
Бұрыс : 0 балл
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер:
????
1) tgA= ????
2) сtgA =
????
????
3) tg A * сtg A= 1
4) ???? ?+??? ?A =1
?
5) 1+??? A= ???? ?
?
6) 1+???? A= ???? ?
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары болса, ауызша
түрде қорытындылауға баяндауға болады.
(ауызша, еркін сөйлеуге мүмкүндік беремін)
«Астроматик» күн жүйесінде оқушылар :
«Домино» ойыны, «Формула тізбегі» ойынынан алған
бағаларының қосындысынан тұратын бағаға байланысты
өз-өздерін планеталарда орналастырады.
(Бұл жұмыс арқылы оқушылар бір-бірінің қанша балл
жинағанын біле алады)
Қорытындылау:
Үйге тапсырма: №185 есеп
✓
Сабақтың тақырыбы:Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Бөлім
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
Күні: 07.12.2021ж
Сынып:8 «д»
Сабақтың тақырыбы:
Мұғалімнің аты-жөні:Шәріп А.Е.
Қатысқандар саны:
қатыспағандар саны:
Сүйір бұрыштарының тригонометриялық функцияларының қасиеттері.
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақтың мақсаттары
8.1.3.24 sin , cos , tg және ctg мәндерін олардың біреуінің мәні бойынша
табу.
Құндылықтар
жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу;
Cабақ барысы
Тікбұрыштыүшбұрыштынқабырғалары мен
бұрыштарыныңқатынастарыарқылыберілетін синус, косинус, тангенс
,котангенс
функцияларыныңанықтамаларынбілужәнеформулаларын(белгіленулерін)жаз
аалу және
sin , cos , tg және ctg мәндерін олардың біреуінің мәні бойынша табу.
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Ұйымдастыру
кезеңі
(5-минут)
Педагогтің әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Амандасу.
Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Сабаққа дайындау.
-алдыңғы тақырыптардың негізгі бөлімін еске түсіру
Қайталау сұрақтары:
1) Негізгі тригонометриялық атаулар?
2) Синус
???
- тың мәні нешеге тең?
Білу, түсіну,
қолдану
Слайд
№1
3) Кез-келген сүйір бұрыштың синусы мен косинусы
қандай болады?
4) Тангенс ??? нешеге тең?
Жаңа сабақ:
Негізгі тригонометриялық
тепе-теңдік:
Сабақ басы
(12- минут)
1. Дәлелдеу керек:
tg A=
????
????
Дәлелдеу үшін:
sinA=
CB
AB
sinA
tgAcosA=
Тапсырмаларды
орындайды
AC
; cosA=
AB
CB
AB
AC
AB
??
= ?? .
??
Ал, ?? -ға қатынасы сол А бұрыштың тангенсін береді.
2. Дәлелдеу керек:
Дәлелдеу үшін:
CB
AC
sinA= AB ; cosA=AB
сtg A=
????
????
Мұғалім
нің
бағалауы
10
баллдық
жүйесіме
н бағалау
1-3
–
нашар
4-5қағанат
6-7жақсы
8-10-өте
жақсы
сtgA =
cosA
sinA
=
AC
AB
CB
AB
AC
= CB.
AC
Ал, CB-ға қатынасы солА бұрыштың котангенсін береді.
Слайд
№2-5
3.Дәлелдеу керек: tg A * сtg A= 1
Дәлелдеу үшін:
tg A=
????
????
; сtg A=
tg A * сtg A=
????
????
*
????
????
????
????
= 1
4. Th1: Кез-келген А сүйір бұрышы үшін
???? ?+???? A =1 теңдігі орындалады.
Дәлелдеу үшін:
Сабақтың
ортасы
(11 минут)
(оқу
тапсырмалары
н орындау)
??
??
sinA= ??; cosA=??
??
??
???
???
???? ?+???? A =(??)? +(??)? = ??? + ??? =
??? +???
???
=
???
= ??? = 1 , Теорема дәлелденді.
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер:
????
1) tgA=????
2) сtgA =
????
????
3) tg A * сtg A= 1
4) ???? ?+??? ?A =1
?
5) 1+??? A= ???? ?
6) 1+???? A=
3- минут
?
???? ?
Жаңа тақырыпқа арналған тапсырмалар:
?
5) 1+??? A= ???? ?
?
6) 1+???? A= ???? ?
5 және 6 тепе-теңдікті дәлелдеңіздер
Дескриптор:
• Негізгі тригонометриялық тепе-теңдікті біледі;
• Түрлендіре біледі;
• Формуланы дәделдейді.
Слайд
№9-10
«Домино» ойыны
(Жұптық жұмыс)
7-минут
Домино ойыны жұпқа арналған , әрбір жұп (отырған
орны бойынша) домино ойынының жүрісімен бос қалып
қойған орындарды толықтырады.
Барлық жұп дұрыс толтырған жағдайда , нақты дұрыс
жауапқа қол жеткіземіз.
Бір жұп қате жіберетін болса , қалған жұптардың
жұмысында қатеге айналдырады.
Дұрыс :1 балл
Бұрыс : 0 балл
Әр қатарға тапсырмалар беріледі,бос орындарды жұбымен
ақылдасып толтырады.Аяқтағаннан кейін өзінен кейінгі
жұпқа береді.
Рефлекция:
«Формула тізбегі» ойыны:
(Топтық жұмыс)
Соңы
7-минут
Формуланың құрамындағы амалдармен
тригонометриялық атаулардың санына байланысты
кез-келген оқушыларды тақтаға шығарамын.
Тапсырманы алып , негізгі тригонометриялық тепетеңдіктерді оқушылар құрастырады.
Дұрыс :1 балл
Бұрыс : 0 балл
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер:
????
1) tgA= ????
2) сtgA =
????
????
3) tg A * сtg A= 1
4) ???? ?+??? ?A =1
?
5) 1+??? A= ???? ?
?
6) 1+???? A= ???? ?
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары болса, ауызша
түрде қорытындылауға баяндауға болады.
(ауызша, еркін сөйлеуге мүмкүндік беремін)
«Астроматик» күн жүйесінде оқушылар :
«Домино» ойыны, «Формула тізбегі» ойынынан алған
бағаларының қосындысынан тұратын бағаға байланысты
өз-өздерін планеталарда орналастырады.
(Бұл жұмыс арқылы оқушылар бір-бірінің қанша балл
жинағанын біле алады)
Қорытындылау:
Үйге тапсырма: №185 есеп
✓
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Шәріп Абзал ЕрланұлыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сүйір бұрыштарының тригогнометриялық функцияларының қасиеттері
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Сүйір бұрыштарының тригогнометриялық функцияларының қасиеттері
Материал туралы қысқаша түсінік
Сүйір бұрыштарының тригогнометриялық функцияларының қасиеттері тақырыбындағы қысқа серзімді сабақ жоспары 8-сыныпқа алгебра пәнінен жасалған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бекітілді____________
Сабақтың тақырыбы:Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Бөлім
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
Күні: 07.12.2021ж
Сынып:8 «д»
Сабақтың тақырыбы:
Мұғалімнің аты-жөні:Шәріп А.Е.
Қатысқандар саны:
қатыспағандар саны:
Сүйір бұрыштарының тригонометриялық функцияларының қасиеттері.
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақтың мақсаттары
8.1.3.24 sin , cos , tg және ctg мәндерін олардың біреуінің мәні бойынша
табу.
Құндылықтар
жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу;
Cабақ барысы
Тікбұрыштыүшбұрыштынқабырғалары мен
бұрыштарыныңқатынастарыарқылыберілетін синус, косинус, тангенс
,котангенс
функцияларыныңанықтамаларынбілужәнеформулаларын(белгіленулерін)жаз
аалу және
sin , cos , tg және ctg мәндерін олардың біреуінің мәні бойынша табу.
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Ұйымдастыру
кезеңі
(5-минут)
Педагогтің әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Амандасу.
Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Сабаққа дайындау.
-алдыңғы тақырыптардың негізгі бөлімін еске түсіру
Қайталау сұрақтары:
1) Негізгі тригонометриялық атаулар?
2) Синус
???
- тың мәні нешеге тең?
Білу, түсіну,
қолдану
Слайд
№1
3) Кез-келген сүйір бұрыштың синусы мен косинусы
қандай болады?
4) Тангенс ??? нешеге тең?
Жаңа сабақ:
Негізгі тригонометриялық
тепе-теңдік:
Сабақ басы
(12- минут)
1. Дәлелдеу керек:
tg A=
????
????
Дәлелдеу үшін:
sinA=
CB
AB
sinA
tgAcosA=
Тапсырмаларды
орындайды
AC
; cosA=
AB
CB
AB
AC
AB
??
= ?? .
??
Ал, ?? -ға қатынасы сол А бұрыштың тангенсін береді.
2. Дәлелдеу керек:
Дәлелдеу үшін:
CB
AC
sinA= AB ; cosA=AB
сtg A=
????
????
Мұғалім
нің
бағалауы
10
баллдық
жүйесіме
н бағалау
1-3
–
нашар
4-5қағанат
6-7жақсы
8-10-өте
жақсы
сtgA =
cosA
sinA
=
AC
AB
CB
AB
AC
= CB.
AC
Ал, CB-ға қатынасы солА бұрыштың котангенсін береді.
Слайд
№2-5
3.Дәлелдеу керек: tg A * сtg A= 1
Дәлелдеу үшін:
tg A=
????
????
; сtg A=
tg A * сtg A=
????
????
*
????
????
????
????
= 1
4. Th1: Кез-келген А сүйір бұрышы үшін
???? ?+???? A =1 теңдігі орындалады.
Дәлелдеу үшін:
Сабақтың
ортасы
(11 минут)
(оқу
тапсырмалары
н орындау)
??
??
sinA= ??; cosA=??
??
??
???
???
???? ?+???? A =(??)? +(??)? = ??? + ??? =
??? +???
???
=
???
= ??? = 1 , Теорема дәлелденді.
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер:
????
1) tgA=????
2) сtgA =
????
????
3) tg A * сtg A= 1
4) ???? ?+??? ?A =1
?
5) 1+??? A= ???? ?
6) 1+???? A=
3- минут
?
???? ?
Жаңа тақырыпқа арналған тапсырмалар:
?
5) 1+??? A= ???? ?
?
6) 1+???? A= ???? ?
5 және 6 тепе-теңдікті дәлелдеңіздер
Дескриптор:
• Негізгі тригонометриялық тепе-теңдікті біледі;
• Түрлендіре біледі;
• Формуланы дәделдейді.
Слайд
№9-10
«Домино» ойыны
(Жұптық жұмыс)
7-минут
Домино ойыны жұпқа арналған , әрбір жұп (отырған
орны бойынша) домино ойынының жүрісімен бос қалып
қойған орындарды толықтырады.
Барлық жұп дұрыс толтырған жағдайда , нақты дұрыс
жауапқа қол жеткіземіз.
Бір жұп қате жіберетін болса , қалған жұптардың
жұмысында қатеге айналдырады.
Дұрыс :1 балл
Бұрыс : 0 балл
Әр қатарға тапсырмалар беріледі,бос орындарды жұбымен
ақылдасып толтырады.Аяқтағаннан кейін өзінен кейінгі
жұпқа береді.
Рефлекция:
«Формула тізбегі» ойыны:
(Топтық жұмыс)
Соңы
7-минут
Формуланың құрамындағы амалдармен
тригонометриялық атаулардың санына байланысты
кез-келген оқушыларды тақтаға шығарамын.
Тапсырманы алып , негізгі тригонометриялық тепетеңдіктерді оқушылар құрастырады.
Дұрыс :1 балл
Бұрыс : 0 балл
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер:
????
1) tgA= ????
2) сtgA =
????
????
3) tg A * сtg A= 1
4) ???? ?+??? ?A =1
?
5) 1+??? A= ???? ?
?
6) 1+???? A= ???? ?
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары болса, ауызша
түрде қорытындылауға баяндауға болады.
(ауызша, еркін сөйлеуге мүмкүндік беремін)
«Астроматик» күн жүйесінде оқушылар :
«Домино» ойыны, «Формула тізбегі» ойынынан алған
бағаларының қосындысынан тұратын бағаға байланысты
өз-өздерін планеталарда орналастырады.
(Бұл жұмыс арқылы оқушылар бір-бірінің қанша балл
жинағанын біле алады)
Қорытындылау:
Үйге тапсырма: №185 есеп
✓
Сабақтың тақырыбы:Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Бөлім
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
Күні: 07.12.2021ж
Сынып:8 «д»
Сабақтың тақырыбы:
Мұғалімнің аты-жөні:Шәріп А.Е.
Қатысқандар саны:
қатыспағандар саны:
Сүйір бұрыштарының тригонометриялық функцияларының қасиеттері.
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
Сабақтың мақсаттары
8.1.3.24 sin , cos , tg және ctg мәндерін олардың біреуінің мәні бойынша
табу.
Құндылықтар
жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу;
Cабақ барысы
Тікбұрыштыүшбұрыштынқабырғалары мен
бұрыштарыныңқатынастарыарқылыберілетін синус, косинус, тангенс
,котангенс
функцияларыныңанықтамаларынбілужәнеформулаларын(белгіленулерін)жаз
аалу және
sin , cos , tg және ctg мәндерін олардың біреуінің мәні бойынша табу.
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Ұйымдастыру
кезеңі
(5-минут)
Педагогтің әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Амандасу.
Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Сабаққа дайындау.
-алдыңғы тақырыптардың негізгі бөлімін еске түсіру
Қайталау сұрақтары:
1) Негізгі тригонометриялық атаулар?
2) Синус
???
- тың мәні нешеге тең?
Білу, түсіну,
қолдану
Слайд
№1
3) Кез-келген сүйір бұрыштың синусы мен косинусы
қандай болады?
4) Тангенс ??? нешеге тең?
Жаңа сабақ:
Негізгі тригонометриялық
тепе-теңдік:
Сабақ басы
(12- минут)
1. Дәлелдеу керек:
tg A=
????
????
Дәлелдеу үшін:
sinA=
CB
AB
sinA
tgAcosA=
Тапсырмаларды
орындайды
AC
; cosA=
AB
CB
AB
AC
AB
??
= ?? .
??
Ал, ?? -ға қатынасы сол А бұрыштың тангенсін береді.
2. Дәлелдеу керек:
Дәлелдеу үшін:
CB
AC
sinA= AB ; cosA=AB
сtg A=
????
????
Мұғалім
нің
бағалауы
10
баллдық
жүйесіме
н бағалау
1-3
–
нашар
4-5қағанат
6-7жақсы
8-10-өте
жақсы
сtgA =
cosA
sinA
=
AC
AB
CB
AB
AC
= CB.
AC
Ал, CB-ға қатынасы солА бұрыштың котангенсін береді.
Слайд
№2-5
3.Дәлелдеу керек: tg A * сtg A= 1
Дәлелдеу үшін:
tg A=
????
????
; сtg A=
tg A * сtg A=
????
????
*
????
????
????
????
= 1
4. Th1: Кез-келген А сүйір бұрышы үшін
???? ?+???? A =1 теңдігі орындалады.
Дәлелдеу үшін:
Сабақтың
ортасы
(11 минут)
(оқу
тапсырмалары
н орындау)
??
??
sinA= ??; cosA=??
??
??
???
???
???? ?+???? A =(??)? +(??)? = ??? + ??? =
??? +???
???
=
???
= ??? = 1 , Теорема дәлелденді.
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер:
????
1) tgA=????
2) сtgA =
????
????
3) tg A * сtg A= 1
4) ???? ?+??? ?A =1
?
5) 1+??? A= ???? ?
6) 1+???? A=
3- минут
?
???? ?
Жаңа тақырыпқа арналған тапсырмалар:
?
5) 1+??? A= ???? ?
?
6) 1+???? A= ???? ?
5 және 6 тепе-теңдікті дәлелдеңіздер
Дескриптор:
• Негізгі тригонометриялық тепе-теңдікті біледі;
• Түрлендіре біледі;
• Формуланы дәделдейді.
Слайд
№9-10
«Домино» ойыны
(Жұптық жұмыс)
7-минут
Домино ойыны жұпқа арналған , әрбір жұп (отырған
орны бойынша) домино ойынының жүрісімен бос қалып
қойған орындарды толықтырады.
Барлық жұп дұрыс толтырған жағдайда , нақты дұрыс
жауапқа қол жеткіземіз.
Бір жұп қате жіберетін болса , қалған жұптардың
жұмысында қатеге айналдырады.
Дұрыс :1 балл
Бұрыс : 0 балл
Әр қатарға тапсырмалар беріледі,бос орындарды жұбымен
ақылдасып толтырады.Аяқтағаннан кейін өзінен кейінгі
жұпқа береді.
Рефлекция:
«Формула тізбегі» ойыны:
(Топтық жұмыс)
Соңы
7-минут
Формуланың құрамындағы амалдармен
тригонометриялық атаулардың санына байланысты
кез-келген оқушыларды тақтаға шығарамын.
Тапсырманы алып , негізгі тригонометриялық тепетеңдіктерді оқушылар құрастырады.
Дұрыс :1 балл
Бұрыс : 0 балл
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер:
????
1) tgA= ????
2) сtgA =
????
????
3) tg A * сtg A= 1
4) ???? ?+??? ?A =1
?
5) 1+??? A= ???? ?
?
6) 1+???? A= ???? ?
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстары болса, ауызша
түрде қорытындылауға баяндауға болады.
(ауызша, еркін сөйлеуге мүмкүндік беремін)
«Астроматик» күн жүйесінде оқушылар :
«Домино» ойыны, «Формула тізбегі» ойынынан алған
бағаларының қосындысынан тұратын бағаға байланысты
өз-өздерін планеталарда орналастырады.
(Бұл жұмыс арқылы оқушылар бір-бірінің қанша балл
жинағанын біле алады)
Қорытындылау:
Үйге тапсырма: №185 есеп
✓
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
15.01.2022
381
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













