|
Бөлім: |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Су әуені. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру; 3.1.1.2 музыкалық шығарманы негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Музыка сабағының тақырыбын жариялап, оқушыларды сұрақтар арқылы қызықтыру. Тақырыпқа байланысты қысқаша мәлімет беру. |
Оқушылар мұғалімді тыңдап, сабаққа
кірісу. |
Мұғалім оқушылардың қызығушылығын байқау арқылы бағалау. |
Интерактивті тақта, суреттер, аудио жазба. |
|
Сабақтың ортасы (35 минут) |
Әннің
негізгі күйі мен мазмұнын талдау. Музыкалық шығарма арқылы
сезімдерді анықтау. Әнді тыңдатып, талқылау. |
Әнді тыңдап, топтық жұмыс арқылы көркем
құралдарды анықтау. Жанр мен бейнелерді салыстыру. |
Топтық
жұмыс нәтижелерін бақылау арқылы бағалау. |
Музыкалық
шығарма аудио хаттамасы, жұмыс парақтары. |
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
Оқушылардан бүгінгі тақырып бойынша не білгендерін және қандай тәжірибе алғандарын сұрау. |
Рефлексия жасау, сабақты
қорытындылау. |
Ауызша кері байланыс арқылы бағалау. |
Рефлексия сұрақтары жазылған парақтар. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Су әуені.
Су әуені.
|
Бөлім: |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Су әуені. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру; 3.1.1.2 музыкалық шығарманы негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Музыка сабағының тақырыбын жариялап, оқушыларды сұрақтар арқылы қызықтыру. Тақырыпқа байланысты қысқаша мәлімет беру. |
Оқушылар мұғалімді тыңдап, сабаққа
кірісу. |
Мұғалім оқушылардың қызығушылығын байқау арқылы бағалау. |
Интерактивті тақта, суреттер, аудио жазба. |
|
Сабақтың ортасы (35 минут) |
Әннің
негізгі күйі мен мазмұнын талдау. Музыкалық шығарма арқылы
сезімдерді анықтау. Әнді тыңдатып, талқылау. |
Әнді тыңдап, топтық жұмыс арқылы көркем
құралдарды анықтау. Жанр мен бейнелерді салыстыру. |
Топтық
жұмыс нәтижелерін бақылау арқылы бағалау. |
Музыкалық
шығарма аудио хаттамасы, жұмыс парақтары. |
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
Оқушылардан бүгінгі тақырып бойынша не білгендерін және қандай тәжірибе алғандарын сұрау. |
Рефлексия жасау, сабақты
қорытындылау. |
Ауызша кері байланыс арқылы бағалау. |
Рефлексия сұрақтары жазылған парақтар. |
шағым қалдыра аласыз

















