Материалдар / Су потенциялы.

Су потенциялы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Су потенциялының қасиеті мен осмостық қасиетін анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2023
518
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

1-сабақ






Білім беру ұйымының атауы

«Сауран» ЖОМ КММ


Бөлім:

Зат алмасу


Педагогтің Т.А.Ә.

Тубелбаева Эльмира


Күні:



Сынып:11

Қатысушылар саны:


Сабақтың тақырыбы

Су потенциалы. Зертханалық жұмыс «Әртүрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтау»


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.3.6 – түрлі концентрациялы тұз ертінділеріндегі жасушалардың су потенциалын зерттеу


Сабақтың мақсаты

1.Су потенциалының қасиетін және осмостың маңызын анықтайды

3.Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын зерттейді


Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғарғы деңгей


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушылармен амандасу,түгелдеу

2.«Сәлемдесу» стратегиясы арқылы бір-біріне мейірімділік көрсету , жағымды ахуал қалыптастыру


Оқушыларды топтарға біріктіру. «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы 3-топқа біріктіріледі.



Сынып оқушылары

Каhoot платформасын пайдалану арқылы «Детальдарды қосу» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Бастапқы сөйлемнің мысалы:

Овал 1





арқылы ..............тасымалдану-


күрделі және көп энергия жұмсалуын қажет ететін процесс.

Равнобедренный треугольник 1 2. Белгілі

бір молекулаларды ................... арналған нәруыздар

3.Тірі жасушадағы ....концентрациясы едәуір жоғары,ал ..... көп

4. Мембрана саңылаулары арқылы К+, Na+ катиондары тез өтіп, ........ ..........жұмсала отырып,жасушадағы ......... ............ белсенді күйге келтіреді


Кеңейтілген сөйлемнің мысалы:

  1. арқылы белсенді тасымалдану-күрделі және

көп энергия жұмсалуын қажет ететін процесс.

Белгілі бір молекулаларды тасымалдауға арналған нәруыздар

3.Тірі жасушадағы К+,концентрациясы едәуір жоғары,ал Na+ көп

4. Мембрана саңылаулары арқылы К+, Na+ катиондары тез өтіп, АТФ энергиясы жұмсала от ырып,жасушадағы зат алмасу белсенді күйге келтіреді


Пәндік білім алу үшін ұйымдасады.













Оқушылар сұраққа жауап беріп сыныпта белсенділік танытады, оқушылар осы тапсырманы орындауда алдыңғы білімдерін еске түсіреді,жаңа сабақпен байланыстырады








































Дескрип-тор:

Берілген сұрақтар-ға дұрыс жауап үшін-2 балл


ҚБ: Мадақтау сөз арқылы бағалау



Топ оқушы-лары сұраққа жауап беріп, белсенді-лік танытады.











Суреттер,

Слайд

Сабақ ортасы


Оқушыларды сынып жұмысын ұйымдастыру.

1 тапсырма «Ой күмбез» әдісі

Оқушылардың назарына оқу материалдары мен бейне жазба ұсынылады.Білім алушы тақырыпқа сәйкес ақпаратпен танысады және әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша ұйымдаса отырып оқулықтағы бөлімшелерді оқып, ойланып топта талқылайды.

І-топ: «Ой қазығы»

Су термодинамикалық жағдайының көрсеткіші ретінде су потенциалы ұғымын сипатайды. Постер қорғау




ІІ-топ: «Ой желісі» Осмотикалық белсенді заттардың әртүрлі концентрациясы бар екі жүйенің қозғалыс жолдарын сызып талдайды.












3 топ: «Ой өрімі»

Су потенциалы, осмотикалық потенциал және қысым потенциалы арасындағы байланысты салыстырады. Салыстыру кестесін құрап толтыру









2-тапсырма. (ЖЖ)

6-зертханалық жұмыс

Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтау».
Мақсаты: түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын зерттеу.
Құрал-жабдықтар: пияз қабыршағы бар микропрепараттар, дистилденген су, физиологиялық ерітінді және ас тұзының не сахарозаның концентрлі ерітіндісі.

  
Жұмыс барысы

  1. Әртүрлі сынауықтарға дистилденген су (№1), физиологиялық ерітінді (№2) және ас тұзының не сахарозаның концентрлі ерітіндісін (№3) құй.
  2. Заттық шыныға пияздың тірі қабыршағының препаратын орналастыр. Дистилденген су құйып, жабын шынысымен жабу керек. Препаратты қарау, №1 суретті салу.
  3. 
Бақылауды жалғастырып, жабын шынысын алмай салфетканың немесе сүзгі қағазының ұшымен дистилденген суды сорғызып алып, тамшуырмен концентрлі ерітіндіні (сахароза немесе NаСl) тамыз. Препаратты қарау, №2 суретті салу.
  4. Концентрлі ерітіндіні физиологиялық ерітіндіге ауыстыру. Препаратты қарау, №3 суретті салу.
  5. Плазмолиз бен деплазмолиз құбылысының су потенциалына 
тәуелділігіне көз жеткізіп, жасушадағы өзгерістер туралы қорытынды жасау. Осы үдерістердің осмос қысымына және қоршаған ортадағы заттар концентрация-сына тәуелділігін анықтау.

Оқушылар топта ойларымен бөлісіп, әртүрлі ойларды ортаға салу арқылы бір шешімге келіп, топта

тақырыпты талдау барысында
талқыланған деректерді қағазға түсіреді.



Айтылған ойдың негізі сөзін тауып түсініктермен ұғымдарға сипаттама беріп постер қорғайды.





ой-пікірді талдап, алған білімді қолдану және жан-жақты зерделеп сызба сызады












пікірлермен ой түйіндерін жинақтап салыстыру кестесін құрап толтырды















Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтайды. Шыққан нәтижелердің қорытындысын дәптерге орындап жазып алады






















Тез және сапалы жұмыс жасаған ,толық жауап берген оқушыларды  мадақтау.








Дескриптор:

-Өсімдік жасушасындағы

осмостық жүйенің маңыздылығын түсіндіреді-2 балл


осмотикалық белсенді заттардың әртүрлі концентрациясы барекі жүйенінің қозғалысын сызып талдайды-2 балл






Осмотикалық және қысым потенциалын салыстырады-2 бал


















Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтау -2балл


























Оқулық

Жұмыс дәптері

https://www.youtube.com/watch?v=OYx_WITAJeo






Слайд

Акт





https://www.youtube.

com/watch?v=YYW-dqvffc0



















770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ