Қысқамерзімді жоспар
№8-сабақ.
|
Бөлім: |
12-бөлімАбайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.3.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жаза алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. Тақтада берілген сурет бойынша өз ой-тұжырымдарымен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздік жұмысы Мұғалім қосымша ақпарат береді, сөздік жұмысына көмектеседі. |
Айтылым Қурай-репейник, лопух Шуда-верблюжья шерсть Иіру-прясть Көңілсіз-грустный Көрсетілген-указанная |
|
Сөздіктер |
|||
|
|
№5-тапсырма Жеке жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Оқылым Айтылым Абайдың «Күз» өлеңінің орысша аудармасын қазақ тіліндегі нұсқасымен сәйкестендіреді. Салыстырып, түсіндіреді. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Қажетті сөзді қойып жазады. -«Бағдаршам» тәсілі арқылы кері байланыс. |
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
|||
|
|
Тапсырма. Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Оқушыларды ұйымшылдыққа, өз ойын анық, дәлелді түрде жеткізе білуге, басқа оқушылардың пікірін мұқият тыңдай білуге, тыныштық сақтауға баулиды. 8- тапсырма Жеке жұмыс 6- тапсырма Жұптық жұмыс Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар беріп, түсінбеген тұстарына түзету жұмыстарын жүргізеді. 7- тапсырма Жеке жұмыс 9- тапсырма Жеке жұмыс Тапсырма Ойтаразы |
Айтылым. 1-топ: «Оймоншақ» . «Жыл мезгілдерінің жаманы жоқ» (У природы нет плохой погоды) .Әр жыл мезгілінің өзіне тән артықшылығы мен қызығын айтып ,мәтін құрайды. Постер қорғайды. 2-топ: «Домино» тәсілі арқылы тақырыпқа қатысты берілген сөйлемдердегі сөздердің орнын дұрыс қойып шығады. Мысалы: Аспан суық қаптайыды түсі бұлт сұр (сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан) 3- топ: «Шындық па, жалған ба» тәсілі арқылы мәліметтердің дұрыс, бұрыстығын тексереді. Жазылым Жаз бен қыстың халық өміріне, тұрмысына әсерін сипаттап, ерекшеліктері мен ортақ белгілерін анықтап, «Венн диаграммасын» толтырады. Өз пікірлерін дәлеледейді. Тыңдалым Айтылым Абайдың «Күз» өлеңінің әнін тыңдап, ой бөліседі. Парталас досымен «Жуан,жіңішке сұрақтар» тәсілін пайдаланып сұхбат құрады. Жазылым Өлең жолдарын қазақ тіліндегі сөздердің орын тәртібіне сай орналастырады. Өлеңнің құрылысы қалай өзгергенін түсіндіреді. Жазылым Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып, өлең жолдарын жазады. Айтылым «6 Неліктен?» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап береді. Қорытындылайды. |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл. -Мәтін құрайды -Сөздерді ретімен орналастырады -Есімдіктерді қолданады -Сөйлем құрайды -Тексереді «Бес саусақ» тәсілі арқылы топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. Дескриптор 3 балл -Салыстырады -Дәлелдейді
Дескриптор 4 балл -Сұхбаттасады -Сұрақтарға жауап береді.
|
Интербелсенді тақта Кестелер Әдістер жинағы Слайдтар Бейнебаян |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Үйге тапсырма |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. Жазылым 11-тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан
Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан
Қысқамерзімді жоспар
№8-сабақ.
|
Бөлім: |
12-бөлімАбайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.3.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жаза алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. Тақтада берілген сурет бойынша өз ой-тұжырымдарымен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздік жұмысы Мұғалім қосымша ақпарат береді, сөздік жұмысына көмектеседі. |
Айтылым Қурай-репейник, лопух Шуда-верблюжья шерсть Иіру-прясть Көңілсіз-грустный Көрсетілген-указанная |
|
Сөздіктер |
|||
|
|
№5-тапсырма Жеке жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Оқылым Айтылым Абайдың «Күз» өлеңінің орысша аудармасын қазақ тіліндегі нұсқасымен сәйкестендіреді. Салыстырып, түсіндіреді. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Қажетті сөзді қойып жазады. -«Бағдаршам» тәсілі арқылы кері байланыс. |
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
|||
|
|
Тапсырма. Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Оқушыларды ұйымшылдыққа, өз ойын анық, дәлелді түрде жеткізе білуге, басқа оқушылардың пікірін мұқият тыңдай білуге, тыныштық сақтауға баулиды. 8- тапсырма Жеке жұмыс 6- тапсырма Жұптық жұмыс Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар беріп, түсінбеген тұстарына түзету жұмыстарын жүргізеді. 7- тапсырма Жеке жұмыс 9- тапсырма Жеке жұмыс Тапсырма Ойтаразы |
Айтылым. 1-топ: «Оймоншақ» . «Жыл мезгілдерінің жаманы жоқ» (У природы нет плохой погоды) .Әр жыл мезгілінің өзіне тән артықшылығы мен қызығын айтып ,мәтін құрайды. Постер қорғайды. 2-топ: «Домино» тәсілі арқылы тақырыпқа қатысты берілген сөйлемдердегі сөздердің орнын дұрыс қойып шығады. Мысалы: Аспан суық қаптайыды түсі бұлт сұр (сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан) 3- топ: «Шындық па, жалған ба» тәсілі арқылы мәліметтердің дұрыс, бұрыстығын тексереді. Жазылым Жаз бен қыстың халық өміріне, тұрмысына әсерін сипаттап, ерекшеліктері мен ортақ белгілерін анықтап, «Венн диаграммасын» толтырады. Өз пікірлерін дәлеледейді. Тыңдалым Айтылым Абайдың «Күз» өлеңінің әнін тыңдап, ой бөліседі. Парталас досымен «Жуан,жіңішке сұрақтар» тәсілін пайдаланып сұхбат құрады. Жазылым Өлең жолдарын қазақ тіліндегі сөздердің орын тәртібіне сай орналастырады. Өлеңнің құрылысы қалай өзгергенін түсіндіреді. Жазылым Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып, өлең жолдарын жазады. Айтылым «6 Неліктен?» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап береді. Қорытындылайды. |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл. -Мәтін құрайды -Сөздерді ретімен орналастырады -Есімдіктерді қолданады -Сөйлем құрайды -Тексереді «Бес саусақ» тәсілі арқылы топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. Дескриптор 3 балл -Салыстырады -Дәлелдейді
Дескриптор 4 балл -Сұхбаттасады -Сұрақтарға жауап береді.
|
Интербелсенді тақта Кестелер Әдістер жинағы Слайдтар Бейнебаян |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Үйге тапсырма |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. Жазылым 11-тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|||
шағым қалдыра аласыз



















