|
Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық |
Мектеп: «Заңғар» жббм |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:11.11 |
Мұғалімнің аты-жөні: Атабекова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Сүйіспеншілік –тіршіліктің негізгі тірегі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Мәтіндердің стильдік ерекшеліктерін ажырату, фразеологизмдердің мағынасын ашу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Көпшілігі: идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, фразеологизмдердің ерекшелігін түсініп, қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, фразеологизмдердің көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады. Жағымды ахуал қалыптастыру. Салем достым! (амандасады)
-Сен қалайсың? (иықтарынан
қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды) ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. «Браундық қозғалыс» әдісі . Броундық қозғалыс, браундық қозғалыс — сұйық не газ ішіндегі ұсақ бөлшектердің қоршаған орта молекулаларының соққысы әсерінен болатын бей-берекет қозғалысы. Мұны 1827 жылы ағылшын ғалымы Р. Броун (Браун) зерттеген. Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек. Сүйіспеншілік деген сөзді қалай түсінеміз? Дескриптор: -3-4 ақпарат жинайды; -Белгілегенген уақытты пайдаланады; - Нақты ақпарат табады. (Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау). |
Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
ҚБ Жасыл-өте жақсы Сары-орташа; Қызыл-төмен. |
7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мәтіндерді оқыңыз. Екі мәтіндісалыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын, стилін табыңыз. 1-мәтін.
2-мәтін СІЗ немесе СЕН «Үлкенге - құрмет, кішіге - ізет» көрсетіп тұратын халықпыз ғой қашанда. Бұл халық даналығын менің ата-анам бала тәрбиесінде берік ұстанады десем артық айтпаған болар едім. Олай дейтінім, ата-анам бізге өзімізден жасы үлкен кісілермен, мейлі сен оларды таны-таныма, тіпті туыс-туғаның болса да ешқашан «СЕН» деп емес, «СІЗ» деп сөйлесуді үйретті. Ағайын-туыс, жақын-жуық, көрші-көлемнің атын атағанның өзінде «апа, аға, тәте, көке, ағай, апай» деген сөздерді тіркестіріп атауды үйретті. Әрине, бұл әрбір отбасында берілетін тәрбие шығар. Бірақ, айтқым келгені, біз (біздің отбасының балалары) ата-анамыздың өзімен «Сіз» деп сөйлесеміз. Соны байқаған кейбір достарым, таныстарым «Сен неге өз ата-анаңа «сіз» деп айтасың. «Сіз» деп тек бөтен адамдарға айтылуы керек. Ал әке-шеше деген ең жақын адамдарың емес пе?» деп сұрап, қарсы пікір білдіріп жатады. Мен болсам оларға «Сіз» деген сөйлесудің сыпайы түрі және өзіңнен жасы үлкен адамдардың бәріне қаратып айтылатын сөз деп жауап беремін. Көбісі менің жауабымды теріске шығарып, бастарын шайқайды. Меніңше, «сіз» деп сөйлесу адамға деген құрметіңді, сыйластығыңды, сыпайылығыңды білдіру емес пе?!
ҚБ
ӘТН. 2-тапсырма. Фразеологизмдерді білдіретін мағынасына сай сәйкестендіріңдер. Оларды қатыстырып 4 сөйлем құраңдар.
Дескриптор:
ҚБ Бекіту. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі Сүйіспеншілікті қарапайым сөзбен айтып жеткізе алу мүмкін емес. Оны ...........................білдіре аласың. Себебі ол .........................бір бөлшегі. Ол адамдар арасындағы .................. ұялатады. |
Оқушылар берілген мәтінмен танысады, мәтін бойынша тапсырма түрлерін орындайды. Екі мәтіндісалыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын, стилін табыңыз. • мәтіндерді салыстырады; • ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады; • идеясы мен стилін анықтайды; • тілдік құралдарды ажыратады. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық тапсырма орындайды. «Аяқталмаған сөйлем» әдісімен сабақты қорытындылайды. |
ҚБ Жасыл-өте жақсы Сары-орташа; Қызыл-төмен. ҚБ Жасыл-өте жақсы Сары-орташа; Қызыл-төмен. ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» |
7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут Үй тапсырмасы: |
5-тапсырма |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сүйіспеншілік -тіршіліктің негізгі тірегі қысқа мерзімді жоспар
Сүйіспеншілік -тіршіліктің негізгі тірегі қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық |
Мектеп: «Заңғар» жббм |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:11.11 |
Мұғалімнің аты-жөні: Атабекова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Сүйіспеншілік –тіршіліктің негізгі тірегі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Мәтіндердің стильдік ерекшеліктерін ажырату, фразеологизмдердің мағынасын ашу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Көпшілігі: идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, фразеологизмдердің ерекшелігін түсініп, қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, фразеологизмдердің көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады. Жағымды ахуал қалыптастыру. Салем достым! (амандасады)
-Сен қалайсың? (иықтарынан
қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды) ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. «Браундық қозғалыс» әдісі . Броундық қозғалыс, браундық қозғалыс — сұйық не газ ішіндегі ұсақ бөлшектердің қоршаған орта молекулаларының соққысы әсерінен болатын бей-берекет қозғалысы. Мұны 1827 жылы ағылшын ғалымы Р. Броун (Браун) зерттеген. Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек. Сүйіспеншілік деген сөзді қалай түсінеміз? Дескриптор: -3-4 ақпарат жинайды; -Белгілегенген уақытты пайдаланады; - Нақты ақпарат табады. (Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау). |
Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
ҚБ Жасыл-өте жақсы Сары-орташа; Қызыл-төмен. |
7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мәтіндерді оқыңыз. Екі мәтіндісалыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын, стилін табыңыз. 1-мәтін.
2-мәтін СІЗ немесе СЕН «Үлкенге - құрмет, кішіге - ізет» көрсетіп тұратын халықпыз ғой қашанда. Бұл халық даналығын менің ата-анам бала тәрбиесінде берік ұстанады десем артық айтпаған болар едім. Олай дейтінім, ата-анам бізге өзімізден жасы үлкен кісілермен, мейлі сен оларды таны-таныма, тіпті туыс-туғаның болса да ешқашан «СЕН» деп емес, «СІЗ» деп сөйлесуді үйретті. Ағайын-туыс, жақын-жуық, көрші-көлемнің атын атағанның өзінде «апа, аға, тәте, көке, ағай, апай» деген сөздерді тіркестіріп атауды үйретті. Әрине, бұл әрбір отбасында берілетін тәрбие шығар. Бірақ, айтқым келгені, біз (біздің отбасының балалары) ата-анамыздың өзімен «Сіз» деп сөйлесеміз. Соны байқаған кейбір достарым, таныстарым «Сен неге өз ата-анаңа «сіз» деп айтасың. «Сіз» деп тек бөтен адамдарға айтылуы керек. Ал әке-шеше деген ең жақын адамдарың емес пе?» деп сұрап, қарсы пікір білдіріп жатады. Мен болсам оларға «Сіз» деген сөйлесудің сыпайы түрі және өзіңнен жасы үлкен адамдардың бәріне қаратып айтылатын сөз деп жауап беремін. Көбісі менің жауабымды теріске шығарып, бастарын шайқайды. Меніңше, «сіз» деп сөйлесу адамға деген құрметіңді, сыйластығыңды, сыпайылығыңды білдіру емес пе?!
ҚБ
ӘТН. 2-тапсырма. Фразеологизмдерді білдіретін мағынасына сай сәйкестендіріңдер. Оларды қатыстырып 4 сөйлем құраңдар.
Дескриптор:
ҚБ Бекіту. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі Сүйіспеншілікті қарапайым сөзбен айтып жеткізе алу мүмкін емес. Оны ...........................білдіре аласың. Себебі ол .........................бір бөлшегі. Ол адамдар арасындағы .................. ұялатады. |
Оқушылар берілген мәтінмен танысады, мәтін бойынша тапсырма түрлерін орындайды. Екі мәтіндісалыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын, стилін табыңыз. • мәтіндерді салыстырады; • ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады; • идеясы мен стилін анықтайды; • тілдік құралдарды ажыратады. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық тапсырма орындайды. «Аяқталмаған сөйлем» әдісімен сабақты қорытындылайды. |
ҚБ Жасыл-өте жақсы Сары-орташа; Қызыл-төмен. ҚБ Жасыл-өте жақсы Сары-орташа; Қызыл-төмен. ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» |
7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут Үй тапсырмасы: |
5-тапсырма |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















