Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Су потенциялы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
№1-сабақ
|
|
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Сауран» ЖОМ КММ |
|
Бөлім: |
Зат алмасу |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Тубелбаева Эльмира |
|
Күні: |
|
|
Сынып:11 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Су потенциалы. Зертханалық жұмыс «Әртүрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтау» |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.3.6 – түрлі концентрациялы тұз ертінділеріндегі жасушалардың су потенциалын зерттеу |
|
Сабақтың мақсаты |
1.Су потенциалының қасиетін және осмостың маңызын анықтайды 3.Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын зерттейді |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғарғы деңгей |
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен амандасу,түгелдеу 2.«Сәлемдесу» стратегиясы арқылы бір-біріне мейірімділік көрсету , жағымды ахуал қалыптастыру Оқушыларды топтарға біріктіру. «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы 3-топқа біріктіріледі. Сынып оқушылары Каhoot платформасын пайдалану арқылы «Детальдарды қосу» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Бастапқы сөйлемнің мысалы:
арқылы ..............тасымалдану- күрделі және көп энергия жұмсалуын қажет ететін процесс. 2. Белгілі бір молекулаларды ................... арналған нәруыздар 3.Тірі жасушадағы ....концентрациясы едәуір жоғары,ал ..... көп 4. Мембрана саңылаулары арқылы К+, Na+ катиондары тез өтіп, ........ ..........жұмсала отырып,жасушадағы ......... ............ белсенді күйге келтіреді Кеңейтілген сөйлемнің мысалы:
көп энергия жұмсалуын қажет ететін процесс. Белгілі бір молекулаларды тасымалдауға арналған нәруыздар 3.Тірі жасушадағы К+,концентрациясы едәуір жоғары,ал Na+ көп 4. Мембрана саңылаулары арқылы К+, Na+ катиондары тез өтіп, АТФ энергиясы жұмсала от ырып,жасушадағы зат алмасу белсенді күйге келтіреді |
Пәндік білім алу үшін ұйымдасады.
Оқушылар сұраққа жауап беріп сыныпта белсенділік танытады, оқушылар осы тапсырманы орындауда алдыңғы білімдерін еске түсіреді,жаңа сабақпен байланыстырады |
Дескрип-тор: Берілген сұрақтар-ға дұрыс жауап үшін-2 балл ҚБ: Мадақтау сөз арқылы бағалау Топ оқушы-лары сұраққа жауап беріп, белсенді-лік танытады. |
Суреттер, Слайд |
Сабақ ортасы
|
Оқушыларды сынып жұмысын ұйымдастыру. №1 тапсырма «Ой күмбез» әдісі Оқушылардың назарына оқу материалдары мен бейне жазба ұсынылады.Білім алушы тақырыпқа сәйкес ақпаратпен танысады және әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша ұйымдаса отырып оқулықтағы бөлімшелерді оқып, ойланып топта талқылайды. І-топ: «Ой қазығы» Су термодинамикалық жағдайының көрсеткіші ретінде су потенциалы ұғымын сипатайды. Постер қорғау
ІІ-топ: «Ой желісі» Осмотикалық белсенді заттардың әртүрлі концентрациясы бар екі жүйенің қозғалыс жолдарын сызып талдайды. 3 топ: «Ой өрімі» Су потенциалы, осмотикалық потенциал және қысым потенциалы арасындағы байланысты салыстырады. Салыстыру кестесін құрап толтыру 2-тапсырма. (ЖЖ) 6-зертханалық жұмыс Түрлі концентрациялы тұз
ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын
анықтау». |
Оқушылар топта ойларымен бөлісіп, әртүрлі ойларды ортаға салу арқылы бір шешімге келіп, топта
тақырыпты талдау
барысында Айтылған ойдың негізі сөзін тауып түсініктермен ұғымдарға сипаттама беріп постер қорғайды. ой-пікірді талдап, алған білімді қолдану және жан-жақты зерделеп сызба сызады пікірлермен ой түйіндерін жинақтап салыстыру кестесін құрап толтырды Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтайды. Шыққан нәтижелердің қорытындысын дәптерге орындап жазып алады
|
Тез және сапалы жұмыс жасаған ,толық жауап берген оқушыларды мадақтау. Дескриптор: -Өсімдік жасушасындағы осмостық жүйенің маңыздылығын түсіндіреді-2 балл осмотикалық белсенді заттардың әртүрлі концентрациясы барекі жүйенінің қозғалысын сызып талдайды-2 балл Осмотикалық және қысым потенциалын салыстырады-2 бал Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі жасушалардың су потенциалын анықтау -2балл
|
Оқулық Жұмыс дәптері https://www.youtube.com/watch?v=OYx_WITAJeo Слайд Акт com/watch?v=YYW-dqvffc0 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |