Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Су-тіршілік көзі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді:
Білім беру ұйымының атауы |
Әл-Фараби атындағы №21мамандандырылған гимназия |
|||||
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Бөлім: |
Су – тіршілік көзі. |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Мажитова А.К. |
|||||
Күні: |
02.04.24 |
|||||
Сынып: 3"Ә" |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
||||
Тақырыбы |
Су – тіршілік көзі. «Ақбас торғай»(ертегі) |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру; |
|||||
Сабақтың мақсаты |
- мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құрады; |
|||||
Құндылықты дарыту |
Ар-ұят: Ар-ұят, адалдықты жоғары бағалайды; |
|||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 2 минут |
I. Психологиялық ахуал Сәлемдесу. Психологиялық дайындық Бізде жақсы баламыз, Өсті ақыл санамыз Жақсы ниет тілекпен, Бастайық сабақ бүгін біз. |
1.Мұғаліммен сәлемдеседі. 2.Өлең шумағын мәнерлеп айтады . |
Жарайсыңдар! |
|
||
3 минут |
Үй тапсырмасын сұрау Өткен сабақты пысықтау. "Топтық тергеу" әдісі 1. Тоқтар Әубәкіров кім? 2. Қазақтың батыр қыздары кімдер? 3. Бауыржан Момышұлын сипатта. 4. Күш атасы деп кімді атайды? 5. Қазақтың бас ақыны кім?
|
Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады. |
Ауызша мадақтау Дескриптор: 1. Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады.1б ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! |
|
||
Сабақтың ортасы 1 минут Білу. 5 минут 5 минут 2 минут 3 минут 2 минут 5 минут 4 минут 4 минут |
Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын. III. Жаңа тақырып. Білу және түсіну . Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма. Бөлімнің қалай аталатынына мән беріңдер. Пікірдің дұрыстығына дәлел келтіріңдер. Үлгі: Су – тіршілік көзі. Өйткені ол тіршіліктің қайнар көзі. 1. Сусыз өмір сүру мүмкін емес. 2. Су бар жерде ырыс бар. 3. Судың да сұрауы бар. Сусыз тіршілік жоқ, ол бүкіл тірі жан иесінің бойында бар. Тамақсыз бірнеше күн өмір сүруге болады, ал сусыз сонша күн өмір сүре алмайсың. Адамның, сондай-ақ көптеген жан-жануарлар денесінің 2/3-ін су алып жатыр. Су атмосферада да аз емес, онда ол бұлт, тұман, бу және жаңбыр мен қар түрінде болады. Су бар жерде ырыс бар. Су -баға жетпес байлық. Біз осынау ен даланың тіршілігіне көрік беріп отырған суды ысырап етпей, барынша тиімді пайдалануымыз керек. Біз суды үнемдемесек, басқада тірі ағзаларға зиянымызды тигіземіз. Суды ластамауымыз қажет. Аққан судың қадірін білейік. 2-тапсырма. Мәтінді тыңда. Ақбас торғай
3-тапсырма. Мәтін неліктен ертегіге жатады? Ертегіге жататын себебі, мәтін жан - жануарлар туралы. 4-тапсырма. Ертегіні басқаша тағы қалай атауға болатынына мән беріңдер. Осының ішінде ең басты тақырып қайсы деп ойлайсыңдар? Құстардың тіршілігі. Құстардың қуанышы. Су – тіршілік көзі. Жалқаулық. Ең басты тақырып - "Су - тіршілік көзі". Сергіту сәті "Күлкі витамин" әні ЕБҚ 1. Ақбас торғайдың олай істегені дұрыс па? Неліктен? 5 - тапсырма. Мәтіндегі суреттерді пайдаланып, ертегіні әңгімеле.
6 - тапсырма. Ертегі бойынша берілген суреттерге тақырып қойып, әңгімеле.
1. Сусыз тіршілік жоқ. 2. Сулы жер-нулы жер. Сусыз тіршілік жоқ. Сусыз аң -құста, адамдар мен өсімдіктер де өмір сүре алмайды. Су күнделікті тіршілік иелеріне қажет. Су өсімдіктердің басты қорегі. Су тірі ағзалардың, өсімдіктердің, жан-жануарлардың өмірімен тығыз байланысты болғандықтан, сусыз өмірді елестете алмаймыз. Барлық тіршілік иесі суға тәуелді. Сулы жер-нулы жер. Табиғаттың көркін ажарландырып, жер бетін саялы баққа айналдыратын байлық көзі - су. Су бар жерде тазалық бар, береке,молшылық бар. Су жер бетін жасыл желекке айналдырады. 7-тапсырма. Ертегіні бөліктерге бөліп, ат қой. Әңгімеле. 8-тапсырма.«Су – тіршілік көзі» деген пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін мәліметтер санын 5-ке жеткізіңдер. Үлгі:Су – тіршілік көзі. Өйткені ... 1. барлық тіршілік иесі судан тұрады. 2. өндіріс орындары сусыз жұмыс істей алмайды. 3. су жолымен адамдар қатынайды, қайық, кеме жүзеді, жүк тасиды. 4. су күшінен электр қуатын алады. 5. сусыз тамақ піспейді, тазалық болмайды.
Ақбас торғайға мінездеме бер. Тірек сөздер: Жалқау, өзімшіл,ішқұса, жабырқады, басын көтермеді. |
Бөлімнің қалай аталатынына мән беріп, пікірдің дұрыстығына дәлел келтіреді.
Мәтінді түсініп оқиды.
Мәтін неліктен ертегіге жататынын анықтайды.
Сұрақтарға жауап береді,өз ойларын айтады. Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді. Сұрақтарға жауап береді,өз ойларын айтады. Мәтіндегі суреттерді пайдаланып, ертегіні әңгімелейді.
Ертегі бойынша берілген суреттерге тақырып қойып, әңгімелейді. Ертегіні бөліктерге бөліп, ат қояды. Әңгімелейді. «Су – тіршілік көзі» деген пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін мәліметтер санын 5-ке жеткізеді. Тірек сөздерді пайдаланып Ақбас құсқа мінездеме береді |
ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын! Дескриптор: 1. Бөлімнің қалай аталатынына мән беріп, пікірдің дұрыстығына дәлел келтіреді.1б
Дескриптор: 1. Мәтінді түсініп оқиды. 1б
Дескриптор: 1. Мәтін неліктен ертегіге жататынын анықтайды. 1б Дескриптор: 1.Сұрақтарға жауап береді,өз ойларын айтады.1б
Дескриптор: 1. Мәтіндегі суреттерді пайдаланып, ертегіні әңгімелейді. 1б
Дескриптор: 1. Ертегі бойынша берілген суреттерге тақырып қойып, әңгімелейді.1б
Жарайсың! Дескриптор: 1. Ертегіні бөліктерге бөліп, ат қояды. Әңгімелейді.1б Дескриптор: 1. «Су – тіршілік көзі» деген пікірдің дұрыстығын дәлелдейтін мәліметтер санын 5-ке жеткізеді. 1б ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс! Талпын! |
Оқулық.
автор-дың суреті Оқулық Дәптер
дәптер
|
||
Сабақтың соңы 2 минут 2минут |
IV.Сабақты қорытындылау. 1. Мәтін неліктен ертегіге жатады? 2. Мәтін неліктен "Ақбас торғай" деп аталған? 3. Торғай әрекеті дұрыс па? Неліктен? 4. Құстар не үшін шаттанып,ән салды? (оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне оралу): -Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды? -Жетістік критерийлеріне жеттік пе? Бұл сабақта қандай жаңа білім алдың Үй тапсырма . Мәтінді түсініп оқиды. Оқушылардың білімін бағалау Рефлексия
|
Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады.
Үй тапсырмасын жазады.
Өздері кері байланыс жасайды. |
Дескриптор 1.Өз ой қорытындысымен бөліседі.1б
Балдар жиынтығын қою
|
|