|
САБАҚ: қазақ тілі |
Мектеп: |
||||||||||||||
|
Күні: 18.11 |
Мұғалімнің аты-жөні: Атабекова |
||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сүйіспеншілік- сағыныш |
||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.3.1.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу; 7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну. |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Мәтін мазмұнын түсіну, берілген процесті сипаттау, мәтіндегі еліктеуіш сөздерді анықтау. Көптеген оқушылар: мәтінге құрылымдық талдау жасау, графиктік мәтін (графикалық органайзер) түрінде берілген процесті сипаттап жазу, еліктеуішдің сөздерді мағыналық түрлерін түсініп қолдану. Кейбір оқушылар: Мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтін (графикалық органайзер) түрінде берілген процесті сипаттап жазу, еліктеуіш сөздерді ерекшелігіне сай тілдесім барысында қолдану. |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Қызығушылықты ояту. Жағымды ахуал қалыптастыру. «Ойымды жалғастыр» тренингі. Оқушылар шеңбер болып тұрады. Шеңберде бірінші оқушы дос, достық туралы бір мақал-мәтел айтады, ал көршісі оның мағынасын ашады. Осылайша шеңбердегі барлық оқушылар айтқанша жалғасады.
Дұшпан күлдіріп айтады, - деген мақалдың мағынасын қалай түсінесіңдер?
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз ойларын ортаға салады. |
Оқушылар назары сабаққа аударылады. Жағымды ахуал қалыптастырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз ойларын ортаға салады. |
ҚБ
|
7-сынып «Қазақ тілі» оулығы Тірек сөздер |
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1-ТАПСЫРМА. Оқылым мәтінін оқып, бөлімдерге бөліп, әр бөлімге тақырып беріп, графикалық органайзер түрінде кестені толтыру.
Дескриптор: * Оқылым мәтінін оқиды; * бөлімдерге бөледі; * графикалық органайзер түрінде кестені толтырады. ҚБ «Әткеншек» әдісі бойынша топтар өз жұмыстарын келесі топтарға береді, өз кезегінде топтар бір-бірін дескрипторлар негізінде бағалайды. Мұғалім жұмыс барысына, оқушылар жауабына, бағалауына кері байланыс береді.
3-тапсырма. Өлең мәтініндегі интонация, кідірістерді сақтап, мәнерлеп оқу. Өлеңге мақал-мәтелмен ат қою. 4-тапсырма. Мақал-мәтелді қатыстырып, шетелдік досыңа туған жеріңді таныстыратын хат жазу. Роль – оқушы Аудитория – шет елдегі дос Форма – хат Тақырып – «Туған жер»
«Автор орындығында» топтағы үздік жұмыстар оқылады. ҚБ. Екі жұлдыз, бір тілек |
Оқылым мәтінін оқиды; бөлімдерге бөледі; графикалық органайзер түрінде кестені толтырады. «Әткеншек» әдісі бойынша топтар өз жұмыстарын келесі топтарға береді, өз кезегінде топтар бір-бірін дескрипторлар негізінде бағалайды. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Өлең мәтініндегі интонация, кідірістерді сақтап, мәнерлеп оқиды; Өлеңге мақал-мәтелмен ат қояды; Мақал-мәтелді қатыстырып, шетелдік досқа хат жазады. «Автор орындығында» топтағы үздік жұмыстар оқылады. |
ҚБ
ҚБ
|
(Бауыржан Момышұлы «Ұш қан ұя») (Тұманбай Молдағалиев) |
|||||||||||
|
Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: 5-тапсырма. |
Рефлексия Сен бүгінгі сабақта не істей алдың? Саған не қиын болды? Сенің қандай сұрағың бар? |
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сүйіспеншілік -сағыныш
сүйіспеншілік -сағыныш
|
САБАҚ: қазақ тілі |
Мектеп: |
||||||||||||||
|
Күні: 18.11 |
Мұғалімнің аты-жөні: Атабекова |
||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сүйіспеншілік- сағыныш |
||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.3.1.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу; 7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну. |
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Мәтін мазмұнын түсіну, берілген процесті сипаттау, мәтіндегі еліктеуіш сөздерді анықтау. Көптеген оқушылар: мәтінге құрылымдық талдау жасау, графиктік мәтін (графикалық органайзер) түрінде берілген процесті сипаттап жазу, еліктеуішдің сөздерді мағыналық түрлерін түсініп қолдану. Кейбір оқушылар: Мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтін (графикалық органайзер) түрінде берілген процесті сипаттап жазу, еліктеуіш сөздерді ерекшелігіне сай тілдесім барысында қолдану. |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Қызығушылықты ояту. Жағымды ахуал қалыптастыру. «Ойымды жалғастыр» тренингі. Оқушылар шеңбер болып тұрады. Шеңберде бірінші оқушы дос, достық туралы бір мақал-мәтел айтады, ал көршісі оның мағынасын ашады. Осылайша шеңбердегі барлық оқушылар айтқанша жалғасады.
Дұшпан күлдіріп айтады, - деген мақалдың мағынасын қалай түсінесіңдер?
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз ойларын ортаға салады. |
Оқушылар назары сабаққа аударылады. Жағымды ахуал қалыптастырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз ойларын ортаға салады. |
ҚБ
|
7-сынып «Қазақ тілі» оулығы Тірек сөздер |
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1-ТАПСЫРМА. Оқылым мәтінін оқып, бөлімдерге бөліп, әр бөлімге тақырып беріп, графикалық органайзер түрінде кестені толтыру.
Дескриптор: * Оқылым мәтінін оқиды; * бөлімдерге бөледі; * графикалық органайзер түрінде кестені толтырады. ҚБ «Әткеншек» әдісі бойынша топтар өз жұмыстарын келесі топтарға береді, өз кезегінде топтар бір-бірін дескрипторлар негізінде бағалайды. Мұғалім жұмыс барысына, оқушылар жауабына, бағалауына кері байланыс береді.
3-тапсырма. Өлең мәтініндегі интонация, кідірістерді сақтап, мәнерлеп оқу. Өлеңге мақал-мәтелмен ат қою. 4-тапсырма. Мақал-мәтелді қатыстырып, шетелдік досыңа туған жеріңді таныстыратын хат жазу. Роль – оқушы Аудитория – шет елдегі дос Форма – хат Тақырып – «Туған жер»
«Автор орындығында» топтағы үздік жұмыстар оқылады. ҚБ. Екі жұлдыз, бір тілек |
Оқылым мәтінін оқиды; бөлімдерге бөледі; графикалық органайзер түрінде кестені толтырады. «Әткеншек» әдісі бойынша топтар өз жұмыстарын келесі топтарға береді, өз кезегінде топтар бір-бірін дескрипторлар негізінде бағалайды. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Өлең мәтініндегі интонация, кідірістерді сақтап, мәнерлеп оқиды; Өлеңге мақал-мәтелмен ат қояды; Мақал-мәтелді қатыстырып, шетелдік досқа хат жазады. «Автор орындығында» топтағы үздік жұмыстар оқылады. |
ҚБ
ҚБ
|
(Бауыржан Момышұлы «Ұш қан ұя») (Тұманбай Молдағалиев) |
|||||||||||
|
Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: 5-тапсырма. |
Рефлексия Сен бүгінгі сабақта не істей алдың? Саған не қиын болды? Сенің қандай сұрағың бар? |
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















