Су әуені

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Су әуені

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ құрылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні:музыка


Бөлім:Су-тіршілік көзі.

Мектептің атауы

58ЖББОМ

Педагогтің аты жөні:

Сарсенбаева Нуржауган Кушваевна

Сынып:

3

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Су әуені

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.3.3-музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау және ажырату


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:музыкалық шығармаларды талдайды.

Кейбір оқушылар: негізгі музыкалық ұғымдарды анықтайды және ажыратады

Көптеген оқушылар: бір бірін бағалайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

















































Сабақтың ортасы













































Сабақтың соңы
















Амандасу.

«Гамма» жаттығуы

Мұғалім ноталарды айта отырып, қимыл жасайды.


Топқа бөлу. Ноталар артындағы топ санымен беріледі.








Ұйымдастыру кезеңі. 1-тапсырма. «Миға шабуыл»

Әңгімелеу талдау, тыңдау.

«Дүниетану» пәнінен суға байланысты мәліметтерді есіңе түсір.

  • Су деген не?

  • Судың адамға қандай пайдасы бар?

  • Судың әуені бола ма? Суреттерге қарап, бейнетаспаны көр, тыңда, талда, пікіріңді айт.

Бағалау.Дескриптор

Оқушылар су туралы суреттерге қарап өз ойларын айтады

2-тапсырма. Талдау.

  Видеоматериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтар:

  • Судың қандай табиғи күйлерін білесің?Оларды ата.

  • Судың бір күйден басқа күйге өзгеруі үшін қандай жағдай болу керек?Неліктен?

  • Судың қай күйінде дыбыс шығады деп ойлайсың?Ол қандай дыбыс шығаруы мүмкін?

3-тапсырма. Топтық жұмыс. Ән тыңдау және салу. Г.Абдрешованың «Көңілді бұлақтың әні» музыкасын мұқият тыңда. Мына сұрақтарға жауап бер және суретті сал.

  1. Музыка қандай көңіл күйде орындалады?

  2. Музыка әуенінің екпіні қалай өзгереді?

  3. Музыканы тыңдау барысында көз алдың ане елестейді?

Дескриптор:

1.Әуенді тыйдайды және сурет салады

2.Салған суретін талдайды сұрақтарға жауап береді және көңіл-күйін білдіреді



Сергіту сәті

Оркестр «Су терапиясы»

Су құйылған ыдыстар, бөтелкелер, түтікшелер беріледі.

Су құйылған стакандар арқылы әуен дыбысын шығару


Ұжымдық жұмыс.

«Ақбұлақ» әнін орындау

Әні мен өлеңін жазған:Б. Тәжібаев.

Күндіз-түні бір тынбай,

Дала кезген шапқылап.

Құмар едім өзіңе

Бала кезден Ақбұлақ.

Әнге бөлеп маңайды,

Асып-тасып жатасың,

Ақ моншақтан аспанға

Шашу шашып жатасың.

Дескриптор:

1.Оқушылар ырғаққа, әуенге түсіп өлең айтады

4-тапсырма.Өз жүмысын таныстыру және бағалау. Музыка шығару. Ұрмалы, музыкалық шулы аспаптар мен дауысты қолдана отырып, судың түрлі күйін бейнелейтін әуен құрастыр

Дескриптор:

1.Музыкалық аспаптармен судың дыбысын шығарады

2.Әуенді түсіндіреді, талдайды



Рефлексия: «Аквариум»әдісі

Мен не білдім?

Бүгін мен не үйрендім?

Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

Сабақтан не ұнады?



Үйге тапсырма: «Ақбұлақ»әнін әуенімен жаттау.


Оқушылар мұғалімнің кимылдарын қайталап, ноталарды айтып, жаттығулар жасайды, ноталарды еске түсіреді, ноталардағы сандар арқылы топқа бөлінеді.

Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.

















Оқушылар бейнематериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап береді









Оқушылар сұрақтарға жауап береді,

музыканы тыңдап отырып, әуенге байланысты сурет салады









Оқушылар ыдыстағы сумен ұстаз артынан қайталап отырып дыбыстар шығарады.

Оқулықта көрсетілген «Ақбұлақ» әнін біргелікте орындайды.











Музыка шығару. Ұрмалы музыкалық шулы дауыстарды қолдана отырып өз ойларын ортаға салып, сабақты қортындылайды





Оқушылар бөтелкеденин ішіндегі суда берілген қағаздарға жауап беріп, сабақ туралы пікірін айтады

















Оқушылар бір бірін «Шапалақ» ұру әдісімен бағалайды















Бас бармақ арқылы бағалау

















От шашу арқылы бағалау













От шашу арқылы бағалау



Бір бірін «Бас бармақ» әдісімен бағалады.









Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі


hhtp/mpp.aytis/youtube.com



нота суреттері























Бейнеролик





















Музыка даусы

Түрлі түсті карандаштар, ақ парақтар











Ыдыс, стакандарпарақтар, ботелкелер

Ән орындау, аудиожазбалар,бейнежазбалар















Музыкалық аспаптар

Оқулық тапсырма















Кері байланысқа парақ қағаздар, су бөтелке



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.04.2025
251
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі