|
Сабақ №11 |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сыбайлас және вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.9 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу; 7.1.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану; 7.1.1.32 перпендикуляр ұғымын біледі |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: сыбайлас және вертикаль бұрыштар ұғымы туралы оқушылардың түсініктерін кеңейтеді, олардың қасиеттерін түсіндіру және оларды есептер шығаруда қолдануды үйренеді |
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: сыбайлас және вертикаль бұрыштар анықтамасын, қасиеттерін білу және олардың градустық өлшемдерін табу білімдерін, сызбаларын салу және ажырату бейімділіктерін қалыптастырады |
||||||
|
Кейбір оқушылар: Тақырыптың мағанасын түсінеді,есептер мен тапсырамалар арқылы өз бетімен жұмыс істеп үйренеді |
||||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Белгісіз басшы»
әдісі Үйге тапсырмасын тексеру: № |
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. |
|
|
||
|
Негізгі бөлім 10 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын орнату. тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары Бұрыш ұғымына байланысты сұрақтар (білімді жандандыру):
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
||
|
Оқулықпен жұмыс 25 минут |
Төмендегі тапсырмалар Ауызша есептер: АВС бұрышы 111, 90, 15 градусқа тең деп алып, АВС бұрышына сыбайлас бұрыш табыңдар. Сыбайлас бұрыштардың бірі тік бұрыш, екінші бұрыш қандай болады? Сыбайлас екі бұрыштың биссектрисалары жасайтын бұрышты табыңыздар. Вертикаль бұрыштардың биссектрисалары бір түзудің бойында жататынын дәлелдеңдер. Вертикаль бұрыштардың бір бұрышы 44015!-қа тең. Қалған бұрыштарын табыңдар. |
|
Жұлдызша арқылы бір-бірін бағалау.
|
Үлестірмелі қағаздар |
||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту Рефлексия Үйге тапсырма: № |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. |
|
|
||
|
Кері байланыс |
Р
|
Оқушыларға «Тазалық» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
«Тазалық» әдісі |
Кері байланыс парағы. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сыбайлас және вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері
Сыбайлас және вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері
|
Сабақ №11 |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сыбайлас және вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.9 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу; 7.1.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану; 7.1.1.32 перпендикуляр ұғымын біледі |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: сыбайлас және вертикаль бұрыштар ұғымы туралы оқушылардың түсініктерін кеңейтеді, олардың қасиеттерін түсіндіру және оларды есептер шығаруда қолдануды үйренеді |
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: сыбайлас және вертикаль бұрыштар анықтамасын, қасиеттерін білу және олардың градустық өлшемдерін табу білімдерін, сызбаларын салу және ажырату бейімділіктерін қалыптастырады |
||||||
|
Кейбір оқушылар: Тақырыптың мағанасын түсінеді,есептер мен тапсырамалар арқылы өз бетімен жұмыс істеп үйренеді |
||||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру сәті Оқушылармен амандасу, түгендеу.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Белгісіз басшы»
әдісі Үйге тапсырмасын тексеру: № |
Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы орындайды. |
|
|
||
|
Негізгі бөлім 10 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын орнату. тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары Бұрыш ұғымына байланысты сұрақтар (білімді жандандыру):
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
||
|
Оқулықпен жұмыс 25 минут |
Төмендегі тапсырмалар Ауызша есептер: АВС бұрышы 111, 90, 15 градусқа тең деп алып, АВС бұрышына сыбайлас бұрыш табыңдар. Сыбайлас бұрыштардың бірі тік бұрыш, екінші бұрыш қандай болады? Сыбайлас екі бұрыштың биссектрисалары жасайтын бұрышты табыңыздар. Вертикаль бұрыштардың биссектрисалары бір түзудің бойында жататынын дәлелдеңдер. Вертикаль бұрыштардың бір бұрышы 44015!-қа тең. Қалған бұрыштарын табыңдар. |
|
Жұлдызша арқылы бір-бірін бағалау.
|
Үлестірмелі қағаздар |
||
|
Соңы 5 минут |
Сабақты бекіту Рефлексия Үйге тапсырма: № |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау. |
|
|
||
|
Кері байланыс |
Р
|
Оқушыларға «Тазалық» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
«Тазалық» әдісі |
Кері байланыс парағы. |
||
шағым қалдыра аласыз


ефлексия












