Су-табиғат құбылысы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Су-табиғат құбылысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал арқылы іс тәжірибеден өтуші студенттермен мұғалімдер ҚМЖ- ны тез құрауына септігін тигізеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

Күні: 

Машықкердің аты жөні: Жұмаев Диас 

Пәні:Қазақ тілі 

Сынып: 6 «Ә» 

Қатысқандар саны: 

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 

Су – тіршілік көзі 

Сабақтың тақырыбы: 

Су – табиғат құбылысы 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 

ТА 6.1.3.1-тыңдалаған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау ; 

ӘТН6.4.4.1-сөйлемдегі есімдіктерінің қызыметін түсіну есімдікті зат есімнің орнына қолдану. 

 Сабақтың мақсаты. 

судың табиғат құбылысы ретіндегі қасиеттерін меңгеру, оның адам өміріндегі маңыздысын түсіну. 

есімдіктердің жасалу жолдарын, құрамын ажырату.

Бағалау критерийлері. 

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын, түсінеді детальды ақпаратты анықтайды.

Есімдіетерді анықтап жіктеу есімдігінің септелу жолдарын қарастырады.

Тілдік мақсат: 

Пәнге  қатысты  сөздік қор  мен терминдер: дара және күрделі есімдік, жіктеу есімдігі, су қоры эко жүйеге шегаралас мемлекеттер.

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған  пайдалы тіркестер:   

Талқылауға арналған сұрақтар: 

«Су» ұғымымен қандай сөздерді байланыстырасың? 

Алдыңғы оқу. 

Қазақтың үш биі  туралы деректерді еске түсіреді. Кемшіліктерді түзейді, бағалайды. 

Құндылықтарға  баулу. 

Табиғатты қорғай білуге тәрбиелеу. 

АКТ қолдану дағдылары. 

Осы сабақ барысында оқушылар интербелсенді тақтаны қолданады. 

Пәнаралық  байланыс. 

жаратылыстану 





  Жоспар 

Жоспарлан-ған уақыт. 


Ұйымдастырылу жоспары


Ресурстар 

Сабақтың  басы 

6-минут 

 















Оқылым 

Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау 

1-тапсырма Мәтінді тыңда. Жаңбыр жауды. Жаңбырдан тамшыларынан жиналған сулар сай саламен ағып өзендер арқылы көлдерге жол тартады. Күннің қызуы арқылы қызған бу тамшылары қайтадан бұлтқа көтеріледіде. бұлттар қайта жаңбыр болып жауады. Жаңбыр тамшылары жерге сіңеді, жер астындағы ылғал өсімдік тамырымен жапырақтарға көтеріледі. Күнге қызған жапырақтың су буға айналып кетеді. Одан бұлттар пайда болады. Бұлттар жел арқылы суық аймақтарға көшеді. Ол жақта ылғал қатып, қар күйінде жерге жауады. Қыс бойы жатқан қар көктемде еріп жерге сіңеді. Түптің түбінде бүкіл тамшылар жолығысады. Тамшылар осылай айналыста жүре береді.

Енді сен жаңбыр қардың жауғанын, бұлақтар мен өзендердің аққанын көре аласыңдар.

 


Оқулық: Қазақ тілі Алматы Атамұра

Б.А.Әрінова, Г.М.Раевва, Г.С Кәрімова, Л.К.Жұмекенова



Интербелсенді тақта







5- минут













Сабақтың ортасы 


16 - минут


2- тапсырма. Өз пікіріңмен бөліс.

Судың су– бу, су бұлт, су-жаңбыр,су – қар, су- мұз қалпына енуінің себебін және осы қалыптағы олардың тіршілік үшін маңызын түсіндір.


Тексер!

Су-бу. Күнге қызған жапырақтың бойында су буға айналады.

Су-бұлт.Күннің қызуы арқылы бу тамшылары бұлтқа көтеріледі.

Су-жаңбыр. Бұлттан жаңбыр пайда болады.

Су-қар Бұлттан жел арқылы суық аймақтарға көшіп, ылғал қатып, қар түрінде жауады.

Су-мұз. Суық аймақтарда түскен қар ыдғалданып, күн суытқанда мұз болып қатады.


3-тапсырма.Суреттерге мұқият қара. Не байқадыңдар?


Тексер!

Түскен жауын-шашын.

Жалғыз тамшы, көп тамшы.

«жекеше», «көпше» ұғымыдары.


Тілдік бағдарды болжау. 

Тілдік бағдарды болжату мақсатында «Суретті сөйлем» әдісін қолдану. Оқушылар су тамшылары арқылы мен, сен, ол және біз, сіз, олар сөздерінің жекеше және көптік мағына білдіретіндігін анықтайды. Сабақтың есімдіктерге қатысты болатындығын болжайды. 

Тілдік бағдар.  

Есімдік туралы мағлұмат беру. Жіктеу есімдігінің қызметімен таныстыру. 

Тілдік бағдарды бекіту. 

4 тапсырманы орында. Мен, біз, сол, қандай, әрқашан, әлдебіреу, қайсыбіреу, кейбір есімдіктерін құрамына және жасалу жолына қарай талдайды.  





















20220204_064902.jpg






Сабақтың  соңы 5 минут 

Кері байланыс: Оқушылар «Инсерт» тәсілі арқылы өз ойың қорытындылап жазады. 

Үйге тапсырма: 5-тапсырманы жазу105бет.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.01.2025
223
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі