Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Су-өмір көзі
Материал туралы қысқаша түсінік
cу туралы материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Қараша 2018
406
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өзін-өзі тану сабағының жоспарыМектеп: М.Бегалиева атындағы ЖОББММерзімі: 26.04.18Тақырыбы: Су-өмір көзіҚұндылық: Қиянат жасамауҚасиеттер: әр қашанда көмекке дайын болу, ұжымда жұмыс жасай білу, өзгелерді ренжітпеу.Мұғалім: Ибраемова Айжан Аигалиевна Сынып: 4 Саны:15
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға су тіршілік көзі екенін үйрете отырып, тәжірибе жасау арқылы судың дәмін, иісін, түсін анықтау.Міндеттері:1. Судың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіре отырып,өмірге деген қажеттілігін үйрету;2. Қоршаған ортаға өз үлесін қосуға, әр қашанда көмекке дайын болуға дамыту;3. Өзгелерді ренжетпеуге, ұжымда жұмыс жасай білуге тәрбиелеу: | Ресурстар:( су,бейне жазба, үнтаспа) |
Сабақтың барысы: | |
4.Әңгімелеу. Бейне жазба корсету. | |
5.Тәжірибелер жасау1-тәжірибе: Судың дәмі қандай?Қажетті заттар: Қант,тұз, су, лимон,пияз.Табақшалардың әрқайсысына кант,тұз, лимон тілімін пиязды саламыз.Стаканға су құямыз. Судың дәмін татып көреміз.Пиязды,лимон тілімін,қантты, тұзды татып көреміз. Олардың дәмі қандай?Қорытынды суда дәм болмайды.2-тәжірибе: Судың иісі қандай?Қажетті заттар: Лимон,пияз,су, тарелке, орамал.Лимон тілімін, пиязды жек-жеке тарелкеге салып, үстіне су құямыз .Бір оқушының көзін байлап,оған тарелкедегі заттарды иіскетеміз. Иісін анықтаймыз.3-тәжірибе: Судың түсі бар ма?Қажетті заттар: Стаканға құйылған су, гуашь бояуы. Стакандағы суға гуашь бояуларын қосайық. (балалар суға гуашь бояуын қосып араластырады,судың түсі өзгергенін айтады.) | |
6.Топпен ән айту. Көңілді күн Сөзі:мұғалім шығармашылығы Әні:көңілді күн әні сазыменТеріп едік жемісін сезім бақтың,Сыйластықтың алауын өзің жақтың.Сенің думан тойыңның әнін естіп,Есігіңді шыдамай өзім қақтым. Қайырмасы:Бүгін қандай тамаша көңілді күн,көңілді күн, көңілді күнСені қуанышыңмен құттықтаймынБақытты бол, жан досым!Бір тамаша отырдың өмірге еніп,Жүзің бал бұл жадырап көңілденіп.Есігіңнен мен кіріп келгенімдеҚуандың-ау, балаша мені көріп. Қайырмасы:Бүгін қандай тамашаКөңілді күн, көңілді күн, көңілді күнСені қуанышыңмен құттықтаймын,Бақытты бол жан досым | |
7.Үй тапсырмасы Оқулықтан 143 бет, М.Аяғанованың «Табиғатпен тілдессем» өлеңін мәнерлеп оқып келу. | |
8.Соңғы тыныштық сәті.Баяу әуен қосылады. «Сабақтың қорытынды сәті».Бүгінгі сабақтан не білдік? Көзімізді жұмып, баяу әуен толқынымен қамқорлық пен сүйіспеншілікті үйлестіре отырып, жүрегімізден өткізейік.Су- адамға ең қажетті тағамның бірі, су- тазалық көзі, су- жан сұлулығының нәрі, су – шынығу көзі. Су болмаса тіршілік те болмайтының білдік.Өйткені адамдар, өсімдіктер, жан- жануарлар, аң, құстар, сусыз өмір сүруі мүмкін емес.Судың адам өміріне аса қажеттілігін ұғындық. Барлығыңызға рахмет! |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)