Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
2 мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
«Көңілді жаттығу»
әдісі.
Оқушылар орындарынан
тұрады, мұғалім сөйлемдерді оқиды, оқушылар қимылмен
көрсетеді.
- Қазақстанды жақсы
көрем (Қолдарымен өздерін
құшады)
- Таулары өте биік
(Қолдарын жоғары созады)
- Өзен-көлдері терең
(Төмен қарай еңкейеді)
- Даласы дархан
(Құшақтарын жаяды)
- Бидайы толқиды (
Қолдарын көтеріп екі жаққа
сермейді)
- Құстары биікке
самғайды (Қолдарын жайып ұшқан құсты
бейнейледі)
- Халқы тату, әрі
бақытты (Бір-бірімен қол алысып
амандасады)
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5мин

|
Үй
тапырмасы
«Кір қыстыру»
ойыны арқылы үй тапсырмасы
тексеріледі
Оқушылар
сұрақтарға жауап бергеннен кейін тәжірибе жасау арқылы сабақтың
тақырыбын ашып, мақсатымен
таныстырады.

|
Айтылым.
1-тапсырма.
1.Есімдік дегеніміз
не?
2.Құрамына қарай
есімдіктер қаншаға
бөлінеді?
3.Жасалу жолына
қарай есімдіктің түрлерін
ата
4. Мағынасына
қарай есімдік қаншаға
бөлінеді?
5. Жасалу жолына
қарай есімдіктер қаншаға
бөлінеді?
6. Жіктеу
есімдіктерін ата
7. Дара
есімдіктерді ата
8. Күрделі
есімдіктерді ата
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Оқушыларды ауызша
мадақтау
Қалыптастырушы
бағалау: Сұраққа дұрыс жауап берген белсенді
оқушыны
«Жарайсың!»
«Өте
жақсы»
«Керемет!»
деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
Сұрақтарға жауап
береді
Оқушыларға бағалау парағы
беріліп, өзін өзі
бағалайды
|
Кір
қыстырғыштар
Кір жуу
машинасы
Қағаз
киімдер
Стақанмен
су
Тас
мұз
Қайнаған
су
|
Сабақтың
ортасы
Жеке
жұмыс.
7
мин.
|
Оқушыларға «Су
-тіршілік көзі» видиролик
көрсетіледі
Көрген
видионы
1
сөйлем
3
сөз
1 сұрақпен сипаттап
жазу
|
Жазылым.
2-тапсырма. Оқушылар 1 сөйлем, 3 сөз 1
сұрақ қояды.
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың жазылым дағдысы
қалыптасады.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
- Сөйлем
құрайды
- 3 сөз
жазады
- сұрақ
қояды.
|
https://youtu.be/wbTLmr1KL34
|
Мағынаны
ашу.
Т оптық
жұмыс
«Күшіміз
бірлікте»
15
мин
|
Есімдік туралы видио
корсету
І топ Есімдіктерді қатыстыра
отырып,«Біздің сынып »тақырыбына шағын әңгіме
жазу.
ІІ топ. Құрамында есімдіктері
бар мақал-мәтел жаз
ІІІ топ. «Адам
ағзасындағы су мөлшері» суреттегі ақпаратты аударып, сызбаға
сал
|
Кісі елінде сұлтан
болғанша,
Өз еліңде ұлтан
бол.
Өз елім, өлең
төсегім.
отан қадіретіне
жетпеген,өз қадіретіне
жетпес
Жылтыраган бәрі
алтын емес
Өзге тілдің бәрін
біл, өз тіліңді құрметте
|
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл.
-Әңгіме
құрастырады?
Құрамында есімдігі
бар мақал-мәтел жазады
Ақпаратты
аударады,
Сызбаға
салады
.
|
https://youtu.be/6x-2Umj4U3c

|
Ү й
жұмысы
|
6-тапсырманы
орындау
Есімдіктің мағыналық түрлерін
жаттау.
|
Тілдік бағдарды
қайталайды
Оқулықтағы тапсырманы
орындайды
|
|
6-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.

|
«Білім кемесі»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
жасауға
білім
кемесінұсынады
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін боялған желкен түсі арқылы анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
.
Сабақ ұнаса
желкенді

Сабақта қиындық
кездессе

Сабақта тапсырма
орында қиын болса

|
О0ушылар
сабаққа «Білім
кемесі» әдісі арқылы кері байланыс
береді. Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
Сабақта алған бағалары
оқушылардың күнделігіне қойылып, қорытынды бағалар күнделік.кз
қойылады
|

|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10
баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|