Сабақтың басы
7
минут
|
Сәлемдесу
Оқушыларды түгелдеу.
«Біртұтас тәрбие
бағдарламасындағы құндылықтарды процесіне ұйымдастыру кезеңінен
бастап,сабақтың әрбір кезеңінде
жүргіземін»
«Бірлік және ынтымақ
,Еңбекқорлық »
құндылығы
«Сейкестендіру тапсырмасын
орындайды»
https://wordwall.net/resource/52025962

|
Оқушылар сәлемдеседі .
Атмосфералық ахуал
арқылы көңіл күйде жаңа тақырыпты ашып , үй тапсырмасына берілген
тапсырманы орындайды .
|
Өзін-өзі бағалау
Дескриптор:
Қатты денелердегі қысымның формуласы мен ережесін
біледі
2 балл
|
Презентация
Жұмыс парағы
Көрнекіліктер
|
Сабақтың ортасы
30
минут
|
Жаңа сабақ

Шарттар:
1. Газ молекулаларының
қозғалысы мен соқтығысуынан қысымның қалай пайда болатынын
зерттеу.
2. Газдың температурасы мен көлемі өзгергенде қысымның
қалай өзгеретінін зерттеу.
3. Газ молекулаларының орташа жылдамдығы мен соқтығысу
санының қысымға әсерін талқылау.
Қорытынды сұрақтар:
1. Газдың қысымын молекулалар деңгейінде түсіндіре отырып,
қысымның температураға, көлемге және молекулалардың қозғалысына
қалай байланысты екенін
түсіндіріңіз.
2. Газдың қысымы қандай жағдайда ең жоғары болады? Бұл
кезде молекулалардың қозғалысы мен соқтығысуы қандай
болады?
3. Егер газдың молекулалары бір-біріне жақын орналасса
(яғни, көлем кішірейсе), қысым қалай өзгереді? Бұл жағдайды өмірден
мысалмен түсіндіріңіз.
Эксперименттің
тапсырма
«Паскаль шары»

Қажетті құралдар: Паскаль шары,Су
,Пакет,шприц
Қорытынды сұйық пен ауа
қысым:_________________________________________
Жаттығу 4.2
-
Судың , керосиннің,
сынаптың 0,6 мерт тереңдіктегі қысымын
табыңыз.
-
Теңіздің 10 900 м
болатын ең терең жеріндегі су қысымын есептеңдер.Теңіз суының
тығыздығы 1030 кг /м 3
-
Адам суда 9 м тереңдікке
дейін сүңги алады.Осы тереңдікте адамға әрекет ететін су қысымын
есептеңдер. Теңіз суының тығыздығы 1030 кг /м
3
-
10 балдық дауыл желінің
тосқауылға түсіретін қысымы 1100 Па .ауданы 24 м
2 үй қабырғасына желдің түсіретін қысымы
қандай?
|
Оқушылар тапсырманы топтасы .жұппен және жеке
орындайды.
Өзара пікір алмасып ,бір- біріне тапсырма орындауда
көмектеседі.
|
Дескриптор:
Сұйықтар мен газдардағы қысым,
Паскаль заңын біледі;
Газ қысымын молекулалық құрылым негізінде түсіндіре
алады;
Жаңа сабақтың теориясын
меңгереді;
Жұппен бірге жұмыс жасайды;
З балл
Дескриптор:
Есептің шартын түзе алады;
ХБЖ ға келтіре алады;
Негізгі
формуланы түрлендіріп ,белгісіз шаманы таба
алад;
З балл
|
Жұмыс парағы
Тапсырмалар
|
Сабақтың соңы
8 минут
Рефексия
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
«Аквариум» әдісі. Сұрақты
тап!


|
Оқушылар сабақты қорытындылау тапсырмасын орындап ,бүгінгі
сабақтан алған білімдерін бекітеді.
|
Дескриптор:
Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңына берілген тест
сұрақтарына дұрыс жауап бере алады;
2 балл
|
Жұмыс парағы
Тапсырмалар
|
Рефексия
«Аквариум » әдісі
бойынша

Өзін -өзі бағалау
«Барометр» әдісі
бойынша
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу .Жаттығу есептерін
аяқтау
|
Сабаққа кері байланыс
қалдырады.
Өзін өзі бағалау парағында бағалап сабақтың соңында
хабарлайды.
|
Өзін-өзі бағалау
парағы

|
Кері байланыс
стиккерлері
Бағалау парағы
|