Сыбайлас және вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сыбайлас және вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері. Геометрия 7 сынып Жаңа үлгідегі ҚМЖ өз сабағыңызға түрлендіріп қолдануыңызға болады. Керек жерін өзіңіз өзгертіп алсаңыз да болады. «Дирижер» әдісі Жүргізуші бір қимыл көрсетіп, сұқ саусағымен кімді көрсетсе, сол адам сол қимылды қайталауы керек. Кім тез қайталай алмаса, сол ойыннан шығады. Жүргізуші бір қимылды бірнеше адамға жасата отырып, белгілі бір дыбыстар шығаруы керек.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ №11

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Сыбайлас және вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.1.9 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу;

7.1.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану;

7.1.1.32 перпендикуляр ұғымын біледі

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

сыбайлас және вертикаль бұрыштар ұғымы туралы оқушылардың түсініктерін кеңейтеді, олардың қасиеттерін түсіндіру және оларды есептер шығаруда қолдануды үйренеді

Оқушылардың басым бөлігі:

сыбайлас және вертикаль бұрыштар анықтамасын, қасиеттерін білу және олардың градустық өлшемдерін табу білімдерін, сызбаларын салу және ажырату бейімділіктерін қалыптастырады

Кейбір оқушылар:

Тақырыптың мағанасын түсінеді,есептер мен тапсырамалар арқылы өз бетімен жұмыс істеп үйренеді

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен амандасу, түгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Белгісіз басшы» әдісі
Бір қатысушы сыртқа шығарылып, сол кезде басқалары іштерінен біреуін басшы етіп сайлайды. Басшының міндеті сырттан келген адамға білдірмей, бір қимыл көрсетуі керек, қалғандары сол қимылды бірдей қайталауы керек. Сырттан келген адам кімнің басқарып тұрғанын табу керек. Егер тапса немесе бірнеше қимыл ауысқанға дейін таба алмаса, басқа адаммен ауысады.

Үйге тапсырмасын тексеру:


Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды.



Негізгі бөлім

10 минут

Оқушылармен сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын орнату.

тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары

Бұрыш ұғымына байланысты сұрақтар (білімді жандандыру):

  1. Геометриялық фигура – бұрыштың анықтамасы.

  2. Бұрыштың қандай түрлері бар?

  3. Сүйір бұрыш деп қандай бұрышты айтады?

  4. Қандай бұрышты доғал бұрыш деп айтады?

  5. Қандай бұрышты тік бұрыш деп айтады?

  6. Тік бұрыш деп қандай бұрышты айтады?

  7. Толық бұрыш дегеніміз қандай бұрыш?

  8. Бұрышты өлшем бірлігі.

  9. Бұрышты қандай құралмен өлшейді?

  10. Бұрышты өлшеу қасиеттері (аксиомалар).

  11. Қандай бұрыштарды тең бұрыштар деп айтамыз?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.




.


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Оқулықпен жұмыс

25 минут

Төмендегі тапсырмалар

Ауызша есептер: АВС бұрышы 111, 90, 15 градусқа тең деп алып, АВС бұрышына сыбайлас бұрыш табыңдар.

Сыбайлас бұрыштардың бірі тік бұрыш, екінші бұрыш қандай болады?

Сыбайлас екі бұрыштың биссектрисалары жасайтын бұрышты табыңыздар.

Вертикаль бұрыштардың биссектрисалары бір түзудің бойында жататынын дәлелдеңдер.

Вертикаль бұрыштардың бір бұрышы 44015!-қа тең. Қалған бұрыштарын табыңдар.




Жұлдызша арқылы бір-бірін бағалау.






Үлестірмелі қағаздар

Соңы

5 минут

Сабақты бекіту Рефлексия

Үйге тапсырма: №

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.



Кері байланыс

Р ефлексия












Оқушыларға

«Тазалық» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.


«Тазалық» әдісі

Кері байланыс парағы.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2022
521
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі