Су ресурстарының маңызы және ластану көздері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Су ресурстарының маңызы және ластану көздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа арналған сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім атауы: 3. Физикалық география. 3.3. Атмосфера

Мектеп: Павлодар қаласындағы ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі

Күні: 11.11.2024

Мұғалімнің аты-жөні: Болатова Д.Ә.

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Су ресурстарының маңызы және ластану көздері

Мектеп миссиясы

Әр оқушының әлеуетін аша отырып, бәсекеге қабілетті, құндылықтары тұрақталған тұлғаны қалыптастыру

Кәсіби даму мақсаты

География сабағында статистикалық деректерді талдау арқылы оқушылардың бағалау дағдыларын дамыту

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

9..3.3.1 су ресурстарының маңызын (су көлік ортасы ретінде, балық аулау, энергия алу, өнеркәсіп және ауыл шаруашылық өндірістерінде) түсіндіреді (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде)


Сабақтың мақсаттары

9..3.3.1 су ресурстарының маңызын (су көлік ортасы ретінде, балық аулау, энергия алу, өнеркәсіп және ауыл шаруашылық өндірістерінде) түсіндіреді (қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде)


Бағалау критерийлері

Оқушылар бір-бірінің жұмысын бағалайды. Бағалау критерийлері:

Білу: Су ресурстарының маңызын, ластану көздерін білу.


Түсіну: Су ресурстарының экологиялық және әлеуметтік маңызын түсіну.


Қолдану: Су ресурстарының ластануын болдырмаудың практикалық әдістерін ұсыну.


Жоғары ойлау дағдылары:

  • Оқушы судың ластануына әсер етіп жатқан факторларды топтастырып,шешу жолдарын ұсынады.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология: Су ресурстары, ластану, экология, энергия, өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы.


Оқытудың тілдік мақсаты: Судың ластануы ұғымын сипаттай алады;

Адамдарлың және адамдарға кері әсерін талдай алады;(мысалдар, алдын алу жолдарын ұсыну).

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Менің ойымша … Аз уақытта, келешекте............. мүмкін. Судың ластанудың әсерінен қоғамда елеулі өзгерістер орын алады, мысалы...

Саралау түрі

Мазмұны бойынша - Күрделілік деңгейіне қарай - Ресурстардың күрделігі мен көлемі бойынша

Оқыту формасына қарай – топтық, жеке

Ойлау дағдыларын дамыту бағыты бойынша – шығармашылық дағдылар – креативтілік принципі

Құндылықтар



Ынтымақтастық

Оқушылардың бір-бірімен және мұғаліммен өзара әркеттестіктері сабақтың барлық кезеңдері бойы жүзеге асырылады.

Мұғалім мен оқушы бірлесе сабақтың мақсатына жетеді және өзара іс-қимыл нәтижелерін талқылайды.

Өмір бойы оқу

Сабақ мақсатын біледі және түсінеді. Алған білімінің неге қажет екенін түсінеді.

Академиялық шынайылық

Сабақ барысында өзара бағалау кезінде әділ бағалауды үйренеді.

Көшбасшылық

Топтық жұмыста оқушылар көшбасшылық дағдыларын дамытады.

Ашықтық

Оқушылар топтық талқылау барысында өз ойларын еркін жеткізеді.

Пәнаралық байланыс

Экология, экономика, химия.

Жаһандық ақпарат

Әлемде су тапшылығы мәселесі өте өзекті,әсіресе құрғақ аймақтарда кездеседі..

АКТ дағдылары

Оқу үрдісін электрондық ресурстармен визуализациялайды (Microsoft PowerPoint).

Ғаламтордан, оқулықтан, мәтіндерден, картадан қажетті мәліметтерді іріктей алады.

Осыған дейін меңгерілген білім


Адамзат әрекетінің атмосфераға әсері

Сабақтың барысы

Жоспарланған сабақ кезеңдері

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттері


Дереккөздер

Сабақтың басы

0-5 мин

Тақырыпқа шығу:”Ми шабуылы: сәйкестендіру ойыны”

Әр топқа ең алдымен контур карта мен мұхиттың,теңіздің,өзен немесе көлдердің атаулары беріледі. Сол атауларды сәйкестендіре отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.

Презентация

Сабақтың ортасы

6-11

мин




12-24 мин
















25-35

мин






36-44 мин



















45-70 мин

































71-76 мин


Мәтінмен жұмыс(ауызша)

Суретпен жұмыс(ауызша)

Айтылған ақпараттар бойынша сұрақтар(ауызша)




  1. тапсырма

Топтық жұмыс: Су ресурстарының әр саладағы маңызын анықтау.(ауызша)

1топ: Көлік ортасы ретінде маңызы

2топ:Балық аулау саласындағы маңызы

3топ:Энергетика саласындағы маңызы

4топ:Өнеркәсіп өндіру саласындағы маңызы

5топ:Ауылшаруашылығындағы маңызы

Бағалау критерийлері:

  • Берілген саладағы су ресурстарының маңызын анықтайды;

  • Мысал келтіреді (Қазақстандағы компонентті қамту негізінде)


Сергіту сәті:Тақтаға әр топтан 1 оқушы шығады. Сол оқушыға бүгінгі сабақта қолданған терминдер жасырылады.. Әр топтың қатысушылары өз тобының қатысушысына жасырылған терминді атын атамай, сипаттауы қажет.. Тапқан оқушы өз орнына жайғасады.


Судың ластануы туралы мәтінмен жұмыс,пікірталас (ауызша)

Судың ластану туралы Бейнеролик көрсету.


  1. тапсырма

Экологиялық сот”. рөлдік ойыны

1топ: Экологтар(табиғатты қорғау ұйымы)

2топ: Көлдің бойындағы тұрғындар (жергілікті халық)

3топ: Өнеркәсіп саласындағы адамдар

4топ: Ғалымдар(сарапшылар)

5топ: Сот мүшелері.

Ойын ережесі: Әр топ өзіне берілген рөл бойынша Балқаш көлінің ластану мәселесін талқылайды.


Бағалау критерийлері:

1топ:Экологтар

  • Су ресурстарын қорғау қажеттелігін жақтайды

  • Ластанудың экологиялық салдарын түсіндіреді

  • Ластану көздерін анықтайды

2топ:Көл маңындағы тұрғындар

  • Таза суға қол жеткізу және денсаулық мәселелерін көтереді

  • Өмір сапасының нашарлап кеткендігін дәлелдейді.

3топ:Өнеркәсіптегі қызметкерлер

  • Эконмикалық пайда мен өндіріс тиімділігін қорғайды

  • Ластануды азайтуға арналған шығындарды өтеудің қиындыған көрсетеді

  • Нақты мысалдар келтіреді

4топ:Ғалымдар

  • Экологтардың зерттеулеріне сүйене отырып,ластанудың себептері мен салдарын дәлелдейді

  • Оны азайтудың ғылыми әдістерін ұсынады(шешімдер,жолдарын)

5топ: Сот мүшелері

  • Барлық тараптардың дәлелдерін тыңдап, әділ шешім қабылдап,нақты үкім шығарады;

  • Сот шешімі барлық салаға тиімді болуы қажет;



Сабақты қорытындылау:

3тапсырма:

Kahoot платфопмасындағы тест сұрақтары арқылы оқушылардың тақырыпты қаншалықта меңгергенін бақылау.


Бағалау критерийлері: Тест сұрақтарына дұрыс жауап береді


Карта,атлас интернет,презентация









Презентация












Презентация,стикер,қағаз















Презентация



































Презентация,Kahoot




Сабақтың соңы

76-80 мин

Сабақтың рефлексиясы: Mentimeter платформасы арқылы сауалнама. Оқушылардың қаншасы түсінгенін сандық көрсеткіштермен шығарады.


Презентация

Дифференциация –

Бағалау


Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтау

сабақ барысында мұғалім әрбір оқушының жұмысын қарап отырады, қажеттілік туындаған кезде жекелеген оқушыны қолдап отырады

Оқушылардың өзара бағалауы мен өзін-өзі бағалауы

Мектеп және қауіпсіздік ережелеріне сәйкес тәртіпті сақтау

Сабақ бойынша рефлексия


Оқу мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

ОМ барлық оқушылар жетті ме?

Егер жетпесе, онда неге?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыт бойынша кезеңдері сақталды ма?

Сабақтан жоспарынан тыс өзгерістер болды ма және неге?



Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2025
193
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі