Оқу
мақсаты:
|
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға
байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.4.1 -
мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды
анықтау 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін
сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза
жазу 2.4.2.6 - сөйлемдегі
бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді
табу
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс (1,2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну
және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну,
оқушылар өз бетімен орындауы
|
5
минут
20
минут
|
Қайталау
Жаңа
сабақ
|
Қане, балалар, біз сендермен
өткен сабақта қандай тақырыптармен танысып
едік? - Ия, Сөйлем және олардың
түрлерімен. - Сөйлем дегеніміз
не? - Сөйлем дегеніміз адамның аяқталған
ойы. - Сөйлемнің неше түрі
бар? - Сөйлемнің үш түрі
бар.
-Хабарлы сөйлем дегеніміз
не? - Хабарлы сөйлем дегеніміз бірдеңенің жайын
хабарлап тұрады. Хабарлы сөйлемнен кейін (.)
қойылады. - Сұраулы сөйлем дегеніміз
не? - Сұраулы сөйлем дегеніміз жауап алу
мақсатымен айтылған сөйлем. Сұраулы сөйлемнен кейін (?) белгісі
қойылады. Мысалы: Сен қай сыныпта
оқисың?
Білім
ленд https://imektep.kz/kz/soylem-musheleri
Оқылым
38 –
жаттығу
Аян сабақта отырып, қайта –
қайта терезеге қарай берді...
Сабақ аяқталды. Аян далаға
жүгіріп шығып, бар дауысымен: « Мені шақырған
кім?» деп айқайлады. Оған күн
күлімдеді, оған кішкене құс әндетіп сайрады, оған қызыл шие сабағын
иіп, жемісін ұсынды.
Есте
сақта!
Жауап алу мақсатымен айтылған
сөйлемді сұраулы сөйлем дейді. Сұраулы сөйлемнің соңына сұрау белгі
сі ( ?) қойылады: Сенің досың
кім?
Жазылым.
39 – жаттығу . Мәтіндегі
сұраулы сөйлемдерді теріп жаз.
|
Дескриптор:
1.
Мəтінде не туралы айтылғанын
анықтайды;
2.
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды;
3 .
Сөйлемді тиісті дауыс
ырғағымен оқиды;
4. Сөйлемнің тыныс белгісіне
қарап, қандай сөйлем екеннін анықтайды;
Дескриптор:
1.Мәтінді дауыстап
оқиды;
2.Сөйлем соңындағы тыныс
белгілері туралы айтады;
3.Сұраулы сөйлемнің ережесін
жатқа оқиды;
4.Хабарлы және сұраулы
сөйлемнің оқылуын салыстырады;
5.Мәтіндегі сұраулы
сөйлемдерді теріп жазады;
|
СМАЙЛИК
Т ҮРЛІ ТҮСТІ
ҚАРАНДАШ
|
Слайд
2
Слайд
3
бейнеролик
Слайд
4
Слайд
5
|
5
минут
|
Бекіту
|
41-жаттығу. Суреттер бойынша сұрақ
құрастыру
- Айдын, сен не істеп
отырсың?
- Мен сабақ оқып
отырмын.
- Сендердің оқулықтарың
қайда?
- Оқулығым сөмкемде, енді
аламын.
- Асқар, сен қайда
бара жатырсың?
|
Дескриптор:
1. Сурет бойынша бір-біріне
сұрақтар қояды;
2. Бір-бірінің жауаптарын
толықтырады;
3. Сурет бойынша әңгіме
құрайды;
|
СМАЙЛИК
|
Слайд7
|