«Сүтқоректілер»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Сүтқоректілер»

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастауыш сынып яғни 4-сынып мұғалімдеріне арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ Дүниетану


Сабақ тақырыбы: Сүтқоректілер

Мектеп: №48 Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп

Күні: 21.04.2017 ж

Мұғалімнің есімі: Туребекова М.Ж.



Қатысқандар саны: 25

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Сүтқоректілердің маңызы туралы түсінік беру. Сүтқоректілердің бейімделу ортасы, көптүрлілігі жайлы мағлұмат беру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

 Оқушылардың білімін тереңдету, нығайту, қорытынды жасау.

Оқушылардың басым бөлігі:

әңгімелеу, сипаттау, бақылау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту; 

Кейбір оқушылар:

Салыстырады ,тізбектейді, дәлелдейді.жаңа мәліметтерге сүйене отырып өз көзқарасын жобалай алады

Талқылауға арналған тармақтар:

Топырақ түрлері

Алдыңғы оқу

Зейінді шоғырландыру

«Мен саған, сен маған » әдісі

Жоспарлан

ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басы

Басталуы

10 мин
















Ортасы негізгі бөлім

25 мин













І. Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

Көңіл - күй тудыру.
- Балалар, арамызда жақсы байланыс бар екенін көрсету үшін, байланыс орнатып алайық. Мен алдымен шапалақ соғам, қанша шапалақ соқсам сіздерде сонша шапалақ соғасыздар. Ендеше, тыңдап алайық. ( Шапалақ соғу)
- Арамызда жақсы байланыс бар екен.

ІІ. Топқа бөлу. Суреттердің көмегімен
ІІІ.Үй тапсырмасын тексеру

«Мен саған, сен маған » әдісі арқылы бекіту

Әр  түрлі балықтардың бірнеше  суретін тақтаға шығарып оқушылар  тыңдау арқылы артында  турған сұрақтарға  жауап беру.

  1.      Балықтар  қалай  тіршілік  етеді? (мұхит,теңіз,көл,өзен)

  2.      Балықтың  денесі  қандай? (ұзын, сүйір  сусымалы  қабыршақтан  тұрады.)

  3.      Балықтан  қандай  тағамдар  жысалады? (котлет,қарма, уылдырықтан  нан, қуырылған балық)

  4.      Жорғалаушыларға  нелер  жатады? (кесіртке,  жылан ,  тасбақа)

  5.      Жорғалаушылардың  екінші  атауы? (рептилия)

  6.      Омыртқасыз  жануарларды  ата? (өрмекші, ұлу,  жылан, т.б)

  7. ІҮ. Қызығушылықты ояту.

«Ойлан тап» Жұмбақ шешу. Жұмбақтың шешуін үш тілде айту.

Айбат берген жалым бар,

Қайрат берген тәнім бар.

Күркіреймін ақырсам,

Қайсы аңмын табыңдар.

/арыстан- лев-лайн/



  1. Үй ішін аралап,

Түнде көп жортады,

Қаптарды жарып.

Мысықтан қорқады.

/тышқан-мышка-маус/



  1. Қалың қорық нуға бітем,

Қоры үзілген қуға бітем.

/сиыр-корова-кау/

Жаңа сабақ: Қосымша дерек

Сүтқоректілер видио көрсету

Ой қозғау Топтық жұмыс

- Бауырымен жорғалайтын қандай жануарларды білесіңдер? Оларды атаңдар, немен қоректенеді? Неге бауырымен жорғалаушылар деп атайды?

- Сүтқоректілер жайлы не білесіңдер? Неге сүтқоректілер деп атайды?

« Ой шақыру» ойыны. Жұптық жұмыс

1 тапсырма суретке қарап мына жануарлар қандай топқа жататынын және ерекшелігін анықта.

2 тапсырма суретке қарап жануарлар тобына жіктеу

Оқулықпен жұмыс Топтық жұмыс

І топ: Сүтқоректілер мәтінді оқып, түсінік айту

ІІ топ: сүтқоректілердің суретін салу, талқылау

IІІ топ: Сурет бойынша әңгімелеу.

Дәптермен жұмыс. Суреттерге қарап, жануарлар тобын дәптеріңе жікте



Сергіту сәті













Оқулық











АКТ

























АКТ

Аяқталуы

10 мин

Қорытынды: .«Сұрақтар жаңбыры» айдары. Рөлдік ойын

Үйге тапсырма. тақырыпты оқып, баяндау, сұрақтар дайындау

Бағалау: Мұғалімнің бағалауы. «Күлегештермен бағалау»

Кері байланыс:



Оқулық


Рефлексия









Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?


Бүгін оқушылар не білді?


Сыныптағы ахуал қандай болды?


Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?


Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?


Мен өз жоспарыма қандай

түзетулер енгіздім ж/е неліктен?






Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2019
599
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі