Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен – көлдер. Морфология

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен – көлдер. Морфология

Материал туралы қысқаша түсінік
Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен – көлдер. Морфология
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

6-бөлім. Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен – көлдер. Морфология

Педагогтің аты-жөні:

Суинбаева Мөлдір Қуатқызы

Пәні:

Қазақ тілі

Күні:

28.01.2025 жыл

Сыныбы: 6 «В»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бәріміз. Жалпылау есімдігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.4.4.1- сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану;

Сабақтың мақсаты:

сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну;

есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдана алу;

Құндылықтарға баулу:

Шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау,  қарым-қатынас жасау, көзқарастарына құрметпен қарау. Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау,іздену қабілеттерін арттыру.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

3 мин





7 мин






























Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу. Оқушыларды түгендеу.

Сәлеметсіздерме оқушылар! Өткен сабақта біз морфологияны, оның ішінде есімдікті, есімдіктің жіктеу, сұрау, болымсыздық, белгісіздік деген түрлерін өткен болатынбыз.


Өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады.

Қызығушылықты ояту кезеңі.

Baamboozle платформасы арқылы «Ұяшық» әдісімен грамматика бөліміндегі тақырыптарды қайталау бойынша ұяшықтағы сұрақтарға жылдам әрі нақты жауап беру.

Сұрақтар:

  1. Морфология нені зерттейді?

  2. Қазақ тілінде неше сөз табы бар?

  3. Зат есім дегеніміз не?

  4. Қандай? Қай? сұрақтары қай сөз табына жатады?

  5. Сан есім дегеніміз не ?

  6. Іс - әрекетті білдіретін сөз табын ата?

  7. Есімдік дегеніміз не?

  8. Есімдік мағынасына қарай нешеге бөлінеді?

  9. Жіктеу есімдігі дегеніміз не?

  10. Анау, мынау, сонау сөздері мағынасына қарай есімдіктің қай түріне жатады?

  11. Сұрау есімдігі дегеніміз не?

  12. Мен, сен, ол сөздері мағынасына қарай есімдіктің қай түріне жатады ?

  13. Сілтеу есімдік дегеніміз не?

  14. «Еш» сөзімен бірігу арқылы жасалатын есімдіктің түрі?

  15. Затты, сан-мөлшерді нақта атамай, тұспалдап көрсететін есімдіктің түрі?

Оқушылар өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жылдамдықпен дұрыс жауап береді.

Дескриптор:

Жалпы-2балл

-әрбір сұрақтарға нақты жауап береді-2 балл




6-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы


Бағалау парақшалары



https://www.baamboozle.com/game/2930475



.

Миға шабуыл

5 минут





Жаңа сабақ

5 мин






6-тапсырма. Өлең мен суреттің мазмұнын байланыстырады. «БӘРІМІЗ» сөзіне мән береміз. Осы арқылы жаңа тақырып –жалпылау есімдігін түсіндіремін.

Мағыналық жағынан зат пен құбылысты жинақтап, жалпылай атайтын есімдік жалпылау есімдігі деп аталады. Жалпылау есімдіктері: барша, бәрі, барлық, күллі, тегіс, түгел.

Әдетте жалпылау есімдігі тәуелденіп барып септеледі.

Оқушылар берілген өлеңдң мұқият оқып, өз ойларын ортаға салады. Өлеңдегі ерекшеленген «Бәріміз» сөзіне назар аударып, сол арқылы жаңа тақырыпқа назар аударады. Тапсырманы уақытылы орындайды.

Дескриптор:

Жалпы-2 балл

-негізгі ақпаратты анықтайды

-қосымша ақпаратты табады


Оқулық,

Интербелсенді тақта


Сабақтың ортасы

Жеке жұмыс.

7 мин.




Оқулықпен, дәптермен жұмыс.

Оқулықтың 99 беттегі 7-тапсырма орындау. (5 мин)

Желкендерде жазылған есімдіктерді құрамына қарай талдау.

Осы – сілтеу есімдігі, түбір сөз

Баршаға – жалпылау есімдігі, түбірі барша, -ға барыс септігінің жалғауы

Бұл – сілтеу есімдігі, түбір сөз

Күллі – жалпылау есімдігі

Бұған – сілтеу есімдігі, түбірі бұл, -ған барыс септігінің жалғауы

Бәріне – жалпылау есімдігі, түбірі бәрі, -не барыс септігінің жалғауы,

Барлығының – жалпылау есімдігі, түбірі барлық, -ы тәуелдік жалғау, -ның ілік септігінің жалғауы



Тапсырманың орындалуын тексеру (2 мин)

Оқушылар берілген тап сырманы орындайды. Есімдіктерді ажыратып, дәптерге жазады.




Дескриптор:

Жалпы-3балл

-тапсырманы орындайды-1балл

-есімдіктерді ажырата алады-1балл

-дәлелдерді келтіреді-1балл


АКТ Оқулық, дәптермен жұмыс


Сергіту сәті

2 мин


Қазақша оюларды қимылмен жасау

Оқушылар оюларды қимылмен көрсетеді


Видеоролик

Мәтінмен жұмыс



5 минут


«LearningApps» платформасы

«Жасырын сөз» әдісі


Оқушылар мәтіндегі жасырын сөздерді табады

Дескриптор:

Жалпы- 2 балл.

-есімдіктің мағыналық түрлерін ажыратады


https://learningapps.org/display?v=p412aj29j25


Сабақтың соңы

5 мин.















Рефлексия

5 мин


Сабақты бекіту: Жеке жұмыс

«LearningApps» платформасы

«Сәйкестендіру» әдісі











Кері байланыс «Білім ағашы»

  • Маған сабақ ұнады

  • Сұрағым бар

  • Түсінбедім

Платформа бойынша тапсырмаларды орындайды.











Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.






Дескриптор:

Жалпы- 1 балл.

-есімдіктерді ажырата алады










https://learningapps.org/view2974793













стикер












Үй тапсырмасы

1 минут

Еісмдіктердің түрлеріне сөйлеммен мысал жазу.

Оқушылар берілген тапсырманы дәптерге жазады.



Оқулық, жұмыс дәптерлері



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
358
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі