Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңы
|
Білім беру ұйымының атауы |
Саттар Естемесов атындағы орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Физика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
7.3А Қысым |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Мусабекова Д.М |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
27.01.22 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.3.1.4 – газ қысымын молекулалық құрылым негізінде түсіндіру; 7.3.1.5 – сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын шығару және оны есептер шығаруда қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңының ұғымдарының теориялық негізгі мағынасын біледі7 Көптеген оқушылар істей алады: сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын есептер шығаруда қолдана алады Кейбір оқушылар істей алады: сұйықтардағы гидростатикалық қысымның қалай таралатынын біліп өмірмен байланыстыра алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Сабақтың басы
Психологиялық ахуал тудыру
3 минут
Өткен білімді еске түсіру
10 минут
Жаңа білім
10 минут
Оқулықпен жұмыс
10 минут
Галерея әдісі
5 минут
Бекіту
5 минут
Кері байланыс Сабақтың соңы.
2 минут
Бағалау
Үй тапсырмасы |
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
"Жұлдызды сәт"әдісі Орындықтарымызға еркін отырып, көзімізді жұмамыз, терең демалып, әуеннің ырғағына зейін қойып, менің сөздеріме құлақ саламыз. Өздеріңізді жұлдызды аспанға қарап тұрмын деп сезініңіздер және солай елестетіңіздер. Жымыңдаған үлкенді-кішілі, жан-жақтарыңызда сан алуан жұлдыздар үздіксіз жымыңдап тұрғанын көресіздер. Құдды бір ертегі әлемінде жүргендей сезініңіздер. Ал сезінсек жәймендеп көзімізді ашып, сол жұлдыздардың ішінен әрқайсысыларыңыз өз жұлдыздарыңызды тауып алып, алдарыңызда тұрған үш түрлі стикерге суретін салыңыздар. Салып болсақ тақтаның жоғарғы жағына жабыстырыңыздар. Сол арқылы үш топқа бөлінеміз 1-топ Қатты 2-топ Сұйық 3-топ Газ
"QUIZIZZ" әдісі. Мұғалім 10 сұрақ дайындап келеді. Сұрақтар -Дүниеде не бар болса ,,, сонын барін не дейміз Материя заттар Өрістер дене -Пішіні мен көлемін сақтау тән қасиет Сұйық газ Қатты материя -Бір заттың молекулаларының арасындағы кеңістікке екінші заттың атомдары мен молекулаларының өтуін не дейміз Материя аморф денелер кристалдық тор диффузия -Молекулалары ретсіз орналасатын денелер Кристалл аморф Диффузия материя -Дененің бір өлшем бетке перпендикуляр бағытта түсетін күш Күш аудан Қысым жылдамдық -Қысым қандай әріппен белгіленеді Р Ғ Е М -Қысымның өлшем бірлігі м/с Ньютон Джоуль Паскаль -Атомдар үздіксіз қозғалады, пішіні мен көлемдері де әртүрлі болады деп пайымдаған кім? Гук Ньютон Паскаль Демокрит -Қысым формуласын тап p=F/S V=S/t F=kx F=mg Тұрақты көлемі мен нақты пішіні болмайды АМОРФ ДЕНЕЛЕР СҰйЫҚ ГАЗ ҚАТТЫ ДЕНЕЛЕР
Оқулықтагы 4.2 есептерді үш топтан бір-бір оқушы шығып шығарады 1-топ Бізді қоршап тұрған ауа барлық денеге 100кПа қысым түсіретін болса , өлшемдері 60*80м болатын үстел бетіне қандай күш түсірер еді? 2-топ Мұнай толтырылған 4м тереңдікте, ауданы 30 м2 шүмекті қысымы қандай?? 3-топ Цилиндр ыдысқа сынап, су және бензин құйылған Сұйықтардың көлемдері бірдей. Сұйық деңгейлерінің биіктігі 15см болсасұйықтардың түбіне түсіретін жалпы қысымы қандай?
Үш топқа фотосуреттер беріледі,сол арқылы оқушылар сөйлейді
мына суреттермен тақырыпты ашу. Осы сурет арқылы нені түсінуге болады? «Еркін талқылау» әдісі Адамның тісі неге үшкір? - Салынып жатқан үйдің табанына кең бетон плиталар салатын себебі не? -Шеберлер киім тіккенде неге оймақ киеді? - Неліктен аңшы шаңғысы спортшылардың шаңғысына қарағанда жалпақ жасалады - Неліктен велосипед дөңгелегінің камерасы тесілгенде ондағы қысым кемиді? -Н/м2 қандай мағынаны білдіреді? -Адамдарға неге судың бетіне тез көтерілуге болмайды? «Жетістік саты» стратегия бойынша рефлексияны жүргізу. МЕН ОСЫ САБАҚТА ҚАЙ ДЕҢГЕЙДЕ БОЛДЫМ?
Дескрипторларға сүйене отырып оқушылар өз білімдерін жұптасып бағалау критерий арқылы бағалау $ 24 оқу. Есептер құрастырып келу |
Оқушылар пікір сабаққа белсенді түрде ат салысады, өзгелердің пікірін құрметтейді.
Әр оқушы өзінің қиялында ғы жұлдыз дың суретін салады Үш топқа бөлінеді
Оқушылар бұл әдісте оқулықтан ізденіп, сұрақтардың жауабын тауып орындай ды. Әр сұраққа бір баллдан. Осы қабаттарда орналасқан физикалық шамалар арқылы гидростатикалық қысымның формуласын математикалық түрлендіру арқылы шығарады Оқушылар жеке жұмыс жасап алған теориялық білімдерін практикада есеп шығаруда қолданады
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Мусабекова Дина МаратовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңыМатериал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар істей алады: Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңының ұғымдарының теориялық негізгі мағынасын біледі7
Көптеген оқушылар істей алады: сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын есептер шығаруда қолдана алады
Кейбір оқушылар істей алады: сұйықтардағы гидростатикалық қысымның қалай таралатынын біліп өмірмен байланыстыра алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді жоспар Сабақтың тақырыбы: Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















