Материалдар / Сұраулы сөйлем
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сұраулы сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып қазақ тілі пәніне арналған сабақ жоспары.Жалпы мақсаттар :Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту, өз ойын еркін, жатық жеткізе білуге дағдыландыру, мәнерлеп оқуға баулу. Адамгершілікке, ана тілін қадір тұтуға, ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2018
382
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы

Сұраулы сөйлем

Жалпы мақсаттар

Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Түйінді идеялар

Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту, өз ойын еркін, жатық жеткізе білуге дағдыландыру, мәнерлеп оқуға баулу.


Оқыту нәтижелері

Адамгершілікке, ана тілін қадір тұтуға, ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.


Көрнекіліктер

Плакат

Дереккөздер

Бағдарлама,оқулық, әдістемелік құрал

Сілтеме

Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық

Сабақ барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау(формативті, суммативті)

1-кезең: Қызығушылықты ояту

1.Сергіту сәті 2.Оқушыларды топқа бөлу .

3. тақырыпты ашу.(слайд көрсету)

4.Сынып оқушыларымен

бірігіп мақсатты айқындау

1.үй тапсырмасын оқиды

2.4 топтан 1 оқушы оқиды, қалған оқушылар бір-бірін бағалайды,

4.Оқушылар мұғаліммен бірге отырып, мақсатты айқындайды.

Сынып оқушыларымен бірлесіп жасаған критерийлер арқылы жиынтық баға шығару.

2-кезең: Мағынаны ажырату

1.Ресурстар тарату

2.Жаңа тақырып бойынша әр топқа жеке тапсырмалар береді.

3. «Кіріспе сұрақтар» қояды

4.Мәтіннің бөлімдері бойынша талдатады.

5. «Аялдама»

1.Оқушылар жеке, топта жұмыс жасайды, талқылайды.

Негізгі кезең: «Аялдама» әдісі бойынша тақырыпты талдайды,қорғайды

2.Жаттығу жұмысын орындайды. 19-жаттығу. Мәтінді оқып, тақырыбын өздерің қойыңдар.

2. Мәтіненнен сұраулы сөйлемдерді тауып, қандай сұрақ екеннін анықтаңдар.


20-жаттығу. Хабарлы сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдыру.

21 жаттығу Топ-топқа бөлініп,сұрақ дайындаңдар.


3-кезең: Ой- толғаныс


Оқушыларға мәтін мазмұны бойынша қорытынды ойларын жазғызады.



1.Бір-біріне сұрақ қояды.

2.Ой-толғау жазады.

4.Әр топ жұмысынан соң «Екі жұлдыз, бір тілек» айтылады



Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй апсырмасы)

мәтін бойынша тапсырма береді.

Күнделікке үй тапсырмасын жазады. 22 –жаттығу,30-32 бет


Рефлексия

Оқушыларға сабақтың қаншалықты ұнағанын, несі мен ұнағанын анықтайды.

«Басбармақ» әдісі арқылы өз әсерлерін білдіреді.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!