Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың : Су ресурстарының экологиялық проблемалары
|
Бөлім |
3.3 Гидросфера |
||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||||||||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Су ресурстарының экологиялық проблемалары |
||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.3.3.4 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде су ресурстарының экологиялық проблемаларын талдап, шешу жолдарын ұсынады |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:Су ресурстарының экологиялық проблемаларын талдайды,шешу жолдарын саралайды Оқушылардың басым бөлігі: Құрлық суларының шаруашылықтағы проблемалық маңызын талқылайды. Кейбір оқушылар: Жергілікті жер бойынша өз өлкелерінің су экологиялық мәселелерін ашып талдайды. |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық мүдде құндылығы: Қазақстан қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу Ар-ұят құндылығы: Сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштарлық, сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Басы 3минут 7минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Ұйымдастыру кезеңі -Оқушылармен амандасамын. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін шаттық шеңберін ұйымдастыру: «Көршіме бір тілек» әдісі бойынша әр оқушы көршілеріне бір сөзбен тілек айтып шығады. Мозайка әдісі арқылы 3 топқа бөлу: 1-топ өзен- көлдер , 2-топ: жер асты сулары, 3-топ: мұздықтар Үй тапсырмасы: Қазақстанның су ресурстары 1.Су ресурстары дегеніміз не? 2.Су пайдаланудың мәселелері 3.Өзен ағысының жылдық және маусымдық ауытқулары қандай? 4.Су мәселесін шешу жолдары қандай? 5.Трансшегаралық өзендер қандай? |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс |
Кітап |
|||||||||||||||||
|
Ортасы 15минут 15минут |
Қазақстандағы су ресутстарына байланысты мәселелер бар Себебі республика жазық аумақтық құрлық зонасында немесе су,а аса зәру Қазақстанның ұсақ шоқысының аумағында орналасқан . Бейне жазба тамашалайық ЖЖ Тапсырма №1 «Кешенді постер» әдісі Құрлық суларының шаруашылықтағы проблемалық маңызын «кешенді постер» әдісі арқылы талқылау,шешу жолдарын жазу. ( Құрлық суларының шаруашылықтағы проблемалық маңызын 1 бағанға,шешу жолдарын келесы топ екінші бағанға жазады) Өзен-көл
Жер асты сулары
Дескрипторлар:
ҚБ.«Ноутбук»әдісі Тапсырма №2 «Су ресурстарының экологиялық проблемаларын анықтап, шешу жолдарын ұсыну» Оқулықпен жұмыс., мәтінді оқиды, оқыған соң кестені толтырады. «Төрт сөйлем» әдісі (кестедегі сөйлемдер) бойынша: пікірлесу, дәлелдеу, мысал келтіру, қорытындылау – тапсырмасы.
Дескрипторлар: - Еліміздегі су ресурстарының экологиялық проблемаларын анықтайды. -Экологиялық мәселелердің себептерін жазады. - Экологиялық мәселелердің салдарын анықтайды. - Экологиялық проблемаларды шешу жолдарын ұсынады. Оқушыларға су ластану схемасы көрсетілген сурет ұсыну. Су қалай ластанады? Суретпен жұмыс жасау барысында суды ластайтын барлық нысандарды атап шығады. (қосымша №2) ҚБ. «Ұялы телефон» арқылы өзін-өзі бағалау Геосергіту. «Бір әріптен басталатын географиялық сөйлем» Жүргізуші бір әріпті атайды.Оқушылар географиялық нысандар,құбылыстар немесе үдерістер туралы барлық сөздері берілген әріптен басталатын сөйлем құрауы қажет. КЕЙС-СТАДИ І-топ."Құрлық суларының экологиялық мәселелерінің жіктелімі"» тақырыбында постер арқылы жаңа тақырыптың маңыздылығын ашу. ІІ - топ. "Арал теңізі қасіреті"» тақырыбында постер арқылы жаңа тақырыптың маңыздылығын ашу. ІІІ-топ."Мұздықдар еруде,сырқат Ертіс"» тақырыбында постер арқылы жаңа тақырыптың маңыздылығын ашу. IV - топ. "Құрлық суларындағы экологиялық мәселелерді шешу жолдары"» тақырыбында постер арқылы жаңа тақырыптың маңыздылығын ашу. Дескриптор: Құрлық суларындағы экологиялық мәселелерді жіктей алады. Құрлық суларындағы экологиялық апаттардың туындау себебін біледі. Құрлық суларындағы экологиялық мәселелердің шешу жолдарын ұсына алады.
Оқушыларға қосымша дерек ретінде беруге болады. Судың сарқылуы мен ластануы мәселесін шешу үшін төмендегі іс-шараларды жүзеге асыру қажет: суды тиімді пайдалану технологияларын қолдану; өндірісте суды бірнеше рет қайталап пайдалану; ауыз су мақсатында берілетін суды өндірістік процестерде пайдаланбау. Бұл әсіресе, жоғары сапалы жер асты суларына қатысты; ауыз суды тамаққа, тұрмыстық мақсатта пайдаланатын судан бөлек құбырмен беру. Суды мөлшерлі түрде беру және оның ысырап болуына жол бермеу; суға экономикалық тұрғыдан негізделген баға қою. Нақты бағалау нәтижесінде судың ысырап болуын біршама төмендетуге болады. ҚБ. Оқушылар өзара бірін-бірі тексеру.«Екі жұлдыз,бір тілек»
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Берілген тапсырмалар дың барлығына «ноутбук» арқылы өзін-өзі бағалау жүргізеді.
Берілген тапсырмалар дың барлығына «ұялы телефон» арқылы өзін-өзі бағалау жүргізеді.
Медальон арқылы бағалау
|
https://www.youtube.com/watch?v=-tNGEmx3xAw Ашық сұрап-жауаптар
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5минут |
Үйге тапсырма: §29 оқу . 1-тапсырма . Хабарлама жазу. Трансшекаралық өзендер мен халықаралық көлдерді пайдаланудың әлемдік мәселелері |
Сабақтағы көңіл күйлері мен алған әсері жайында рефлексия жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Су ресурстарының экологиялық проблемалары
Су ресурстарының экологиялық проблемалары
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың : Су ресурстарының экологиялық проблемалары
|
Бөлім |
3.3 Гидросфера |
||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||||||||||||||||||
|
Күні |
|
||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Су ресурстарының экологиялық проблемалары |
||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.3.3.4 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде су ресурстарының экологиялық проблемаларын талдап, шешу жолдарын ұсынады |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:Су ресурстарының экологиялық проблемаларын талдайды,шешу жолдарын саралайды Оқушылардың басым бөлігі: Құрлық суларының шаруашылықтағы проблемалық маңызын талқылайды. Кейбір оқушылар: Жергілікті жер бойынша өз өлкелерінің су экологиялық мәселелерін ашып талдайды. |
||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық мүдде құндылығы: Қазақстан қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу Ар-ұят құндылығы: Сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну. Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштарлық, сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Басы 3минут 7минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут Ұйымдастыру кезеңі -Оқушылармен амандасамын. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін шаттық шеңберін ұйымдастыру: «Көршіме бір тілек» әдісі бойынша әр оқушы көршілеріне бір сөзбен тілек айтып шығады. Мозайка әдісі арқылы 3 топқа бөлу: 1-топ өзен- көлдер , 2-топ: жер асты сулары, 3-топ: мұздықтар Үй тапсырмасы: Қазақстанның су ресурстары 1.Су ресурстары дегеніміз не? 2.Су пайдаланудың мәселелері 3.Өзен ағысының жылдық және маусымдық ауытқулары қандай? 4.Су мәселесін шешу жолдары қандай? 5.Трансшегаралық өзендер қандай? |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс |
Кітап |
|||||||||||||||||
|
Ортасы 15минут 15минут |
Қазақстандағы су ресутстарына байланысты мәселелер бар Себебі республика жазық аумақтық құрлық зонасында немесе су,а аса зәру Қазақстанның ұсақ шоқысының аумағында орналасқан . Бейне жазба тамашалайық ЖЖ Тапсырма №1 «Кешенді постер» әдісі Құрлық суларының шаруашылықтағы проблемалық маңызын «кешенді постер» әдісі арқылы талқылау,шешу жолдарын жазу. ( Құрлық суларының шаруашылықтағы проблемалық маңызын 1 бағанға,шешу жолдарын келесы топ екінші бағанға жазады) Өзен-көл
Жер асты сулары
Дескрипторлар:
ҚБ.«Ноутбук»әдісі Тапсырма №2 «Су ресурстарының экологиялық проблемаларын анықтап, шешу жолдарын ұсыну» Оқулықпен жұмыс., мәтінді оқиды, оқыған соң кестені толтырады. «Төрт сөйлем» әдісі (кестедегі сөйлемдер) бойынша: пікірлесу, дәлелдеу, мысал келтіру, қорытындылау – тапсырмасы.
Дескрипторлар: - Еліміздегі су ресурстарының экологиялық проблемаларын анықтайды. -Экологиялық мәселелердің себептерін жазады. - Экологиялық мәселелердің салдарын анықтайды. - Экологиялық проблемаларды шешу жолдарын ұсынады. Оқушыларға су ластану схемасы көрсетілген сурет ұсыну. Су қалай ластанады? Суретпен жұмыс жасау барысында суды ластайтын барлық нысандарды атап шығады. (қосымша №2) ҚБ. «Ұялы телефон» арқылы өзін-өзі бағалау Геосергіту. «Бір әріптен басталатын географиялық сөйлем» Жүргізуші бір әріпті атайды.Оқушылар географиялық нысандар,құбылыстар немесе үдерістер туралы барлық сөздері берілген әріптен басталатын сөйлем құрауы қажет. КЕЙС-СТАДИ І-топ."Құрлық суларының экологиялық мәселелерінің жіктелімі"» тақырыбында постер арқылы жаңа тақырыптың маңыздылығын ашу. ІІ - топ. "Арал теңізі қасіреті"» тақырыбында постер арқылы жаңа тақырыптың маңыздылығын ашу. ІІІ-топ."Мұздықдар еруде,сырқат Ертіс"» тақырыбында постер арқылы жаңа тақырыптың маңыздылығын ашу. IV - топ. "Құрлық суларындағы экологиялық мәселелерді шешу жолдары"» тақырыбында постер арқылы жаңа тақырыптың маңыздылығын ашу. Дескриптор: Құрлық суларындағы экологиялық мәселелерді жіктей алады. Құрлық суларындағы экологиялық апаттардың туындау себебін біледі. Құрлық суларындағы экологиялық мәселелердің шешу жолдарын ұсына алады.
Оқушыларға қосымша дерек ретінде беруге болады. Судың сарқылуы мен ластануы мәселесін шешу үшін төмендегі іс-шараларды жүзеге асыру қажет: суды тиімді пайдалану технологияларын қолдану; өндірісте суды бірнеше рет қайталап пайдалану; ауыз су мақсатында берілетін суды өндірістік процестерде пайдаланбау. Бұл әсіресе, жоғары сапалы жер асты суларына қатысты; ауыз суды тамаққа, тұрмыстық мақсатта пайдаланатын судан бөлек құбырмен беру. Суды мөлшерлі түрде беру және оның ысырап болуына жол бермеу; суға экономикалық тұрғыдан негізделген баға қою. Нақты бағалау нәтижесінде судың ысырап болуын біршама төмендетуге болады. ҚБ. Оқушылар өзара бірін-бірі тексеру.«Екі жұлдыз,бір тілек»
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Берілген тапсырмалар дың барлығына «ноутбук» арқылы өзін-өзі бағалау жүргізеді.
Берілген тапсырмалар дың барлығына «ұялы телефон» арқылы өзін-өзі бағалау жүргізеді.
Медальон арқылы бағалау
|
https://www.youtube.com/watch?v=-tNGEmx3xAw Ашық сұрап-жауаптар
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5минут |
Үйге тапсырма: §29 оқу . 1-тапсырма . Хабарлама жазу. Трансшекаралық өзендер мен халықаралық көлдерді пайдаланудың әлемдік мәселелері |
Сабақтағы көңіл күйлері мен алған әсері жайында рефлексия жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















