Материалдар / Су астындағы тамаша әлем
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Су астындағы тамаша әлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ СТО технологиясы бойынша құрылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1026
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Тақырыбы: Әр түрлі материалдан құрастырма жапсыру.Су астындағы тамаша әлем.

Мақсаты:

Білімділігі: 1. Теңіз астындағы ғажайып тіршілікпен танысуға жағдай туғызу.

2.Мүсін өнері жөнінде оқушылардың білім алуына ықпал ету.

Дамытушылығы: Оқушылардың ой-қиялдарын,есте сақтау қабілеттерін, шығармашылықтарын дамыту.

Тәрбиелігі: Оқушыларды теңіз асты тамашаларына деген сүйіспеншілікке,оларды қорғауға ат салысуға, ұйымшылдыққа, нақтылыққа, жүйелі жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Міндеті:1.Оқушыларды теңіз астындағы тамаша әлемді мүсіндей білуге үйрету.

2.Өз ойларын ортаға сала білуге әзірлеу.


Күтілетін нәтиже:

1.Оқушыларды теңіз астындағы тамаша әлемді мүсіндей біледі.

2.Оқушылар өз ойларын ортаға салып айта алады,ұйымшыл жұмыс жасайды.


Не арқылы бағаланады?:

1. Оқушыларды теңіз астындағы тамаша әлемді әдемі мүсіндей білуі.

2.Оқушылар өз ойларын ортаға салып айта алуы.


Көрнекілігі: «Балықтар» слайд , «Мүсінші Х.Наурызбаев» туралы бейне таспа, плакаттар, ермексаз,қалақшалар.

Пәнаралық байланыс: тарих, дүниетану,әдебиет,еңбекке баулу.

Түрі: Аралас сабақ

Әдісі: Ойын, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, түсіндіру, топтастыру. «ББҮ»стратегиясы


Сабақ барысы:

І. Психологиялық дайындық

ІІ.Өткен сабақты бекіту

«Жарқын болашаққа жол» атты мүсін галереясынан көрме ұйымдастырылып, оқушылар өздерінің жұмыстарын таныстырады.

Жұмыстар қалай,қандай материалдар арқылы жасалған?(қол шапалақтап бағалау)

Топқа бөліну (1,2,3,4 деп санау арқылы)

ІІІ.Жаңа сабақ

Ой қозғау

«Қораптағы сұрақтар» әдісі арқылы білімді пысықтау(Әр топқа 2 сұрақтан қораптағы сұраққа жауап беру тапсырылады)

1.Мүсін деген не?

2.Мүсінші қандай материалмен жұмыс жасайды?

3.Мүсіндеу жұмысымен айналысатын адамды кім дейміз?

4.Қандай заттарды мүсіндеуге болады?

Слайд көрсету Мүсінші Х.Е.Наурызбаев туралы тоқталу

Әр жұмыстың артында сөздер жазылған (Су астындағы тамаша әлем)

-Балалар мына глобусқа қараңдаршы, қай түс өте көп.(Көк түс). Бұлар теңіздер, көлдер,өзендер. Біздің планетамыздың көп бөлігін су алып жатыр. Ал осы суда кім өмір сүреді. (балықтар)

-Біздер қайда өмір сүреміз? (жердің бетінде)

-Су астындағы әлемді қайдан көре аламыз?

-Аквариум, океанариум арқылы

Дұрыс –ақ, Елордамыз Астана қаласында орналасқан екен. ( слайд арқылы Астанадағы океанариумды көрсету) Басқа елдерде су астындағы тіршілікке назар аударайық ( Қытай қаласындағы су астындағы мүсіндер туралы слайд )

Олай болса ,су астындағы тамаша әлемге шолу жасайық.

Қазір сендерге қызық мәліметтермен және су астындағы түрлі балықтарды көреміз.

Экологиялық минут.

Балалар балықтар суда өз жауларынан тастың артына, құмның астына, шөптің арасына тығылады, сонымен қатар адамдар да оларға жау. Адамдар өзенге барғанда бөтелке, түрлі қоқыстар лақтырып суды ластайды, ол дұрыс па ? жоқ әрине .

- Біздің Жайық өзенінде қандай балық түрлері кездеседі? жайын, көксерке, шортан,табанбалықтарбар.
Машықтық жұмыс

    Су асты әлеміндегі тіршілік ететін жәндіктер мен жануарлардың түрлері өте бай, сан алуан.

Балалар кәзір біз сіздермен су асты әлеміндегі теңіз патшалығына серуенге барамыз.

«Теңіз патшалығы» өте бай, оның қол астында жиырма мың түрлі балығы, жәндіктері бар екен. Қәне, балалар су астындағы ғажайып әлемді көруге дайынбыз ба? Ия.

 Балалардыңың алдына теңіз патшасының тәжін киіп шығып әңгімелеп береміз. Балдарда водалаз болып шығады.(көздіріктерін киеді)

«О, балалар, мен сендерге өзімнің байлығымды көрсетемін, ол үшін сендерде бірге жүзіндер. Су салқын.Мен әдемі түрлі-түсті балықтарды көре бастадым.Әне,керемет балықтар жүзіп барады. Сол бойда –ақ көз алдыларыңа сүйкімді көгілдір кит, ұшатын балықтар, сегізаяқтар т.с.с. пайда бола бастайды. Менің байлығыма көз тоймайды».

Теңіз астында өсімдіктер де өседі екен.Сумен тербеліп,билеп тұрған сияқты.-деп балалардың қияялын дамыту үшін әңгіме айтамын.Су бетіне қарай жүземіз.(Қолдарын сермеп ,қиялмен көрсетеді)

КShape1 өздерін ашқан соң,су түбінен не көргенін сұраймын.Балықтың мүшелерін ата.


Shape3 Shape2 Балық

Shape4


Әр оқушы не мүсіндейтінін айтады. 4. «Бекіту» орталығы

4. «Бекіту» орталығы

а)Оқулықпен жұмыс.

ә)Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.

в)Ермексазбен су астындағы балықтарды мүсіндеу

Қорытынды. «Біз не білдік?» салыстыру.

Көрме ұйымдастыру Бағалау

а)Оқулықпен жұмыс.

ә)Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.

в)Ермексазбен су астындағы балықтарды мүсіндеу

4. «Бекіту» орталығы

«ББҮ»стратегиясы

Білемін

Білгім келеді?

Үйрендім





Бағалау.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!