Сабақтың
басы
10
минут
|
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Психологиялық
ахуал
Судағы
қауіпсіздік
Суда малту, жүзу, арқамен
жүзу.
Алдыңғы білімді еске түсіру
(жеке, жұпта, топта,
ұжымда)
Тіршілік көзі
еңбекте. Есік қаққан Еңбек мәтінін
әңгімелеу.
«Аялдама»
әдісі бойынша
әңгімелеу.
Жоспар жазу,
оқу.
Еңбектің саяхаты. Африкдағы
Қара қоңыз. Антарктидағы Пингвиндер, Солтүстік Мұзды мұхит, теңіз
мысығы. Үндістан, тәтті қамыс терген балалар. Дәуіт пен Үнді
тырнасы.
Қорытынды. Еңбектің Қазақстанға
келуі
|
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты, дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Танысу сәті:
Мен
кіммін? Қандаймын?
Оқушылар
Еңбектің пайдасы туралы ой-пкірлерін
айтады.
|
ҚБ: Оқушылар бірін-бірі
бағалайды.
|
Әдебиеттік
оқу
№
2-бөлім
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
Қызығушылықты
ояту
Еңбек «Скафолдинг»
әдісі
Қыс, көктем, жаз,
күз. Қатты, сұйық, бу, мұз, жылы, суық, салқын. Адамдар, жануарлар,
өсімдіктер.
Бейнебаян Балықтарға
көмек. Пікірлесу
Бейнебаян не
туралы?
Балықтарға неліктен
көмек жасау керек?
Мағынаны
тану
1-тапсырма.
Мәтінмен жұмыс
Мәтінді түсініп
оқу.
Мәтінді
талдау.
Мәтінді
болжау
2-тапсырма.
Топтық жұмыс
1-топ: Фишбоун
әдісі
Суасты жануарларға
адамның қамқорлығы қажет пе?
2-топ: Мәтінге сатылай кешенді
талдау
3-топ: Балықтарды қорғау туралы
хабарлама жазу.
4-топ: FILA кестесі мәтінді
мазмұндау
ББЖМ
тапсырмалары
-
«Жылым» сөзінің
мағынасы
А)
Өзен мен көлдің қыстыгүні
қатпайтын жері.
В) Өзен мен көлдің терең
жері.
С) Өзен мен көлдің бетіндегі
қатқан мұз
-
Мәтіндегі негізгі ойды
білдіретін сөйлемді тауып
белгіле.
А) Қыстыгүні көлдер мен
өзендерде мұз қатқанда су астында оттегі азайып кетеді. Балықтар
әлсіреп, ауаның жоқтығынан әлі қоректің азаюынан қырылып
қалады.
Табиғатқа қамқорлық керек,
себебі қыста оттегі азаяды. Балтаны ал да, мұзды ой, деді
әкесі.
В) Екеуіміз балыққа барып,
балық аулайық, деді
әкесі.
С) - Ә, балам-ай, бұларды
аулағанда не ұтамыз? Өздері онсыз да қырылып қала жаздапты ғой
бейшаралар. Біз әлі жылым оюымыз
керек.
-
Мақсат су астындағы
балықтардың тіршілігі туралы не
ұқты?
_______________________________________________
-
Жануарлар тіршілігінің
қиындықтарын шешу не үшін
қажет?
_______________________________________________
Біліміңді қолдан Жұппен
жұмыс Қызықты
ақпарат
Пингвин, тасбақа, кит,
дельфин, морж,
дельфин.
Ой толғаныс
кезеңі. Ойыңмен
бөліс
Қай жануар туралы қызық
ақпарат айта аласың?
Жануарлар тіршілігінің
қиындықтарын шешу не үшін
керек?
|
Берілген
тірек сөздерге бір атау
береді.
Бейнебаян туралы ой-пікірлерін
айтады.
«Фишбоун»
әдісі
Суға
қоқыс тастау.
Судың
ластануы.
Тірі
ағзалардың азаюы.
Жәндіктердің азаюы.
Қоректің
азаюы.
Оттектің
жетіспеуі
Мәтіннің тақырыбы: Балықтарға
көмек
Авторы: Жаңабек
Шағатаев
Мәтіннің жанры: әңгімелеу
Кейіпкерлері: Әкесі, баласы
Мақсат.
Мәтіндегі көл атауы: Қамыстыкөл
Мәтіннің негізгі идеясы: Балықтарға
қамқорлық
FILA
кестесі
ФАКТ
|
ИДЕЯ
|
СҰРАҚТАР
|
ЖОСПАР
|
ҚБ.
Эксперттік бағалау
ББЖМ
тапсырмасы жауабы
-
А 2.
А
-
Су
астындағы балықтарға да тіршілік етуіне қамқорлық
жасады.
-
Қыстыгүні су астындағы балықтарға оттек азаюынан балықтарға
демалу қиындайды.
|
Бағалау
критерийі
Мәтіннің негізгі ойын
анықтайды.
Автордың ойына мәтіннен
дәлелдер келтіреді.
Дескрипторы:
Мәтінді түсініп оқиды, мәтінен
негізгі ойды табады.
Мәтіннің қорытынды бөліміне
болжам жасайды.
Автордың ойына қатысты
дәлелдемелер келтіреді.
Су асты жануарлардың қамқорлық
ережелерін құрады.
Дереккөздерден жануарлар
туралы ақпараттар табады.
Мәтін бойынша жеңіл сұрақтарға
жауап береді.
Күрделі сұрақтарға жауап
береді.
Топтық жұмыста әдістерді
орындайды.
|
4-сынып әдебиеттік
оқу
№
2
бөлім
118-120-бет
БҚО-да балықты
қорғау жұмысы
жанданды. 156
views·
10 months ago
...more. Телеканал 24kz. 1.85M.
Subscribe.
YouTube
|