Тақырыбы: «Су – тіршілік
көзі»
Мақсаты: Балаларға су туралы түсінік
беру және судың қажеттілігінің,оның маңызы туралы түсіндіру.Суды
үнемдеп пайдалануға және су туралы мақал-мәтелдерді білуге
тәрбиелеу. «Жас экологтар»атты үйірме мүшелерінің жұмыстарымен
таныстыру.
Әдіс-тәсілдері: Пікір-сайыс.
Үйірме мүшелері екі топқа
бөлінеді.Әр топ өздерінің аттары мен ұрандарын
айтады.
Әділ қазылар алқасын
сайлаймыз.Бүгінгі пікір-сайысымыздың басында ең алдымен су туралы
сөз қозғаймыз.
Ой
қозғау... Су туралы білгендерін және
өздері дайындап әкелген буклет,альбом және рефераттарымен
таныстырады.
Пікір-сайыстың негізгі
бөлімдерімен таныс болыңыздар:
1-бөлім.Мақал-мәтелдерді
жалғастыру:
2-бөлім. «Кім көп
біледі?»
3-бөлім.Даттаушы мен
жақтаушы.
4-бөлім. Ұйқасын
тап.
5-бөлім.Қорытынды (тоқсан ауыз сөздің
тобықтай түйіні). Адасқан әріптермен мақал-мәтел
құрастыру.
1-бөлім.
1.Көлдің көркі
құрақ,
Таудың ... ...
.
2.Суға кеткен ... ...
.
3.Арық бар жерде су
бар,
Су бар жерде ... ...
.
4.Арық қазбасаң ...
.
5.Өзен жағалағанның ... ...
.
6.Өзен суын жаңбыр
тасытады,
Адам қадірін ... ...
.
7.Өзен бойы тұрғанда
,
Өзге жерге ...
.
8.Сағадағы су
ішіеді,
Аяқтағы ... ...
.
9.Су байлық-алты
айлық,
Қар байлық - ... ...
.
10.Судың да ... ...
.
11.Суға кеткен ... ...
.
12.Су ақса
–сайына,
Жылқы жоғалса- ...
.
13.Су аяғы - ...
.
14.Су болмай балық аулауға
болмас,
Жүз жыртпай ... ... ...
.
15.Су бермегенге сүтіңді
бер-
Ақ ... ...
.
16.Суды шым
тоқтатар,
Сөзді ... ...
.
17.Су бергеннің сауабы
бар,
Су төккеннің ... ...
.
18.Дария басы - ...
.
19.Өзен-суға жарасқан қамысы
мен қоғасы,
Қарияға жарасқан ... ...
.
20.Дария арам болмайды ит
қанша ... .
2-бөлім. «Кім көп
біледі?»
Бұл сайыста екі топ
мақал-мәтел айтып жарысады бірдей мақалдар сызылып қалған
мақалдарға 1ұпайдан беріледі.
3-бөлім.Даттаушы мен
жақтаушы.Бұл бөлімде екі топтан өз
еріктерімен екі оқушы бірі даттаушы,бірі жақтаушы болып Зайсан
көлінің пайдасы мен зиянын айтады.
4-бөлім.Ұйқасын
тап.
Ақжайықтың ақ шағаласы атанған
Ақұштап Бақтыгерееваның Ақжайық өзенін Анаға теңеп шығарған өлеңіне
үзіндінің ұйқасын тауып орналастыр:
...Жағдайың
қалай,Жайығым?
Алдында туған
айыбың.
Көбейіп кетті-ау
уайымың.
Алдында туған
еліңнің.
5-бөлім.Қорытынды.
Слайдтан қорытынды жасап және
адасқан әріптерден мақал құрастыру керек.Енді сөзді әділ қазыларғ
береміз.Әділ қазылар қорытындысын шығарып жеңген топты және жекелей
оқушыларды марапаттайды.Осымен «Жас экологтар» үйірме мүшелерінің
пікір-сайыстары аяқталды.Көріп тамашалағандарыңызға
рахмет!