Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
6.1.5.1 - тыңдалған
мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру,
мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен
байланыстыру.
6.4.4.1 - сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті
зат есім, сын есімнің орнына
қолдану
|
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Кері
байланыс
|
Оқушылармен амандасу,
түгелдеу.
Оқушылар сабақтың басында
шеңбер құрып, «Көбелек» жаттығуын орындайды. Әрбір күн –
таңертеңнен басталады. Біз ойнауға тиіспіз. Бұл үшін мен келесіні
ұсынамын – мен сендерге көрсетемін, — ал сендер менің артымнан
қайталайсыңдар «көбелек» жаттығуы» Таңертең көбелек оянды,
тартылды, Қанаттарын бұлғады, терең тыныс алды, Азғана айналып,
барлығына күліп, Қайта гүліне
оралды.
Етістік деген
не?
Есімдік деген
не?
«Өрмекші торы» әдісі арқылы
сұрақ қою.
Сабақтың тақырыбымен,
мақсатымен таныстыру - Айтылым, жазылым бойынша тапсырмаларын
орындаймыз. Суреттермен жұмыс жасаймыз, сұрақтарға жауап береміз,
күн тәртібін
қайталаймыз.
Тапсырма
1
Тыңдалған мәтін мазмұны
бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап бер, мәтіндегі ақпаратты
шынайы өмірмен байланыстыр.
Ақсақ
киік
Басқаларынан оқшау қала
бастаған жаралы киік оқ тигеніне қарамастан, шоқақтап келеді. Құс
сияқты қанаты болмаса да, жерден биік көтеріле алмаса да, жас киік
әлі ширақ көрінеді. Бірақ киік пен шапқан аттар арасындағы
қашықтық бірте-бірте қысқара түсті.
Кедей ауылдың сыртында ойнап жүрген топ бала
бұл көрініске таңырқай қалыпты. Киіктер көзден таса болып,
қуғыншылар әбден көрінбей кеткенше топ бала аттылар соңында қалған
бозғылт шаңның сүреңіне қарады да тұрды. Әсіресе, топ ішіндегі жасы
онға жаңа келген қыз бала әлгі көрініске зер сала қарады. Жас
болғанымен оның жүрегінде әлде бір аяныштың ізі қалып қойғандай
еді.
Тапсырма
2
Сөйлемдегі есімдіктің
қызметін түсініп, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданып
сөйлем жаз.
|
Амандасады.
Мұғалім нұсқаулығын
орындайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Мұғалім нұсқаулығын
орындайды.
Сабақтың мақсатымен
танысады.
Мұғалім нұсқаулығын
орындайды.
Тест
орындайды.
Кері байланыс
береді
|
«3 шапалақ»
әдісі
К:
Тыңдалған
мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріп,
мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен
байланыстырады.
Д:
Түсінеді-1
Мұқият
тыңдайды-1
Жалпы сұрақ
құрастырады-1
Нақты
сұрақ-1
Өмірмен
байланыстырады-1
|
Оқулық.
Ғаламтор
оқулық
Оқулық
|
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушы үшін
тапсырма
|
1-тапсырма
Киік деген
не?
Сен ол жануарды көрдің
бе?
2-тапсырма
Мәтінді оқып, түсінгеніңді
айт.
Ақсақ
киік
Басқаларынан оқшау қала
бастаған жаралы киік оқ тигеніне қарамастан, шоқақтап келеді. Құс
сияқты қанаты болмаса да, жерден биік көтеріле алмаса да, жас киік
әлі ширақ көрінеді.
|
Мұғалім нұсқаулығын
орындайды.
|
Смайлик арқылы
бағалау
|
Ғаламтор, оқулық
|