Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Су- қасиетті ұғым
|
Бөлім: |
6-бөлім: Су – тіршілік көзі. Морфология Есімдік, оның мағыналық түрлері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
26.01.2022ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Су- қасиетті ұғым |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.3.3.1. Ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру. 6.4.4.1. Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Мәтіннен деректер жинақтап, графиктік мәтін құрастыра алады.. Көпшілік оқушылар үшін: Сөйлемдердегі есімдіктерді таба алады. Кейбір оқушылар үшін: Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдана алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Су тіршілік көзі
Су тіршілік көзі
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Су- қасиетті ұғым
|
Бөлім: |
6-бөлім: Су – тіршілік көзі. Морфология Есімдік, оның мағыналық түрлері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
26.01.2022ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Су- қасиетті ұғым |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.3.3.1. Ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру. 6.4.4.1. Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Мәтіннен деректер жинақтап, графиктік мәтін құрастыра алады.. Көпшілік оқушылар үшін: Сөйлемдердегі есімдіктерді таба алады. Кейбір оқушылар үшін: Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдана алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
шағым қалдыра аласыз


















