Материалдар / Суасты тіршілігіне қамқорлық Балықтарға көмек
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Суасты тіршілігіне қамқорлық Балықтарға көмек

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сынып әдебиеттік оқу пәні Суасты тіршілігіне қамқорлық Балықтарға көмек тақырыбына жазылған қысқа мерзімді жоспар оқу мақсатына сай жазылған. ҚМЖ-да сабақтың құрылымы толық сақталған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2024
59
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні

Әдебиеттік оқу ІІІ тоқсан № 70/23-сабақ

Бөлім

Қоршаған ортаны қорғау

Педагогтың тегі, аты, әкесінің аты

Чинибаева Э. Г.

Күні

28. 02. 2024 ж.

Сынып 4 «Ә»

Қатысушылардың саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Суасты тіршілігіне қамқорлық Балықтарға көмек

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.​2.​3.​1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу

Сабақтың мақсаттары

Мәтіннің негізгі ойын деректер келтіре отырып дәлелдеу. ЕББҚ Жеңіл сұрақтарға жауап алу.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/

уақыты

Педагогтың әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресустар

Сабақтың басы

10 минут

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Психологиялық ахуал

Судағы қауіпсіздік

Суда малту, жүзу, арқамен жүзу.

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке, жұпта, топта, ұжымда)

Тіршілік көзі еңбекте. Есік қаққан Еңбек мәтінін әңгімелеу.

«Аялдама» әдісі бойынша әңгімелеу.

Жоспар жазу, оқу.

Еңбектің саяхаты. Африкдағы Қара қоңыз. Антарктидағы Пингвиндер, Солтүстік Мұзды мұхит, теңіз мысығы. Үндістан, тәтті қамыс терген балалар. Дәуіт пен Үнді тырнасы.

Қорытынды. Еңбектің Қазақстанға келуі

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Танысу сәті:

Мен кіммін? Қандаймын?



Оқушылар Еңбектің пайдасы туралы ой-пкірлерін айтады.









ҚБ: Оқушылар бірін-бірі бағалайды.

Әдебиеттік оқу

2-бөлім


Сабақтың ортасы

25 минут

Қызығушылықты ояту

Еңбек «Скафолдинг» әдісі

Қыс, көктем, жаз, күз. Қатты, сұйық, бу, мұз, жылы, суық, салқын. Адамдар, жануарлар, өсімдіктер.

Бейнебаян Балықтарға көмек. Пікірлесу

Бейнебаян не туралы?

Балықтарға неліктен көмек жасау керек?

Мағынаны тану

1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс

Мәтінді түсініп оқу.

Мәтінді талдау.

Мәтінді болжау

2-тапсырма. Топтық жұмыс

1-топ: Фишбоун әдісі

Суасты жануарларға адамның қамқорлығы қажет пе?

2-топ: Мәтінге сатылай кешенді талдау

3-топ: Балықтарды қорғау туралы хабарлама жазу.

4-топ: FILA кестесі мәтінді мазмұндау

ББЖМ тапсырмалары

  1. «Жылым» сөзінің мағынасы

А) Өзен мен көлдің қыстыгүні қатпайтын жері.

В) Өзен мен көлдің терең жері.

С) Өзен мен көлдің бетіндегі қатқан мұз

  1. Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемді тауып белгіле.

А) Қыстыгүні көлдер мен өзендерде мұз қатқанда су астында оттегі азайып кетеді. Балықтар әлсіреп, ауаның жоқтығынан әлі қоректің азаюынан қырылып қалады.

Табиғатқа қамқорлық керек, себебі қыста оттегі азаяды. Балтаны ал да, мұзды ой, деді әкесі.

В) Екеуіміз балыққа барып, балық аулайық, деді әкесі.

С) - Ә, балам-ай, бұларды аулағанда не ұтамыз? Өздері онсыз да қырылып қала жаздапты ғой бейшаралар. Біз әлі жылым оюымыз керек.

  1. Мақсат су астындағы балықтардың тіршілігі туралы не ұқты?

_______________________________________________

  1. Жануарлар тіршілігінің қиындықтарын шешу не үшін қажет?

_______________________________________________

Біліміңді қолдан Жұппен жұмыс Қызықты ақпарат

Пингвин, тасбақа, кит, дельфин, морж, дельфин.

Ой толғаныс кезеңі. Ойыңмен бөліс

Қай жануар туралы қызық ақпарат айта аласың?

Жануарлар тіршілігінің қиындықтарын шешу не үшін керек?



Берілген тірек сөздерге бір атау береді.


Бейнебаян туралы ой-пікірлерін айтады.



«Фишбоун» әдісі

Суға қоқыс тастау.

Судың ластануы.

Тірі ағзалардың азаюы.

Жәндіктердің азаюы.

Қоректің азаюы.

Оттектің жетіспеуі

Мәтіннің тақырыбы: Балықтарға көмек

Авторы: Жаңабек Шағатаев

Мәтіннің жанры: әңгімелеу

Кейіпкерлері: Әкесі, баласы Мақсат.

Мәтіндегі көл атауы: Қамыстыкөл

Мәтіннің негізгі идеясы: Балықтарға қамқорлық

FILA кестесі

ФАКТ

ИДЕЯ

СҰРАҚТАР

ЖОСПАР


ҚБ. Эксперттік бағалау

ББЖМ тапсырмасы жауабы

  1. А 2. А

  2. Су астындағы балықтарға да тіршілік етуіне қамқорлық жасады.

  3. Қыстыгүні су астындағы балықтарға оттек азаюынан балықтарға демалу қиындайды.

Бағалау критерийі

Мәтіннің негізгі ойын анықтайды.

Автордың ойына мәтіннен дәлелдер келтіреді.







Дескрипторы:

Мәтінді түсініп оқиды, мәтінен негізгі ойды табады.

Мәтіннің қорытынды бөліміне болжам жасайды.

Автордың ойына қатысты дәлелдемелер келтіреді.

Су асты жануарлардың қамқорлық ережелерін құрады.

Дереккөздерден жануарлар туралы ақпараттар табады.

Мәтін бойынша жеңіл сұрақтарға жауап береді.

Күрделі сұрақтарға жауап береді.

Топтық жұмыста әдістерді орындайды.


4-сынып әдебиеттік оқу

2 бөлім

118-120-бет










БҚО-да  балықты қорғау жұмысы жанданды. 156 views·

10 months ago ...more. Телеканал 24kz. 1.85M. Subscribe.

YouTube 


Сабақтың соңы

10 минут

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Кері байланыс. Қорытындыла

«Тиімді сұрақ, ұтымды жауап» әдісі

Бағалау Кесте бойынша балдық жүйе

Рефлексия (жеке, жұпта, топта, ұжымда)

Ой толғаныс кезеңі.

Әлем менің көзіммен

Мен үшін бүгінгі сабақ ...

«8-10» балл -5

«6-7» балл -4

«4-5» -3




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!