Материалдар / Су әуені, 3- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Су әуені, 3- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пәнінен № 399 бұйрықпен жазылған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2023
554
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:музыка


Бөлім:Су-тіршілік көзі.

Мектептің атауы

201 мектеп-гимназия

Педагогтің аты жөні:

Ермаханов Бахтияр

Сынып:

3Ә

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Су әуені

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.3.3-музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау және ажырату


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:музыкалық шығармаларды талдайды.

Кейбір оқушылар: негізгі музыкалық ұғымдарды анықтайды және ажыратады

Көптеген оқушылар: бір бірін бағалайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

















































Сабақтың ортасы













































Сабақтың соңы
















Амандасу.

Ұйымдастыру кезеңі. 1-тапсырма. «Миға шабуыл»

Әңгімелеу талдау, тыңдау.

«Дүниетану» пәнінен суға байланысты мәліметтерді есіңе түсір.

  • Су деген не?

  • Судың адамға қандай пайдасы бар?

  • Судың әуені бола ма? Суреттерге қарап, бейнетаспаны көр, тыңда, талда, пікіріңді айт.

Бағалау.Дескриптор

Оқушылар су туралы суреттерге қарап өз ойларын айтады

2-тапсырма. Талдау.

  Видеоматериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтар:

  • Судың қандай табиғи күйлерін білесің?Оларды ата.

  • Судың бір күйден басқа күйге өзгеруі үшін қандай жағдай болу керек?Неліктен?

  • Судың қай күйінде дыбыс шығады деп ойлайсың?Ол қандай дыбыс шығаруы мүмкін?

3-тапсырма. Ән тыңдау және талдау.Г.Абдрешованың «Көңілді бұлақтың әні» музыкасын мұқият тыңда. Мына сұрақтарға жауап бер.

  1. Музыка қандай көңіл күйде орындалады?

  2. Музыка әуенінің екпіні қалай өзгереді?

  3. Музыканы тыңдау барысында көз алдың ане елестейді?

«Ақбұлақ» әнін орындау

Әні мен өлеңін жазған:Б. Тәжібаев.

Күндіз-түні бір тынбай,

Дала кезген шапқылап.

Құмар едім өзіңе

Бала кезден Ақбұлақ.

Әнге бөлеп маңайды,

Асып-тасып жатасың,

Ақ моншақтан аспанға

Шашу шашып жатасың.



4-тапсырма.Өз жүмысын таныстыру және бағалау. Музыка шығару. Ұрмалы, музыкалық шулы аспаптар мен дауысты қолдана отырып, судың түрлі күйін бейнелейтін әуен құрастыр

Үйге тапсырма: «Ақбұлақ»әнін әуенімен жаттау.

Рефлексия:

Мен не білдім?

Бүгін мен не үйрендім?

Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.





































Оқушылар бейнематериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап береді













Оқулықта көрсетілген «Ақбұлақ» әнін біргелікте орындайды.

















Музыка шығару. Ұрмалы музыкалық шулы дауыстарды қолдана отырып өз ойларын ортаға салып, сабақты қортындылайды




Оқушылар бір бірін «Шапалақ» ұру әдісімен бағалайды

























Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі













Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі

















Бір бірін «Бас бармақ» әдісімен бағалады.

















Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі




hhtp/mpp.aytis/youtube.com



Бейнежазба сілтемесі

































Смайлик





















Бейнежазба,оқулық



Сұрақтарға жауап береді

















Ән орындау, аудиожазбалар,бейнежазбалар

Кері байланыс ағашы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!