Материалдар / сүйіспеншілік -сағыныш

сүйіспеншілік -сағыныш

Материал туралы қысқаша түсінік
сүйіспеншілік -сағыныш қысқа мерзімді жоспар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


САБАҚ: қазақ тілі

Мектеп:

Күні: 18.11

Мұғалімнің аты-жөні: Атабекова

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Сүйіспеншілік- сағыныш

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.3.1.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу;

7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Мәтін мазмұнын түсіну, берілген процесті сипаттау, мәтіндегі еліктеуіш сөздерді анықтау.

Көптеген оқушылар: мәтінге құрылымдық талдау жасау, графиктік мәтін (графикалық органайзер) түрінде берілген процесті сипаттап жазу, еліктеуішдің сөздерді мағыналық түрлерін түсініп қолдану.

Кейбір оқушылар: Мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтін (графикалық органайзер) түрінде берілген процесті сипаттап жазу, еліктеуіш сөздерді ерекшелігіне сай тілдесім барысында қолдану.

Бағалау критерийлері:

  • Мәтін құрылымын сақтайды;

  • мәтінді графикалық органайзер түрінде сипаттап жазады;

  • Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсінеді.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





Ұйымдастыру кезеңі

Қызығушылықты ояту. Жағымды ахуал қалыптастыру.

«Ойымды жалғастыр» тренингі. Оқушылар шеңбер болып тұрады. Шеңберде бірінші оқушы дос, достық туралы бір мақал-мәтел айтады, ал көршісі оның мағынасын ашады. Осылайша шеңбердегі барлық оқушылар айтқанша жалғасады.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.

  • Дос жылатып айтады,

Дұшпан күлдіріп айтады, - деген мақалдың мағынасын қалай түсінесіңдер?

  • Әлемде сүйіспеншілік болмаса не болар еді?

  • «Сүйіспеншілікті қарапайым сөзбен айтып жеткізе алу мүмкін емес...оны іспен ғана білдіре аласың...» дегенді қалай түсіндіресің?

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.


Жағымды ахуал қалыптастырады.





Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз ойларын ортаға салады.











ҚБ

7-сынып «Қазақ тілі» оулығы






Тірек сөздер








Сабақтың ортасы

















ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

1-ТАПСЫРМА. Оқылым мәтінін оқып, бөлімдерге бөліп, әр бөлімге тақырып беріп, графикалық органайзер түрінде кестені толтыру.

Қоршаған орта сипаты

Автордың жан дүниесі, сезімі

Табиғат суреттері




Дескриптор:

* Оқылым мәтінін оқиды;

* бөлімдерге бөледі;

* графикалық органайзер түрінде кестені толтырады.

ҚБ

«Әткеншек» әдісі бойынша топтар өз жұмыстарын келесі топтарға береді, өз кезегінде топтар бір-бірін дескрипторлар негізінде бағалайды.

Мұғалім жұмыс барысына, оқушылар жауабына, бағалауына кері байланыс береді.

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

3-тапсырма. Өлең мәтініндегі интонация, кідірістерді сақтап, мәнерлеп оқу. Өлеңге мақал-мәтелмен ат қою.

4-тапсырма. Мақал-мәтелді қатыстырып, шетелдік досыңа туған жеріңді таныстыратын хат жазу.

Роль – оқушы

Аудитория – шет елдегі дос

Форма – хат

Тақырып – «Туған жер»

Бағалау критерийі

Дескриптор

*интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолданады.

* өлең мәтініндегі интонация, кідірістерді сақтап, мәнерлеп оқиды;

* Өлеңге мақал-мәтелмен ат қояды;

* Мақал-мәтелді қатыстырып, шетелдік досқа хат жазады.

«Автор орындығында» топтағы үздік жұмыстар оқылады.

ҚБ. Екі жұлдыз, бір тілек

Оқылым мәтінін оқиды;

бөлімдерге бөледі;

графикалық органайзер түрінде кестені толтырады.













«Әткеншек» әдісі бойынша топтар өз жұмыстарын келесі топтарға береді, өз кезегінде топтар бір-бірін дескрипторлар негізінде бағалайды.







Грамматикалық тақырыпты меңгереді.




Өлең мәтініндегі интонация, кідірістерді сақтап, мәнерлеп оқиды;

Өлеңге мақал-мәтелмен ат қояды;

Мақал-мәтелді қатыстырып, шетелдік досқа хат жазады.








«Автор орындығында» топтағы үздік жұмыстар оқылады.















ҚБ




















ҚБ

ҚБ





(Бауыржан Момышұлы «Ұш

қан ұя»)










































(Тұманбай Молдағалиев)

Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы: 5-тапсырма.

Рефлексия

Сен бүгінгі сабақта не істей алдың?

Саған не қиын болды?

Сенің қандай сұрағың бар?



27 Мамыр 2025
50
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі