Күні:22.04.2017 | Мұғалімнің есімі: А.Д.Рахымжанова |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны-9 | Қатыспапағандар саны:0 |
Сабақ тақырыбы | §59.Сүтқоректілердің көбеюі мен дамуы.Ұрпақтарына қамқорлығы.Сүтқоректілердің экологиялық топтары |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Сүтқоректілердің ұрпақтарына қамқорлық жасауы және экологиялық топтары,олардың өкілдері және тіршілік ету ерекшеліктерімен танысады |
Табыс критерийлері | Барлық оқушылар:сүтқоректілер туралы жалпы ақпаратты біледі |
| Оқушылардың басым бөлігі:сүтқоректілердің ұрпақтарына қалай қамқорлық жасайтынын,тіршілік ету орталарын сипаттай алады |
| Кейбір оқушылар:сүтқоректілердің көбеюі,ұрпақтарына қамқорлық жасау,экологиялық топтары туралы сипаттама бере алуды түсініп,білімін жинақтай алады |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Сызбалармен жұмыс істей алады |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| Жатыр,ұрық жолдасы,буаздық,меланодон |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| Сүтқоректілер қалай көбейеді? |
| Сүтқоректілер ұрпағына қалай қамқорлық жасайды? Экологиялық топтарын атаңдар |
| Сіз неліктен ...екенін айта аласыз ба? |
| Неліктен сүтқоректілер мен жорғалаушылар бір-біріне ұқсас? |
| Неліктен сүтқоректілерді ұрықжолдастылар деп атайды? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Түйінді сөздерді жазу (анықтама) |
Алдыңғы оқу | §58.Сүтқоректілердің ішкі құрылыс ерекшеліктері |
Жоспар |
Сабақ кезеңдеріЖоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы | Психологиялық ахуал қалыптастыруШаттық шеңберге тұрып «Жүректен-жүрекке» әдісі бойынша тілек айту Оқушыларды топқа бөлуСүтқоректі жануарлардың суреттерінің қиындылары арқылы топқа бөліну
Үй тапсырмасын пысықтауЖекелеген тест1.Ауыз қуысы қандай мүшемен жалғасады?А)Ұлтабар Б)Жұтқыншақ В) Өңеш2.Күйіс қайыратын жануарА)Жылқы Б)Сиыр В)Қасқыр3.Өкпе көпіршіктерінің сыртын қандай тамыр торлайдыА.Қылтамыр Б.Салатамыр В.Көктамыр4.Сүтқоректілердің есту с.үйекшелері есту мүшесінің қай бөлімінде орналасқан?А.Ортаңғы құлақ Б.Сыртқы құлақ В.Ішкі құлақ5.Кеуде қуысы мен құрсақ қуысын бөліп тұратын бұлшықетА.Көкет Б.Кұрсақ бұлшықеті В.Қабырғааралық бұлшықет |
Жүректің моделі
Сурет қиындылары
Тест парақшасы |
Ортасы | Қызығушылығын ояту. АңызБір күні жылқы күнге келіп:-Мені одан да сұлу, аяқтарымды ұзын, әрі жүйрік етші, -дейді екен. Сонда жаратушы күн жер бетіне түйені түсіреді екен. Содан кейін жылқыға: -Сенің тілегіңді орындасам сен осындай боласын, - деп түйені жер бетіне түсіреді. Сонда жылқы түйені көріп қорыққаннан дір ете түседі екен. Сол күннен бастап жылқы түйені көрсе дірілдейді екен.
5.«Миға шабуыл»әдісі1.Сүтқоректілерді неліктен ұрықжолдастылар деп атайды?2.Ұрық қайда дамып,жетіледі?1-топ ББҮ кестесі бойынша жұмыс жасауСүтқоректілер жайлы білетін мәліметтерін «Білемін» бағанына жазады,не білгелері келетінін «Білгім келеді» бағанына, «Үйрендім»бағанына жаңа тақырыпты оқу барысында нені ұқты,нені үйренді,соны жазады.2-топ Т кестесін толтырадыҚұстар мен сүтқоректілердің ұрпағына қамқорлық жасауы мен көбеб ерекшеліктерін салыстырады«Модерация» әдісі бойынша сүтқоректілерге тән белгілерді теріп алу1.Іштей ұрықтанады2.Дене температурасы тұрақты3..Дене температурасы тұрақсыз4.Денесіне аралас қан тарайды5.Жүрегі төрт қуысты6.Жүрегі үш қуысты7.Қаңқасында алғаш рет кеуде қуысы пайда болған8.Төменгі көмекейі болады9.Көкет пайда болған10.Денесі мүйізді қабыршақтармен қапталған11.Құйымшақ безі бар12.Май,тер бездері дамыған13.Жарқанат,үйректұмсық14.Иіс сезу өте жақсы дамыған15.Қаны оттегімен екі рет қанығады |
ББҮ кестесінің парақшасы
Т кестесінің парақшасы
|
Аяқталуы | «Қораптағы сұрақ» әдісіҚорапқа жаңа тақырыпты бекіту мақсатында сұрақтар жазып салып,соған жауап береді
Кері байланыс «Рефлексиялық нысана»Стикерге сабақтан не ұқты,қандай әсер алды,соны жазып нысанаға жабыстырады
Формативті,суммативті бағалауБағдаршам арқылы бағалату
|
Қорап
Бағдаршам көздері
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) | §58.Сүтқоректілердің көбеюі мен дамуы.Ұрпақтарына қамқорлығы |