Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі»
Мақсаты: Балаларға су туралы түсінік беру және судың қажеттілігінің,оның маңызы туралы түсіндіру.Суды үнемдеп пайдалануға және су туралы мақал-мәтелдерді білуге тәрбиелеу. «Жас экологтар»атты үйірме мүшелерінің жұмыстарымен таныстыру.
Үйірме мүшелері екі топқа бөлінеді.Әр топ өздерінің аттары мен ұрандарын айтады.
Әділ қазылар алқасын сайлаймыз.Бүгінгі пікір-сайысымыздың басында ең алдымен су туралы сөз қозғаймыз.
Ой қозғау... Су туралы білгендерін және өздері дайындап әкелген буклет,альбом және рефераттарымен таныстырады.
Пікір-сайыстың негізгі бөлімдерімен таныс болыңыздар:
1-бөлім.Мақал-мәтелдерді жалғастыру:
2-бөлім. «Кім көп біледі?»
3-бөлім.Даттаушы мен жақтаушы.
4-бөлім. Ұйқасын тап.
5-бөлім.Қорытынды (тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні). Адасқан әріптермен мақал-мәтел құрастыру.
1-бөлім.
1.Көлдің көркі құрақ,
Таудың ... ... .
2.Суға кеткен ... ... .
3.Арық бар жерде су бар,
Су бар жерде ... ... .
4.Арық қазбасаң ... .
5.Өзен жағалағанның ... ... .
6.Өзен суын жаңбыр тасытады,
Адам қадірін ... ... .
7.Өзен бойы тұрғанда ,
Өзге жерге ... .
8.Сағадағы су ішіеді,
Аяқтағы ... ... .
9.Су байлық-алты айлық,
Қар байлық - ... ... .
10.Судың да ... ... .
11.Суға кеткен ... ... .
12.Су ақса –сайына,
Жылқы жоғалса- ... .
13.Су аяғы - ... .
14.Су болмай балық аулауға болмас,
Жүз жыртпай ... ... ... .
15.Су бермегенге сүтіңді бер-
Ақ ... ... .
16.Суды шым тоқтатар,
Сөзді ... ... .
17.Су бергеннің сауабы бар,
Су төккеннің ... ... .
18.Дария басы - ... .
19.Өзен-суға жарасқан қамысы мен қоғасы,
Қарияға жарасқан ... ... .
20.Дария арам болмайды ит қанша ... .
2-бөлім. «Кім көп біледі?»
Бұл сайыста екі топ мақал-мәтел айтып жарысады бірдей мақалдар сызылып қалған мақалдарға 1ұпайдан беріледі.
3-бөлім.Даттаушы мен жақтаушы.Бұл бөлімде екі топтан өз еріктерімен екі оқушы бірі даттаушы,бірі жақтаушы болып Зайсан көлінің пайдасы мен зиянын айтады.
4-бөлім.Ұйқасын тап.
Ақжайықтың ақ шағаласы атанған Ақұштап Бақтыгерееваның Ақжайық өзенін Анаға теңеп шығарған өлеңіне үзіндінің ұйқасын тауып орналастыр:
...Жағдайың қалай,Жайығым?
Алдында туған айыбың.
Көбейіп кетті-ау уайымың.
Алдында туған еліңнің.
5-бөлім.Қорытынды.
Слайдтан қорытынды жасап және адасқан әріптерден мақал құрастыру керек.Енді сөзді әділ қазыларғ береміз.Әділ қазылар қорытындысын шығарып жеңген топты және жекелей оқушыларды марапаттайды.Осымен «Жас экологтар» үйірме мүшелерінің пікір-сайыстары аяқталды.Көріп тамашалағандарыңызға рахмет!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Су тіршілік көзі"
"Су тіршілік көзі"
Тақырыбы: «Су – тіршілік көзі»
Мақсаты: Балаларға су туралы түсінік беру және судың қажеттілігінің,оның маңызы туралы түсіндіру.Суды үнемдеп пайдалануға және су туралы мақал-мәтелдерді білуге тәрбиелеу. «Жас экологтар»атты үйірме мүшелерінің жұмыстарымен таныстыру.
Үйірме мүшелері екі топқа бөлінеді.Әр топ өздерінің аттары мен ұрандарын айтады.
Әділ қазылар алқасын сайлаймыз.Бүгінгі пікір-сайысымыздың басында ең алдымен су туралы сөз қозғаймыз.
Ой қозғау... Су туралы білгендерін және өздері дайындап әкелген буклет,альбом және рефераттарымен таныстырады.
Пікір-сайыстың негізгі бөлімдерімен таныс болыңыздар:
1-бөлім.Мақал-мәтелдерді жалғастыру:
2-бөлім. «Кім көп біледі?»
3-бөлім.Даттаушы мен жақтаушы.
4-бөлім. Ұйқасын тап.
5-бөлім.Қорытынды (тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні). Адасқан әріптермен мақал-мәтел құрастыру.
1-бөлім.
1.Көлдің көркі құрақ,
Таудың ... ... .
2.Суға кеткен ... ... .
3.Арық бар жерде су бар,
Су бар жерде ... ... .
4.Арық қазбасаң ... .
5.Өзен жағалағанның ... ... .
6.Өзен суын жаңбыр тасытады,
Адам қадірін ... ... .
7.Өзен бойы тұрғанда ,
Өзге жерге ... .
8.Сағадағы су ішіеді,
Аяқтағы ... ... .
9.Су байлық-алты айлық,
Қар байлық - ... ... .
10.Судың да ... ... .
11.Суға кеткен ... ... .
12.Су ақса –сайына,
Жылқы жоғалса- ... .
13.Су аяғы - ... .
14.Су болмай балық аулауға болмас,
Жүз жыртпай ... ... ... .
15.Су бермегенге сүтіңді бер-
Ақ ... ... .
16.Суды шым тоқтатар,
Сөзді ... ... .
17.Су бергеннің сауабы бар,
Су төккеннің ... ... .
18.Дария басы - ... .
19.Өзен-суға жарасқан қамысы мен қоғасы,
Қарияға жарасқан ... ... .
20.Дария арам болмайды ит қанша ... .
2-бөлім. «Кім көп біледі?»
Бұл сайыста екі топ мақал-мәтел айтып жарысады бірдей мақалдар сызылып қалған мақалдарға 1ұпайдан беріледі.
3-бөлім.Даттаушы мен жақтаушы.Бұл бөлімде екі топтан өз еріктерімен екі оқушы бірі даттаушы,бірі жақтаушы болып Зайсан көлінің пайдасы мен зиянын айтады.
4-бөлім.Ұйқасын тап.
Ақжайықтың ақ шағаласы атанған Ақұштап Бақтыгерееваның Ақжайық өзенін Анаға теңеп шығарған өлеңіне үзіндінің ұйқасын тауып орналастыр:
...Жағдайың қалай,Жайығым?
Алдында туған айыбың.
Көбейіп кетті-ау уайымың.
Алдында туған еліңнің.
5-бөлім.Қорытынды.
Слайдтан қорытынды жасап және адасқан әріптерден мақал құрастыру керек.Енді сөзді әділ қазыларғ береміз.Әділ қазылар қорытындысын шығарып жеңген топты және жекелей оқушыларды марапаттайды.Осымен «Жас экологтар» үйірме мүшелерінің пікір-сайыстары аяқталды.Көріп тамашалағандарыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













