Материалдар / Сұраулы сөйлем. Сабақ жоспары

Сұраулы сөйлем. Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2021
665
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

46 - сабақ

Мұғалімнің аты-жөні:

Копжасарова Дариха Шаншаровна

Пән/Сынып:

қазақ тілі 2 сынып

Оқулық

1 бөлім. Ә.Е. Жұмабаева, Г.И. Уайсова, Г.Т. Сәдуақас

Қай аптаның нешінші сабағы

3-апта, 10-сабақ

Тарау немесе бөлім атауы:

Мектептегі тәртіп ережелерін құрастырамын.


Сабақтың тақырыбы:

Сұраулы сөйлем.

Оқу мақсаты:

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу 2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

Бағалау критерийі:

Жеке тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

Тапсырманың мақсаты

Бағалау

Ресурстар

3 минут

Ұйымдастыру

Рефлексия «Гүл шоғы»

  • Оқушылардың эмоциалық көніл күйін анықтау

Слайд 1

5 минут













20 минут


Қайталау













Жаңа сабақ

 Қане, балалар, біз сендермен өткен сабақта қандай тақырыптармен танысып едік?
- Ия, Сөйлем және олардың түрлерімен.
- Сөйлем дегеніміз не?
- Сөйлем дегеніміз адамның аяқталған ойы.
- Сөйлемнің неше түрі бар?
- Сөйлемнің үш түрі бар.

-Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
- Хабарлы сөйлем дегеніміз бірдеңенің жайын хабарлап тұрады. Хабарлы сөйлемнен кейін (.) қойылады.
- Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
- Сұраулы сөйлем дегеніміз жауап алу мақсатымен айтылған сөйлем. Сұраулы сөйлемнен кейін (?) белгісі қойылады.
Мысалы: Сен қай сыныпта оқисың?


Білім ленд https://imektep.kz/kz/soylem-musheleri


Оқылым

38 – жаттығу

Аян сабақта отырып, қайта – қайта терезеге қарай берді...

Сабақ аяқталды. Аян далаға жүгіріп шығып, бар дауысымен: « Мені шақырған кім?» деп айқайлады. Оған күн күлімдеді, оған кішкене құс әндетіп сайрады, оған қызыл шие сабағын иіп, жемісін ұсынды.


Есте сақта!

Жауап алу мақсатымен айтылған сөйлемді сұраулы сөйлем дейді. Сұраулы сөйлемнің соңына сұрау белгі сі ( ?) қойылады: Сенің досың кім?


Жазылым.


39 – жаттығу . Мәтіндегі сұраулы сөйлемдерді теріп жаз.


Дескриптор:

1. Мəтінде не туралы айтылғанын анықтайды;

2. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

3 . Сөйлемді тиісті дауыс ырғағымен оқиды;

4. Сөйлемнің тыныс белгісіне қарап, қандай сөйлем екеннін анықтайды;
















Дескриптор:

1.Мәтінді дауыстап оқиды;

2.Сөйлем соңындағы тыныс белгілері туралы айтады;

3.Сұраулы сөйлемнің ережесін жатқа оқиды;

4.Хабарлы және сұраулы сөйлемнің оқылуын салыстырады;

5.Мәтіндегі сұраулы сөйлемдерді теріп жазады;








СМАЙЛИК






















ТShape1 ҮРЛІ ТҮСТІ ҚАРАНДАШ

Shape3 Shape2




Слайд 2















Слайд 3




бейнеролик



Слайд 4
















Слайд 5


5 минут



Тәжірибе

42 -жаттығу.

Толқын кітапханадан кітап алды. Ол көп оқиды. Әжесіне ертегі оқып берді.

Дескриптор:

1.Хабарлы сөйлемнің ережесін еске түсіреді.

2.Хабарлы сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдырып жазады.


Слайд6


5 минут



Бекіту

41-жаттығу. Суреттер бойынша сұрақ құрастыру

- Айдын, сен не істеп отырсың?

- Мен сабақ оқып отырмын.

- Сендердің оқулықтарың қайда?

- Оқулығым сөмкемде, енді аламын.

- Асқар, сен қайда бара жатырсың?

Дескриптор:

1. Сурет бойынша бір-біріне сұрақтар қояды;

2. Бір-бірінің жауаптарын толықтырады;

3. Сурет бойынша әңгіме құрайды;



СМАЙЛИК


Слайд7


2мин

Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы: 93-бет 40-жаттығу, ереже жаттау


Кері байланыс: «Білім ағашы


Білім ағашы парақ

шасы стикер

Слайд8











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ