Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    №1-сабақ






    Білім беру ұйымының атауы

    «Сауран» ЖОМ КММ


    Бөлім:

    Зат алмасу


    Педагогтің Т.А.Ә.

    Тубелбаева Эльмира


    Күні:



    Сынып:11

    Қатысушылар саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Су потенциалы. Зертханалық жұмыс «Әртүрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтау»


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.1.3.6 – түрлі концентрациялы тұз ертінділеріндегі жасушалардың су потенциалын зерттеу


    Сабақтың мақсаты

    1.Су потенциалының қасиетін және осмостың маңызын анықтайды

    3.Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын зерттейді


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жоғарғы деңгей


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі

    1.Оқушылармен амандасу,түгелдеу

    2.«Сәлемдесу» стратегиясы арқылы бір-біріне мейірімділік көрсету , жағымды ахуал қалыптастыру


    Оқушыларды топтарға біріктіру. «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы 3-топқа біріктіріледі.



    Сынып оқушылары

    Каhoot платформасын пайдалану арқылы «Детальдарды қосу» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Бастапқы сөйлемнің мысалы:

    Овал 1





    арқылы ..............тасымалдану-


    күрделі және көп энергия жұмсалуын қажет ететін процесс.

    Равнобедренный треугольник 1 2. Белгілі

    бір молекулаларды ................... арналған нәруыздар

    3.Тірі жасушадағы ....концентрациясы едәуір жоғары,ал ..... көп

    4. Мембрана саңылаулары арқылы К+, Na+ катиондары тез өтіп, ........ ..........жұмсала отырып,жасушадағы ......... ............ белсенді күйге келтіреді


    Кеңейтілген сөйлемнің мысалы:

    1. арқылы белсенді тасымалдану-күрделі және

    көп энергия жұмсалуын қажет ететін процесс.

    Белгілі бір молекулаларды тасымалдауға арналған нәруыздар

    3.Тірі жасушадағы К+,концентрациясы едәуір жоғары,ал Na+ көп

    4. Мембрана саңылаулары арқылы К+, Na+ катиондары тез өтіп, АТФ энергиясы жұмсала от ырып,жасушадағы зат алмасу белсенді күйге келтіреді


    Пәндік білім алу үшін ұйымдасады.













    Оқушылар сұраққа жауап беріп сыныпта белсенділік танытады, оқушылар осы тапсырманы орындауда алдыңғы білімдерін еске түсіреді,жаңа сабақпен байланыстырады








































    Дескрип-тор:

    Берілген сұрақтар-ға дұрыс жауап үшін-2 балл


    ҚБ: Мадақтау сөз арқылы бағалау



    Топ оқушы-лары сұраққа жауап беріп, белсенді-лік танытады.











    Суреттер,

    Слайд

    Сабақ ортасы


    Оқушыларды сынып жұмысын ұйымдастыру.

    №1 тапсырма «Ой күмбез» әдісі

    Оқушылардың назарына оқу материалдары мен бейне жазба ұсынылады.Білім алушы тақырыпқа сәйкес ақпаратпен танысады және әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша ұйымдаса отырып оқулықтағы бөлімшелерді оқып, ойланып топта талқылайды.

    І-топ: «Ой қазығы»

    Су термодинамикалық жағдайының көрсеткіші ретінде су потенциалы ұғымын сипатайды. Постер қорғау




    ІІ-топ: «Ой желісі» Осмотикалық белсенді заттардың әртүрлі концентрациясы бар екі жүйенің қозғалыс жолдарын сызып талдайды.












    3 топ: «Ой өрімі»

    Су потенциалы, осмотикалық потенциал және қысым потенциалы арасындағы байланысты салыстырады. Салыстыру кестесін құрап толтыру









    2-тапсырма. (ЖЖ)

    6-зертханалық жұмыс

    Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтау».
    Мақсаты: түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын зерттеу.
    Құрал-жабдықтар: пияз қабыршағы бар микропрепараттар, дистилденген су, физиологиялық ерітінді және ас тұзының не сахарозаның концентрлі ерітіндісі.

      
    Жұмыс барысы

      1. Әртүрлі сынауықтарға дистилденген су (№1), физиологиялық ерітінді (№2) және ас тұзының не сахарозаның концентрлі ерітіндісін (№3) құй.
      2. Заттық шыныға пияздың тірі қабыршағының препаратын орналастыр. Дистилденген су құйып, жабын шынысымен жабу керек. Препаратты қарау, №1 суретті салу.
      3. 
    Бақылауды жалғастырып, жабын шынысын алмай салфетканың немесе сүзгі қағазының ұшымен дистилденген суды сорғызып алып, тамшуырмен концентрлі ерітіндіні (сахароза немесе NаСl) тамыз. Препаратты қарау, №2 суретті салу.
      4. Концентрлі ерітіндіні физиологиялық ерітіндіге ауыстыру. Препаратты қарау, №3 суретті салу.
      5. Плазмолиз бен деплазмолиз құбылысының су потенциалына 
    тәуелділігіне көз жеткізіп, жасушадағы өзгерістер туралы қорытынды жасау. Осы үдерістердің осмос қысымына және қоршаған ортадағы заттар концентрация-сына тәуелділігін анықтау.

    Оқушылар топта ойларымен бөлісіп, әртүрлі ойларды ортаға салу арқылы бір шешімге келіп, топта

    тақырыпты талдау барысында
    талқыланған деректерді қағазға түсіреді.



    Айтылған ойдың негізі сөзін тауып түсініктермен ұғымдарға сипаттама беріп постер қорғайды.





    ой-пікірді талдап, алған білімді қолдану және жан-жақты зерделеп сызба сызады












    пікірлермен ой түйіндерін жинақтап салыстыру кестесін құрап толтырды















    Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтайды. Шыққан нәтижелердің қорытындысын дәптерге орындап жазып алады






















    Тез және сапалы жұмыс жасаған ,толық жауап берген оқушыларды  мадақтау.








    Дескриптор:

    -Өсімдік жасушасындағы

    осмостық жүйенің маңыздылығын түсіндіреді-2 балл


    осмотикалық белсенді заттардың әртүрлі концентрациясы барекі жүйенінің қозғалысын сызып талдайды-2 балл






    Осмотикалық және қысым потенциалын салыстырады-2 бал


















    Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтау -2балл


























    Оқулық

    Жұмыс дәптері

    https://www.youtube.com/watch?v=OYx_WITAJeo






    Слайд

    Акт





    https://www.youtube.

    com/watch?v=YYW-dqvffc0



















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тубелбаева Эльмира Кенжебековна
    27 Ақпан 2023
    701
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Су потенциялы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Су потенциялы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Су потенциялының қасиеті мен осмостық қасиетін анықтау.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    №1-сабақ






    Білім беру ұйымының атауы

    «Сауран» ЖОМ КММ


    Бөлім:

    Зат алмасу


    Педагогтің Т.А.Ә.

    Тубелбаева Эльмира


    Күні:



    Сынып:11

    Қатысушылар саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Су потенциалы. Зертханалық жұмыс «Әртүрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтау»


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.1.3.6 – түрлі концентрациялы тұз ертінділеріндегі жасушалардың су потенциалын зерттеу


    Сабақтың мақсаты

    1.Су потенциалының қасиетін және осмостың маңызын анықтайды

    3.Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын зерттейді


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жоғарғы деңгей


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі

    1.Оқушылармен амандасу,түгелдеу

    2.«Сәлемдесу» стратегиясы арқылы бір-біріне мейірімділік көрсету , жағымды ахуал қалыптастыру


    Оқушыларды топтарға біріктіру. «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы 3-топқа біріктіріледі.



    Сынып оқушылары

    Каhoot платформасын пайдалану арқылы «Детальдарды қосу» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Бастапқы сөйлемнің мысалы:

    Овал 1





    арқылы ..............тасымалдану-


    күрделі және көп энергия жұмсалуын қажет ететін процесс.

    Равнобедренный треугольник 1 2. Белгілі

    бір молекулаларды ................... арналған нәруыздар

    3.Тірі жасушадағы ....концентрациясы едәуір жоғары,ал ..... көп

    4. Мембрана саңылаулары арқылы К+, Na+ катиондары тез өтіп, ........ ..........жұмсала отырып,жасушадағы ......... ............ белсенді күйге келтіреді


    Кеңейтілген сөйлемнің мысалы:

    1. арқылы белсенді тасымалдану-күрделі және

    көп энергия жұмсалуын қажет ететін процесс.

    Белгілі бір молекулаларды тасымалдауға арналған нәруыздар

    3.Тірі жасушадағы К+,концентрациясы едәуір жоғары,ал Na+ көп

    4. Мембрана саңылаулары арқылы К+, Na+ катиондары тез өтіп, АТФ энергиясы жұмсала от ырып,жасушадағы зат алмасу белсенді күйге келтіреді


    Пәндік білім алу үшін ұйымдасады.













    Оқушылар сұраққа жауап беріп сыныпта белсенділік танытады, оқушылар осы тапсырманы орындауда алдыңғы білімдерін еске түсіреді,жаңа сабақпен байланыстырады








































    Дескрип-тор:

    Берілген сұрақтар-ға дұрыс жауап үшін-2 балл


    ҚБ: Мадақтау сөз арқылы бағалау



    Топ оқушы-лары сұраққа жауап беріп, белсенді-лік танытады.











    Суреттер,

    Слайд

    Сабақ ортасы


    Оқушыларды сынып жұмысын ұйымдастыру.

    №1 тапсырма «Ой күмбез» әдісі

    Оқушылардың назарына оқу материалдары мен бейне жазба ұсынылады.Білім алушы тақырыпқа сәйкес ақпаратпен танысады және әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша ұйымдаса отырып оқулықтағы бөлімшелерді оқып, ойланып топта талқылайды.

    І-топ: «Ой қазығы»

    Су термодинамикалық жағдайының көрсеткіші ретінде су потенциалы ұғымын сипатайды. Постер қорғау




    ІІ-топ: «Ой желісі» Осмотикалық белсенді заттардың әртүрлі концентрациясы бар екі жүйенің қозғалыс жолдарын сызып талдайды.












    3 топ: «Ой өрімі»

    Су потенциалы, осмотикалық потенциал және қысым потенциалы арасындағы байланысты салыстырады. Салыстыру кестесін құрап толтыру









    2-тапсырма. (ЖЖ)

    6-зертханалық жұмыс

    Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтау».
    Мақсаты: түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын зерттеу.
    Құрал-жабдықтар: пияз қабыршағы бар микропрепараттар, дистилденген су, физиологиялық ерітінді және ас тұзының не сахарозаның концентрлі ерітіндісі.

      
    Жұмыс барысы

      1. Әртүрлі сынауықтарға дистилденген су (№1), физиологиялық ерітінді (№2) және ас тұзының не сахарозаның концентрлі ерітіндісін (№3) құй.
      2. Заттық шыныға пияздың тірі қабыршағының препаратын орналастыр. Дистилденген су құйып, жабын шынысымен жабу керек. Препаратты қарау, №1 суретті салу.
      3. 
    Бақылауды жалғастырып, жабын шынысын алмай салфетканың немесе сүзгі қағазының ұшымен дистилденген суды сорғызып алып, тамшуырмен концентрлі ерітіндіні (сахароза немесе NаСl) тамыз. Препаратты қарау, №2 суретті салу.
      4. Концентрлі ерітіндіні физиологиялық ерітіндіге ауыстыру. Препаратты қарау, №3 суретті салу.
      5. Плазмолиз бен деплазмолиз құбылысының су потенциалына 
    тәуелділігіне көз жеткізіп, жасушадағы өзгерістер туралы қорытынды жасау. Осы үдерістердің осмос қысымына және қоршаған ортадағы заттар концентрация-сына тәуелділігін анықтау.

    Оқушылар топта ойларымен бөлісіп, әртүрлі ойларды ортаға салу арқылы бір шешімге келіп, топта

    тақырыпты талдау барысында
    талқыланған деректерді қағазға түсіреді.



    Айтылған ойдың негізі сөзін тауып түсініктермен ұғымдарға сипаттама беріп постер қорғайды.





    ой-пікірді талдап, алған білімді қолдану және жан-жақты зерделеп сызба сызады












    пікірлермен ой түйіндерін жинақтап салыстыру кестесін құрап толтырды















    Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтайды. Шыққан нәтижелердің қорытындысын дәптерге орындап жазып алады






















    Тез және сапалы жұмыс жасаған ,толық жауап берген оқушыларды  мадақтау.








    Дескриптор:

    -Өсімдік жасушасындағы

    осмостық жүйенің маңыздылығын түсіндіреді-2 балл


    осмотикалық белсенді заттардың әртүрлі концентрациясы барекі жүйенінің қозғалысын сызып талдайды-2 балл






    Осмотикалық және қысым потенциалын салыстырады-2 бал


















    Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтау -2балл


























    Оқулық

    Жұмыс дәптері

    https://www.youtube.com/watch?v=OYx_WITAJeo






    Слайд

    Акт





    https://www.youtube.

    com/watch?v=YYW-dqvffc0



















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Презентация 11 сынып
    27.02.2023
    701
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тубелбаева Эльмира Кенжебековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации