Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
6.2.1.1. мәтіннен
негізгі және қосымша детальді ақпаратты анықтау,
түсіндіру.
6.4.4.1. Сөйлемдегі
есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына
қолдану.
|
Oқушылaрдың
көпшiлiгi oрындaй aлaды: мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау,
сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын
есімнің орнына қолдану;
|
Кeйбiр oқушылaр
oрындaй aлaды: мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау,
өзіндік көзқарас таныту, Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну,
есімдікті зат есім, сын есімнің орнына
қолдану.
|
Cабақтың
басы:
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Сынып оқушылары
түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Қызығушылықты
ояту
Оқушылар тақтада
берілген сөздерді адам өміріндегі маңыздылығына қарай ретпен
орналастырады.
Ұсынылатын
сөздер: тамақ, ұйқы, су,
киім, жұмыс, байлық
Ой шақыру
сұрақтары:
(Оқушылардың
ой-пікірлері тыңдалады. Мұғалім қажеттілікке қарай басқа оқушыларға
қайта бағыттау сұрақтарын қою арқылы жауаптарын толықтырады.
Тақтада кластер сызылып, мұғалім оқушы пікірлерін негізінде
кластерді толтырып жазып
тұрады.)
Оқылым алды
тапсырма.
3-тапсырма. «Тіршілік» сөзін қалай түсінесіңдер? Тіршіліктің пайда
болуында судың рөлі қандай? Оқылым мәтіні деректері бойынша судың
адам үшін және табиғат үшін маңызын
салыстырыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықталады.
|
Сынып оқушылары
түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Оқушылар тақтада
берілген сөздерді адам өміріндегі маңыздылығына қарай ретпен
орналастырады.
Оқылым мәтіні деректері
бойынша судың адам үшін және табиғат үшін маңызын
салыстырыңдар.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтайды.
|
ҚБ «Күн мен
бұлт»
ҚБ «Күн мен
бұлт»
|
А4 форматты
қағаз
Қима
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқылым
тапсырмасы.
1-тапсырма. Мәтінді мұқият оқып,
негізгі және қосымша
детальді ақпараттарды
анықтаңыздар.
1. Неліктен суды
«тіршілік көзі» дейді?
2. Сандық мәліметтер
бойынша диаграмма
сызыңдар.
3. Ойларыңды
блиц-жауаппен жеткізіңдер: «Егер су
болмаса...»
Негізгі
ақпарат
|
Қосымша
ақпарат
|
Детальді
ақпарат
|
|
|
|
Дескриптор:
-
-мәтінді
тыңдайды;
-
Негізгі ақпаратты
анықтайды;
-
Қосымша ақпаратты
анықтайды;
-
-детальды ақпаратты
анықтайды.
-
Сұрақтарға жауап
береді.
ҚБ
Оқылымнан кейінгі
тапсырма. ӘТН.
2-тапсырма. Оқылым мәтінін негізге алып, су туралы 5 сөйлем жазыңдар.
Есімдіктің қай сөз табының орнына жұмсалып тұрғанын
көрсетіңдер.
Дескриптор:
-
Оқылым мәтінін негізге
алып, су туралы 5 сөйлем
жазады;
-
Есімдіктің қай сөз
табының орнына жұмсалып тұрғанын
көрсетеді;
-
Ойын
дәлелдейді.
ҚБ
Бекіту.
«5-5-1»әдісімен бүгінгі тақырыпты
қорытындылайды.
Топтағы әр оқушы ұсынылған тақырып бойынша
деректер жинақтап жазады. Соның ішінен ең маңызды 5 деректі іріктеп
алып, 1 түйінді сөзбен
аяқтайды.
Дескриптор
-деректер
жинақтайды
-топ ішінде
талқылайды
- өз тұжырымдарын
жазады
ҚБ
|
Мәтінді мұқият оқып,
детальды ақпараттарды
анықтаңыздар.
Мәтінді
тыңдайды;
Негізгі ақпаратты
анықтайды;
Қосымша ақпаратты
анықтайды;
Детальды ақпаратты
анықтайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық тапсырма
орындайды.
«5-5-1»әдісімен бүгінгі
тақырыпты қорытындылайды.
|
ҚБ «Күн мен
бұлт»
ҚБ «Күн мен
бұлт»
|
(bilimdiler.kz)
(«Сұрақ және жауап»
энциклопедиясынан)
|