Материалдар / Сүйіспеншілік- өмір мәні
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сүйіспеншілік- өмір мәні

Материал туралы қысқаша түсінік
өзін-өзі тану пәнінен 11 сыныпқа араналған 8 сабақтың сабақ жоспары. Жоспарда мақсат міндеттер нақты қойылған. Сабақтың құндылығы мен қасиеттері жазылған. Сабақ жоспары пән бойынша жаңартылған кезеңдер негізінде құрылған. Сабақ жоспары өзін-өзі тану пәнінен сабақ беретін пән мұғалімдеріне қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2019
1208
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: «Кішішыған ОМ МДШО»КММ Күні:22.10.2016жыл 8Тақырып:Сүйіспеншілік- өмір мәніҚұндылық: ішкі тыныштық Қасиеттер:адамгершілік, сенімділік,қарапайымдылық,Мұғалім: Бейсебаева Ақмарал ЕрсайнқызыСыныбы: 11а, 11ә Оқушылар саны:11а-10 11ә-

Мақсаты: Адам бойындағы риясыз сүйіспеншілік, ғашықтық сезімі, адам жанына тыныштық орнататынын түсіндіру арқылы «ішкі тыныштық» құндылығының мәнін ашуМіндеттері:
  • Оқушыларға сүйіспеншіліктің бар адамға ортақ көп қырлы, ерекше сезім екенін ұғынырып,адамгершілік қасиеттер туралы білімдерін кеңейту.
  • Өздеріне және өзгелерге деген сүйіспеншілігін,сенімділігін арттыру,дамыту.
  • Оқушыларды өзара сүйіспеншілікке, қарапайымылыққа тәрбиелеу.
  • Ресурстар
    Сабақтың барысы:
  • Ұйымдастыру кезеңі.Сабақта жағымды күйге ену.
  • Тыныштық сәтіЫңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар.Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз.Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады.Көздерінізді жұмуларыңызды өтінемін Елестетіп көріңіз,Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп кеудеңізге бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүлдің түйнегі орналасқан.Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңызбен тілек – қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұрмен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің ауызыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, Құлақтарыңыз тек жақсы сөзбен әсем әуенді ғана естейді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңыз тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан – жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түкпір-түкпіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен нұрмын.Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.Жаймен көзіңізді ашуға болады.-Көз алдыңызға не елестете алдыңыз?-Қандай сезімде болдыңыз?
    Ескерту Баяу музыка қою. «Нұрға бөлену». Мұғалімге арналған әдістемелік құрал
  • Үй тапсырмасын тексеру
  • Мұхтар Әуезовтың «Абай жолы » романынан алынған үзіндіні оқып, әңгімелеу.Сұрақтар:-Тоғжанды әдемі етіп тұрған қандай күш?-Абай өз сезімін қалай білдірді?- Сүйіспеншіліктің адам өміріне оның айналасындағыларға әсері қандай?



    «Өзін-өзі тану» оқулығы 34- бет
  • Жағымды ой пікір


  • «Адамның жақсысы адамға сүйіспеншілікпен қарағандар» . Абай Құнанбаев

    -Жақсы адам деп кімдерді айтамыз? Оның бойында қандай қасиеттер болады?-«Сүйіспеншілікпен қарау» дегенді қалай түсінесіңдер?-Өздеріңіз де адамдарға риясыз сүйіпеншілікпен қарап, ол адамға өз сезімдеріңізді білдіре аласыздар ма?Соңғы рет анаңызға қашан жақсы көретініңізді айттыңыз?Дәйексөзді дәптерге жазу


    «Мағыналы сөздер» группасы ВК

    Тақтаға дәйексөзді жазу.
  • Оқиға айту.
  • Ажал аузындағы махаббат Бір жұп ғашықтар болыпты. Жігіт әлсіз, жасқаншақтау болса керек. Қашан да қиындыққа жолықса алдымен қалыңдығын сынап көруге мәжбүрлейтін болса керек. Ал бойжеткен осы үшін назаланатын.Күндердің күнінде теңізге саяхаттай шыққан қос ғашықтың қайығы дауылға жолығып, аударылыпты. Әзер дегенде қайықтың сынық ағашын ұстап аман қалған олар амалсыз әлдеқайдан келер көмекті күтумен болыпты. Батыл, қайсар бойжеткен жігітін сынап көрмекке «сен қорқасың ба?» деп сұрайды. Көзінде үрей тұнған жігіт жалма-жан қалтасына үнемі салып жүретін пышағын алып «егер әлдеқайдан қатер төнер болса, алдымен сені қорғаймын» депті сеніммен. Дәл осындай қатерлі сәтте мынадай батыл шешімге риза болған бойжеткен іштей риза болыпты.Көп өтпей үлкен жүк кемесі бұларды байқап құтқаруға келе жатады. Қуанышы қойнына сыймаған қос ғашық дәл сол сәтте өздеріне таяп келе жатқан жыртқыш акуланы да көреді. Қорқыныштан қалқыма ағаштан ұстап қалған күйі мелшиып қалған жігітке бойжеткен «Тез, ана кемеге бар күшімізбен малтайық. Мүмкін аман қалармыз, тездет!» деп айқай салыпты. Бірақ, жігіт қызды бар пәрменімен итеріп жіберіп, өзі бөлек жүзіп кетіпті. Бұған аңырып қалған қыз сол сәтте қатты күйзеледі. Төніп келе жатқан ажалға амалының жоқтығын біліп іштей қайғырады. Бақытына орай әлгі жыртқыш оның қасынан келсе де, оған бұрылмастан жігіт малтап кеткен жаққа қарай өте шығыпты. Бейшара жігіт әп-сәтте акуланың азуына ілінеді. Жан-таласып жатқан сәтінде бар дауысымен «Мен сені сүйемін!» деп айқайлапты.Аман қалған бойжеткен есін жиғанда кемешілердің «Қорқақ» жігітіне аза білдіріп жатқанын көреді. Кеме капитаны қыздың жанына келіп, оны жұбата «Бикеш, осы өмірімде көрген ең ержүрек азамат сіздің жігітіңіз! Оның өлімі үшін қайғырамыз, сабыр етіңіз!» дейді. «Жоқ! Ол барып тұрған қоянжүрек! Мен ештеңеге қайғырмаймын» дейді қыз жасын сүртіп. Кеме бастығы бойжеткеннің бұл қылығына түсінбей «Қалайша оны кіналап тұрсыз. Мен бәрін де бақылап тұрдым. Мен оның сізді кеме жаққа қарай итеріп жіберген соң өз білегін тілгенін көрдім. Ал акуланың қанға деген сезімталдығы өте күшті. Егер ол бұлай істемегенде сіздің аман қалуыңыз мүмкін емес еді» дейді сабырлықпен.Мейлі қаншама әлжуаз, қорқақ болса да шынайы сүйіспеншілікке толы жүрек өмірдің ең бір қатерлі сәттерінде өз махаббаты үшін құрбандық беруден бас тартпайды.

  • Жігіт пен қыздың бойында қандай қасиеттер ба?
  • Жігіттің басын қатерге тігуіне не себеп?
  • Риясыз сүйіспеншілік дегенді қалай түсінесіңдер?




  • «Өмірлік мәні бар» әлеуметтік желі
  • Шығармашылық жұмыс.Топпен жұмыс
  • Туған күндерінің жыл мезгілдері бойынша топқа бөлінеді.«Әлемге сүйіспеншілік сыйла» тақырыбында дәйексөздер құрап жазу.Сынып алдында жариялау.

    Риясыз сүйіспеншілік –адам бойын күш қуат беріп,қуаныш сыйлап, жанына тыныштық орнауына көмектеседі.


    Плакаттар, маркерлер
  • Топпен ән айту
  • «Сен маған сүюді үйреттің» (Әні-Ербол Байырбеков, сөзі-Ақмарал Леубаева) 
  • Сен маған сүюді үйреттің,
  • Ұмытып кеткен едім.Басымды июді үйреттің,Тәкаппар өктем едім ... Шынайы күлуді үйреттің,Нөсерлі көктем едім.Өмірді сүруді үйреттің,Ұстазсыз мектеп едім. Қайырмасы:Сен маған ұшқанды үйреттің,Тордағы бұлбұл едім.Сезіммен құшқанды үйреттің,Күдікшіл құмбыл едім. (2 рет)  
  • Кім дос, кім дұшпанды үйреттің,
  • Уайымшыл бір мұң едім.Иіскеп қысқанды үйреттің,Құшақсыз бір гүл едім. Шынайы күлуді үйреттің,Нөсерлі көктем едім.Өмірді сүруді үйреттің,Ұстазсыз мектеп едім. Қайырмасы:Сен маған ұшқанды үйреттің,Тордағы бұлбұл едім.Сезіммен құшқанды үйреттің,Күдікшіл құмбыл едім. (2 рет)



    Үнтаспа
  • Үйге тапсырма
  • М.Шаханов «Ғашықтық ғаламаты» мәтінін оқу,әңгімелеу.
    11 сынып «Өзін-өзі тану» оқулығы 36-бет
  • Сабақтың қорытынды сәті.
  • Әуен ырғағымен сабақтан не алғанын естеріне түсіреді.-Сабақтан қандай әсер алдың?-Өзіне сабақтан қандай ой түйдің?




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!