Қазақстандағы су ресутстарына
байланысты мәселелер бар
Себебі республика жазық
аумақтық құрлық зонасында немесе су,а аса зәру Қазақстанның ұсақ
шоқысының аумағында орналасқан .
Бейне жазба
тамашалайық
ЖЖ Тапсырма №1 «Кешенді
постер» әдісі
Құрлық суларының
шаруашылықтағы проблемалық маңызын «кешенді постер» әдісі арқылы
талқылау,шешу жолдарын жазу.
(
Құрлық суларының
шаруашылықтағы проблемалық маңызын 1 бағанға,шешу жолдарын келесы
топ екінші бағанға жазады)
Өзен-көл
-
Жер асты сулары
-
Дескрипторлар:
-
Өзен-көл суларының
шаруашылықта қолданылу мақсатын,проблемасын
жазады
-
Жер асты суларының
шаруашылықта қолданылу мақсатын,проблемасын
жазады
-
Мұздықтардың шаруашылықта
қолданылу мақсатын,проблемасын
жазады
-
Өзен-көл суларының
проблемасының шешу жолдарын
ұсынады.
-
Жер асты суларының
проблемасының шешу жолдарын
ұсынады.
-
Мұздық суларының проблемасының
шешу жолдарын ұсынады.
ҚБ.«Ноутбук»әдісі
Тапсырма
№2 «Су ресурстарының экологиялық
проблемаларын анықтап, шешу жолдарын ұсыну» Оқулықпен жұмыс.,
мәтінді оқиды, оқыған соң кестені толтырады. «Төрт сөйлем» әдісі
(кестедегі сөйлемдер) бойынша: пікірлесу, дәлелдеу, мысал келтіру,
қорытындылау – тапсырмасы.
-
Еліміздегі суға
қатысты экологиялық
мәселе
|
Пайда болу
себебі
|
Экологиялық
мәселенің салдары
|
Шешу
жолдары
|
|
|
|
|
Дескрипторлар:
- Еліміздегі су ресурстарының
экологиялық проблемаларын
анықтайды.
-Экологиялық мәселелердің
себептерін жазады.
- Экологиялық мәселелердің
салдарын анықтайды.
-
Экологиялық проблемаларды шешу
жолдарын ұсынады.
Оқушыларға су ластану схемасы
көрсетілген сурет ұсыну.
Су қалай ластанады? Суретпен
жұмыс жасау барысында суды ластайтын барлық нысандарды атап шығады.
(қосымша №2)
ҚБ. «Ұялы телефон» арқылы
өзін-өзі бағалау
Геосергіту. «Бір әріптен
басталатын географиялық сөйлем»
Жүргізуші бір әріпті
атайды.Оқушылар географиялық нысандар,құбылыстар немесе үдерістер
туралы барлық сөздері берілген әріптен басталатын сөйлем құрауы
қажет.
КЕЙС-СТАДИ
І-топ."Құрлық суларының экологиялық
мәселелерінің жіктелімі"» тақырыбында постер арқылы жаңа тақырыптың
маңыздылығын ашу.
ІІ -
топ. "Арал теңізі қасіреті"» тақырыбында
постер арқылы жаңа тақырыптың маңыздылығын
ашу.
ІІІ-топ."Мұздықдар еруде,сырқат Ертіс"»
тақырыбында постер арқылы жаңа тақырыптың маңыздылығын
ашу.
IV -
топ. "Құрлық суларындағы экологиялық мәселелерді шешу
жолдары"» тақырыбында постер арқылы жаңа тақырыптың маңыздылығын
ашу.
Дескриптор:
Құрлық
суларындағы экологиялық мәселелерді жіктей
алады.
Құрлық
суларындағы экологиялық апаттардың туындау себебін
біледі.
Құрлық
суларындағы экологиялық мәселелердің шешу жолдарын ұсына
алады.
Оқушыларға қосымша дерек ретінде беруге
болады.
Судың сарқылуы мен ластануы мәселесін шешу үшін
төмендегі іс-шараларды жүзеге асыру қажет:
суды тиімді пайдалану технологияларын
қолдану;
өндірісте суды бірнеше рет қайталап
пайдалану;
ауыз су мақсатында берілетін суды өндірістік
процестерде пайдаланбау. Бұл әсіресе, жоғары сапалы жер асты
суларына қатысты;
ауыз суды тамаққа, тұрмыстық мақсатта
пайдаланатын судан бөлек құбырмен беру. Суды мөлшерлі түрде беру
және оның ысырап болуына жол бермеу;
суға экономикалық тұрғыдан негізделген баға қою.
Нақты бағалау нәтижесінде судың ысырап болуын біршама төмендетуге
болады.
ҚБ. Оқушылар өзара бірін-бірі
тексеру.«Екі жұлдыз,бір
тілек»
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа
тақырыпты талдайды
Жұп
бойынша
Жеке, өзара тақырыпты
түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы
білдіреді
Слайдта көрсетілген
ресурстарды талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай
берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды
орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы
бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа
жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу
дағдылары қалыптасады
|