Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / SUMMATIVE CONTROL WORK FOR THE 4th TERM grade 4
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Specification of Summative Assessment for term
4
1.AimoftheSummativeAssessmentforterm
Summative
assessment is
aimed to
assess learners’
success
in terms of
the
learning
objectives achievement and
reveal
their
level of
knowledge
and
skills acquired
during the
term.
Summative
assessment checks
the achievement of
learning
objectives for
the term
planned
in
the Subject
Programme.
The
Subject Programme
for «The
English
language»
for
1-4
grades
of
primary
education
on the
updated content.
3.ReviewoftheSummativeAssessmentforterm
43.1Duration- 40
minutes.
Speaking task is
conducted
separately.
Totalmarks–18
3.2.Thestructureofthesummativeassessment
Different
types of
tasks are
used in
the
summative assessment for term.
This sample
of summative
assessment consists of
4 tasks. Gap
filling
tasks require learners to
put words/ phrases
in the
sentences.
Multiple
choice
tasks
ask learners to
choose one
correct
option
out of several
suggested. Open-ended
tasks
require
learners to
describe
pictures
and say
their own ideas, answer
questions in sentences
Learning objective
Listening
4.1.6.1 Understand some specific information and detail of short supported talk on an increasing range of general and some curricular topic
Reading
4.3.2.1 Read and understand with some support short simple fiction and non-fiction texts
Writing
4.4.8.1 To include appropriate use of full stops and question marks, at sentence level with some accuracy when writing independently
Speaking
4.2.1.1 Make basic statements which provide information on an increasing range of general and some curricular topics
Assessment criteria
Task
Descriptor
Mark
A
learner
Learners listen to the dialogue twice, identify the detail and fill in the gap with the correct word.
1
1.
True
1
2.
False
1
3.
True
1
4.
False
5.
True
1
Learners read the text and complete the task. There are 8 sentences. Learners should choose only 5
sentences, which are related to the text. 3 sentences are extra.
2
Sixth
1
Cold
1
10
Earth
1
Beautiful
rings
1
53
(official) moons
1
Learners make up 4 sentences describing the picture.
3
Names appliance
1
Describes appliances
1
Make up sentences correctly
1
Use topic vocabulary
1
Learners tell about diff 700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз