|
Сәлемдесу. Қазақстан
Республикасының әнұраны
орындалады.
Мұғалім:
«Сыбайлас
жемқорлық» - деген түсінік
мағынасына этимологиялық тұрғысында қарау, мұны «параға сатып алу»,
«пара» ретінде, «соrruptio» деген латын сөзін алып, анықтауға, пара
сатып алу» -деген түсінік бергенде, құқыққа қарсы іс – әрекетті
білдірген.
1.Тапсырма.Оқушылар жемқорлық
сөзін қалай түсінесіздер?
Мұғалім:
Орыс тілінің түсіндірме сөздігі сыбайлас –
жемқорлықты пара беріп сатып алу, лауазымды адамдардың, саяси
қайраткерлердің сатқындығы ретінде
сипатталады.
Қоғамдағы лауазымдық өкілеттілікті асыра
пайдалануды, билік етуді немесе лауазымдық өкілеттілікті арттыру,
қызметтік жалғандық, сеніп тапсырылған мүліктерді ұрлау және
иелену, біле тұра өтірік айғақ көрсетуді, куәларды,
жәбірленушілерді немесе сарапшыларды сатып алу, сот шешімдерін,
үкімдерін және басқаларды лауазымдық тұлғалардың орындамауы,
сыбайласқан байланыстарды қолдау жиі кездесетінін көрсетіп
отыр.
2.Тапсырма:
«Жемқорлықтың
зардабы»
Бейне
материал
https://youtu.be/I2-F5z4hmIY?si=ich5CYTCpOCPUdTv
сілтеме.Мұғалім:. Шығармашылық
жұмыс
3.Тапсырма: Оқушылар жемқорлық туралы
топпен плакатка сурет салып,оған сипаттама беріп,постер
қорғайды.
Қорытынды
бөлім
Сұрақ-жауап: Мұғалім оқушыларға сабақтан
алған әсерлері мен білімдерін сұрап,
қорытындылайды.
4.«Сандық»
рефлекциясымен кері байланыс
орнатады.
Қорытынды
Сабақ аяқталған соң,
оқушылар стикерге өз ойларын жазып,пікір
алмасады.
|
Оқушылар бейнематриалды көріп болған соң
талқылайды.Пікірі жүйелі оқушыға арнайы мадақтау сөздері
айтылады.
|
Слайд.
Слайд
Слайд
Слайд
|