Оқушылармен
сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
"Жұлдызды
сәт"әдісі
Орындықтарымызға еркін отырып, көзімізді
жұмамыз, терең демалып, әуеннің ырғағына зейін қойып, менің
сөздеріме құлақ саламыз. Өздеріңізді жұлдызды аспанға қарап тұрмын
деп сезініңіздер және солай елестетіңіздер. Жымыңдаған
үлкенді-кішілі, жан-жақтарыңызда сан алуан жұлдыздар үздіксіз
жымыңдап тұрғанын көресіздер. Құдды бір ертегі әлемінде жүргендей
сезініңіздер. Ал сезінсек жәймендеп көзімізді ашып, сол
жұлдыздардың ішінен әрқайсысыларыңыз өз жұлдыздарыңызды тауып алып,
алдарыңызда тұрған үш түрлі стикерге суретін салыңыздар. Салып
болсақ тақтаның жоғарғы жағына жабыстырыңыздар. Сол арқылы үш топқа
бөлінеміз
1-топ
Қатты
2-топ
Сұйық
3-топ
Газ
"QUIZIZZ" әдісі.
Мұғалім 10 сұрақ дайындап
келеді.
Сұрақтар
-Дүниеде не бар болса ,,, сонын
барін не дейміз
Материя
заттар
Өрістер
дене
-Пішіні мен көлемін сақтау тән
қасиет
Сұйық
газ
Қатты
материя
-Бір заттың молекулаларының
арасындағы кеңістікке екінші заттың атомдары мен молекулаларының
өтуін не дейміз
Материя аморф
денелер
кристалдық
тор диффузия
-Молекулалары ретсіз орналасатын
денелер
Кристалл аморф
Диффузия материя
-Дененің бір өлшем бетке
перпендикуляр бағытта түсетін
күш
Күш
аудан
Қысым
жылдамдық
-Қысым қандай әріппен
белгіленеді
Р Ғ Е
М
-Қысымның өлшем
бірлігі
м/с
Ньютон
Джоуль
Паскаль
-Атомдар үздіксіз қозғалады,
пішіні мен көлемдері де әртүрлі болады деп пайымдаған
кім?
Гук
Ньютон
Паскаль Демокрит
-Қысым формуласын
тап
p=F/S V=S/t
F=kx F=mg
Тұрақты көлемі мен нақты пішіні
болмайды
АМОРФ
ДЕНЕЛЕР СҰйЫҚ
ГАЗ
ҚАТТЫ
ДЕНЕЛЕР
Оқулықтагы 4.2
есептерді үш топтан бір-бір оқушы шығып
шығарады
1-топ Бізді қоршап тұрған ауа барлық
денеге 100кПа қысым түсіретін болса ,
өлшемдері 60*80м болатын үстел бетіне қандай күш
түсірер еді?
2-топ Мұнай толтырылған 4м тереңдікте, ауданы
30 м2 шүмекті қысымы
қандай??
3-топ Цилиндр ыдысқа сынап, су
және бензин құйылған Сұйықтардың көлемдері
бірдей. Сұйық деңгейлерінің биіктігі 15см
болсасұйықтардың түбіне
түсіретін
жалпы қысымы
қандай?
Үш топқа
фотосуреттер беріледі,сол арқылы оқушылар
сөйлейді
мына суреттермен
тақырыпты ашу.
Осы сурет арқылы нені түсінуге
болады?
«Еркін талқылау»
әдісі
Адамның тісі неге
үшкір?
- Салынып жатқан
үйдің табанына кең бетон плиталар салатын себебі
не?
-Шеберлер киім
тіккенде неге оймақ киеді?
- Неліктен аңшы
шаңғысы спортшылардың шаңғысына қарағанда жалпақ
жасалады
- Неліктен велосипед
дөңгелегінің камерасы тесілгенде ондағы қысым
кемиді?
-Н/м2 қандай
мағынаны білдіреді?
-Адамдарға неге
судың бетіне тез көтерілуге
болмайды?
«Жетістік
саты» стратегия бойынша рефлексияны
жүргізу.
МЕН ОСЫ САБАҚТА ҚАЙ
ДЕҢГЕЙДЕ БОЛДЫМ?
Дескрипторларға
сүйене отырып оқушылар өз білімдерін жұптасып бағалау критерий
арқылы бағалау
$ 24 оқу. Есептер құрастырып
келу
|