САБАҚ Дүниетану
|
Сабақ тақырыбы: Сүтқоректілер |
Мектеп: №48 Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп |
|||||
|
Күні: 21.04.2017 ж |
Мұғалімнің есімі: Туребекова М.Ж. |
|||||
|
|
Қатысқандар саны: 25 |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Сүтқоректілердің маңызы туралы түсінік беру. Сүтқоректілердің бейімделу ортасы, көптүрлілігі жайлы мағлұмат беру |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
Оқушылардың білімін тереңдету, нығайту, қорытынды жасау. |
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
әңгімелеу, сипаттау, бақылау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту; |
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
Салыстырады ,тізбектейді, дәлелдейді.жаңа мәліметтерге сүйене отырып өз көзқарасын жобалай алады |
||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Топырақ түрлері |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Зейінді шоғырландыру «Мен саған, сен маған » әдісі |
|||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||
|
Басы Басталуы 10 мин Ортасы негізгі бөлім 25 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Көңіл - күй
тудыру. ІІ. Топқа
бөлу. Суреттердің
көмегімен «Мен саған, сен маған » әдісі арқылы бекіту Әр түрлі балықтардың бірнеше суретін тақтаға шығарып оқушылар тыңдау арқылы артында турған сұрақтарға жауап беру.
«Ойлан тап» Жұмбақ шешу. Жұмбақтың шешуін үш тілде айту. Айбат берген жалым бар, Қайрат берген тәнім бар. Күркіреймін ақырсам, Қайсы аңмын табыңдар. /арыстан- лев-лайн/
Түнде көп жортады, Қаптарды жарып. Мысықтан қорқады. /тышқан-мышка-маус/
Қоры үзілген қуға бітем. /сиыр-корова-кау/
Жаңа сабақ: Қосымша дерек
Сүтқоректілер видио көрсету Ой қозғау Топтық жұмыс - Бауырымен жорғалайтын қандай жануарларды білесіңдер? Оларды атаңдар, немен қоректенеді? Неге бауырымен жорғалаушылар деп атайды? - Сүтқоректілер жайлы не білесіңдер? Неге сүтқоректілер деп атайды?
« Ой шақыру» ойыны. Жұптық жұмыс 1 тапсырма суретке қарап мына жануарлар қандай топқа жататынын және ерекшелігін анықта. 2 тапсырма суретке қарап жануарлар тобына жіктеу Оқулықпен жұмыс Топтық жұмыс І топ: Сүтқоректілер мәтінді оқып, түсінік айту ІІ топ: сүтқоректілердің суретін салу, талқылау IІІ топ: Сурет бойынша әңгімелеу. Дәптермен жұмыс. Суреттерге қарап, жануарлар тобын дәптеріңе жікте
Сергіту сәті
|
Оқулық
АКТ
АКТ |
||||
|
Аяқталуы 10 мин |
Қорытынды:
.«Сұрақтар жаңбыры» айдары. Рөлдік
ойын Үйге тапсырма. тақырыпты оқып, баяндау, сұрақтар дайындау Бағалау: Мұғалімнің бағалауы. «Күлегештермен бағалау» Кері байланыс:
|
Оқулық |
||||
|
Рефлексия |
||||||
|
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім ж/е неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Сүтқоректілер»
«Сүтқоректілер»
САБАҚ Дүниетану
|
Сабақ тақырыбы: Сүтқоректілер |
Мектеп: №48 Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп |
|||||
|
Күні: 21.04.2017 ж |
Мұғалімнің есімі: Туребекова М.Ж. |
|||||
|
|
Қатысқандар саны: 25 |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Сүтқоректілердің маңызы туралы түсінік беру. Сүтқоректілердің бейімделу ортасы, көптүрлілігі жайлы мағлұмат беру |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
Оқушылардың білімін тереңдету, нығайту, қорытынды жасау. |
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
әңгімелеу, сипаттау, бақылау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту; |
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
Салыстырады ,тізбектейді, дәлелдейді.жаңа мәліметтерге сүйене отырып өз көзқарасын жобалай алады |
||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Топырақ түрлері |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Зейінді шоғырландыру «Мен саған, сен маған » әдісі |
|||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||
|
Басы Басталуы 10 мин Ортасы негізгі бөлім 25 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Көңіл - күй
тудыру. ІІ. Топқа
бөлу. Суреттердің
көмегімен «Мен саған, сен маған » әдісі арқылы бекіту Әр түрлі балықтардың бірнеше суретін тақтаға шығарып оқушылар тыңдау арқылы артында турған сұрақтарға жауап беру.
«Ойлан тап» Жұмбақ шешу. Жұмбақтың шешуін үш тілде айту. Айбат берген жалым бар, Қайрат берген тәнім бар. Күркіреймін ақырсам, Қайсы аңмын табыңдар. /арыстан- лев-лайн/
Түнде көп жортады, Қаптарды жарып. Мысықтан қорқады. /тышқан-мышка-маус/
Қоры үзілген қуға бітем. /сиыр-корова-кау/
Жаңа сабақ: Қосымша дерек
Сүтқоректілер видио көрсету Ой қозғау Топтық жұмыс - Бауырымен жорғалайтын қандай жануарларды білесіңдер? Оларды атаңдар, немен қоректенеді? Неге бауырымен жорғалаушылар деп атайды? - Сүтқоректілер жайлы не білесіңдер? Неге сүтқоректілер деп атайды?
« Ой шақыру» ойыны. Жұптық жұмыс 1 тапсырма суретке қарап мына жануарлар қандай топқа жататынын және ерекшелігін анықта. 2 тапсырма суретке қарап жануарлар тобына жіктеу Оқулықпен жұмыс Топтық жұмыс І топ: Сүтқоректілер мәтінді оқып, түсінік айту ІІ топ: сүтқоректілердің суретін салу, талқылау IІІ топ: Сурет бойынша әңгімелеу. Дәптермен жұмыс. Суреттерге қарап, жануарлар тобын дәптеріңе жікте
Сергіту сәті
|
Оқулық
АКТ
АКТ |
||||
|
Аяқталуы 10 мин |
Қорытынды:
.«Сұрақтар жаңбыры» айдары. Рөлдік
ойын Үйге тапсырма. тақырыпты оқып, баяндау, сұрақтар дайындау Бағалау: Мұғалімнің бағалауы. «Күлегештермен бағалау» Кері байланыс:
|
Оқулық |
||||
|
Рефлексия |
||||||
|
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім ж/е неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз






















